Du er ikke 2 dpo da?
Jo det kan vel og hende.. Men CD11 er "høy" temp for meg Er vel i DPO-land uansett! Tenker jeg prøver å forholde meg til den originale IKM-datoen, så kan jeg heller bli "overrasket" hvis ventetiden blir litt kortere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke 2 dpo da?
Jeg ville stolt på ff.
Haha tenkte jeg skulle foreslå det til deg. Men så spennende daNei hva faen.. Hva er det kroppen min driver med denne syklusen?
Har jeg hatt EL i det hele tatt, eller bør jeg justere ned coverline?
Edit noen timer senere: Lasta ned FF, og den tror jeg er 6 DPO og satte coverline rett under 36, så akkurat som jeg tenkte da
Haha tenkte jeg skulle foreslå det til deg. Men så spennende da
Nei tror man må ha VIP (betalt) tilgang for å dele, men jeg bruker bare å ta en screenshot også redigere den litt i kantene for å dele.Hahah! Syns den var litt knotete å bruke, finner heller ikke ut hvordan man deler bilde av charten. Men tror jeg beholder appen, også kan jeg bruke den sånn som nå når jeg er usikker. Laget en egen mappe for fertility apps nå Håper jeg kan fylle den med gravid-apper snart!
Men ja, digg å vite at jeg plutselig er et stykke uti DPO-land!
Nei tror man må ha VIP (betalt) tilgang for å dele, men jeg bruker bare å ta en screenshot også redigere den litt i kantene for å dele.
Hei. Er det noe vits å tempe når jeg ammer på natta (maaange ganger)? Får aldri mer enn 1t sammenhengende søvn. Blir det troverdig da?
Ja, vil si du kan stole på det. Basaltemperaturen er den sikreste måten å finne el på. Så gi det noen dager hvis du mistenker el er rett rundt hjørnet. Temperaturen vil da stige mellom 0,2-0,5 grader i løpet av tre dager etter eggløsning Masse lykke til!Kan jeg stole på at eggløsning ikke har vært enda? Temper mellom 0515 og 0600 om morgenen, litt forskjellig ut i fra når jentungen våkner.. Har ikke testet ordentlig med EL tester denne runden, men har hatt slim og el smerter i dagene som har vært.
Litt tilfredsstillende akkurat den der grafen! Kjedelig med negativ test dog..
Muligens ja! Siden temp stiger i væretVis vedlegget 380030 Lurer på om EL har vært gikk tom for tester «midt i», om EL har vært da, det er jo ikke sikkert..
Hva tror dere, har EL vært? Tror jeg har klart å teste etter EL for sent denne syklus.. bruker å ha el på cd 17..
Vis vedlegget 380022