Vi som temper

Nei hva faen.. Hva er det kroppen min driver med denne syklusen? o_O
Har jeg hatt EL i det hele tatt, eller bør jeg justere ned coverline? :wtf:

Edit noen timer senere: Lasta ned FF, og den tror jeg er 6 DPO og satte coverline rett under 36, så akkurat som jeg tenkte da :joyful:

Vedlegg

• Screenshot_20220403-115059_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220403-115059_My Calendar.jpg
    338,3 KB · Visninger: 49
Last edited:
Nei hva faen.. Hva er det kroppen min driver med denne syklusen? o_O
Har jeg hatt EL i det hele tatt, eller bør jeg justere ned coverline? :wtf:

Edit noen timer senere: Lasta ned FF, og den tror jeg er 6 DPO og satte coverline rett under 36, så akkurat som jeg tenkte da :joyful:
Haha tenkte jeg skulle foreslå det til deg. Men så spennende da :)

Haha tenkte jeg skulle foreslå det til deg. Men så spennende da :)

Hahah! Syns den var litt knotete å bruke, finner heller ikke ut hvordan man deler bilde av charten. Men tror jeg beholder appen, også kan jeg bruke den sånn som nå når jeg er usikker. Laget en egen mappe for fertility apps nå :hilarious: Håper jeg kan fylle den med gravid-apper snart! :D
Men ja, digg å vite at jeg plutselig er et stykke uti DPO-land! :joyful:

Hahah! Syns den var litt knotete å bruke, finner heller ikke ut hvordan man deler bilde av charten. Men tror jeg beholder appen, også kan jeg bruke den sånn som nå når jeg er usikker. Laget en egen mappe for fertility apps nå :hilarious: Håper jeg kan fylle den med gravid-apper snart! :D
Men ja, digg å vite at jeg plutselig er et stykke uti DPO-land! :joyful:
Nei tror man må ha VIP (betalt) tilgang for å dele, men jeg bruker bare å ta en screenshot også redigere den litt i kantene for å dele.

Nei tror man må ha VIP (betalt) tilgang for å dele, men jeg bruker bare å ta en screenshot også redigere den litt i kantene for å dele.

Ahh, da så! Var så mange options, fikk til å sende link der bildet poppet opp på melding til en venn, men ikke lagre bildet eller noe.
Jeg gjør det samme med appen jeg allerede hadde, men det blir ikke den beste størrelsen å putte inn i innlegg her

10 dpo. Se på denne da :chicken: Testen er negativ, men grafen ser så fin ut :hilarious: dropper vel imorgen.

8A2BFBCD-493A-4AB2-BED2-54F6A61652F4.jpeg

Hei. Er det noe vits å tempe når jeg ammer på natta (maaange ganger)? Får aldri mer enn 1t sammenhengende søvn. Blir det troverdig da?

Hei. Er det noe vits å tempe når jeg ammer på natta (maaange ganger)? Får aldri mer enn 1t sammenhengende søvn. Blir det troverdig da?

Det blir nok mye ujevne temperaturer, men jeg temper selv om jeg har ei lita ei som vekker meg titt og ofte:hilarious: Ujevne temper blir det, men el blir funnet likevel:happy:

Vedlegg

• B0CBB6B6-92C2-4D46-A609-EE214D9F0907.jpeg
    B0CBB6B6-92C2-4D46-A609-EE214D9F0907.jpeg
    791,2 KB · Visninger: 52
Tenkte meg den kom til å gå opp igjen! Nå kan den holde seg der eller gå lenger opp, den er så rar denne syklusen. Har litt håp om at det er fordi jeg holder på å bli gravid, men har egentlig ikke store trua :rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20220405-132424_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220405-132424_My Calendar.jpg
    251,5 KB · Visninger: 34
Kan jeg stole på at eggløsning ikke har vært enda? Temper mellom 0515 og 0600 om morgenen, litt forskjellig ut i fra når jentungen våkner.. Har ikke testet ordentlig med EL tester denne runden, men har hatt slim og el smerter i dagene som har vært.

Vedlegg

• BE68CD5D-66AD-413D-A98F-289104299A8C.png
    BE68CD5D-66AD-413D-A98F-289104299A8C.png
    503,6 KB · Visninger: 50
Kan jeg stole på at eggløsning ikke har vært enda? Temper mellom 0515 og 0600 om morgenen, litt forskjellig ut i fra når jentungen våkner.. Har ikke testet ordentlig med EL tester denne runden, men har hatt slim og el smerter i dagene som har vært.
Ja, vil si du kan stole på det. Basaltemperaturen er den sikreste måten å finne el på. Så gi det noen dager hvis du mistenker el er rett rundt hjørnet. Temperaturen vil da stige mellom 0,2-0,5 grader i løpet av tre dager etter eggløsning :) Masse lykke til!

Hva tror dere, har EL vært? Tror jeg har klart å teste etter EL for sent denne syklus.. bruker å ha el på cd 17..

Screenshot_20220407-055422_FF App.jpg

FF har enda ikke troa på eggløsning... jeg stusser veldig på tempene... aner ikke! Aldri før hatt el rundt cd 13-14

Screenshot_20220408-063454_FF App.jpg

Back
Topp