Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 dpo.. skikkelig usikker på hva jeg tenker denne pp merker jeg.. veksler vanligvis med optimisme eller negativitet.. nå har jeg ingen følelse lengre
Føler med deg
Hard du/når skal du teste?
Har testa.. Jan ikke si det hjalp de 2 e gårsdagens med konsentrert urin.. den siste er i dag på rimelig utvanna urin.. bilde med og uten litt filter...
Syntes jeg så antydning til strek på den blå testen begge dagene, men ikke godt å si Skal sies at jeg syntes jeg så den raskt og uten å myse... Har riktignok og klart å se streker og skygger på nærsagt alle testene jeg selv har tatt tidligere pp i år uten å være gravid, så tror ikke jeg er til å stole på
Føler så med deg! I sånne tilfeller skulle TR nesten bare dukke opp med en gang så vi slapp å lure
Ja føler det har vært noe på den blå selv også.. må sies at det er jo ikke tidlige tester heller da..
Haha du har såpass streksyn ja
Hva skjer om du fjerner el slim på cd 24? Jeg tror du er 4 dpo
Hva skjer om du fjerner el slim på cd 24? Jeg tror du er 4 dpo
LadyComp blinker med rødt lys i dag som vil si at det er dagen for el. Men slik jeg tolker FF, har el vært i går eller to dager siden?? Noen som har peiling? Hvorfor sier LadyComp at el er i dag?
Jeg har ingen erfaring med LadyComp, men enig med FF
Har hatt veldig stabil temperatur de andre pp’ene hvor jeg har blitt gravid, men mistet. Forskjellen fra denne pp’en og de andre er at jeg ikke har fått noen dipSynes den ser kjempefin ut jeg Er ingen ekspert, men dette kan da ikke være noe dårlig tegn.
Du er ikke 2 dpo da?Ikke særlig stabil eller jevn stigning denne syklusen her I dag er forventa EL dag, men tror jeg er 5 DPO