Vi som temper

Første syklus etter uttak av spiral, lagret blødningen som kom to dager etter som mensen. Fikk positiv el-test på CD 15, og de på CD 16 var sterke men ikke positive. Den positive testen va tydelig positiv, men når den tørket så såg den ikke slik ut. Men innenfor tidsfristen på den så var den positiv. Problemet mitt nå er at jeg ikke helt skjønner tempraturene mine. Jeg var ute på pub på CD 17, derfor har jeg discardet temperaturen pga lite søvn og alkohol. Jeg ser ingen tydelig temphopp eller særlig høyere temperaturer. FF setter el på CD 17 hvis jeg ikke discarder tempen på CD 18.

Så hva tror dere? I følge el test så skulle man tro at el var på CD 16.. men skjønner fint lite..
Screenshot_20220315-082710_FF App.jpg

Screenshot_20220315-084110_Premom.jpg

Første syklus etter uttak av spiral, lagret blødningen som kom to dager etter som mensen. Fikk positiv el-test på CD 15, og de på CD 16 var sterke men ikke positive. Den positive testen va tydelig positiv, men når den tørket så såg den ikke slik ut. Men innenfor tidsfristen på den så var den positiv. Problemet mitt nå er at jeg ikke helt skjønner tempraturene mine. Jeg var ute på pub på CD 17, derfor har jeg discardet temperaturen pga lite søvn og alkohol. Jeg ser ingen tydelig temphopp eller særlig høyere temperaturer. FF setter el på CD 17 hvis jeg ikke discarder tempen på CD 18.

Så hva tror dere? I følge el test så skulle man tro at el var på CD 16.. men skjønner fint lite..
Vis vedlegget 379064

Vis vedlegget 379065
Her tror jeg du må stole på el testene dine. Og fortsette å tempe å se hva som skjer. Ser ut som du hadde el på cd 15 ja. Siden positiv test 14:)
Edit; ser nå at du har tatt mange tester på cd 15:hilarious: så da blir vel el cd 16 da? Ca:p

Her tror jeg du må stole på el testene dine. Og fortsette å tempe å se hva som skjer. Ser ut som du hadde el på cd 15 ja. Siden positiv test 14:)
Edit; ser nå at du har tatt mange tester på cd 15:hilarious: så da blir vel el cd 16 da? Ca:p
Ja jeg holder en knapp på at el skjedde på cd 16, evt tidlig på cd 17.. de få gangene jeg har tempet tidligere (prøving før første kid) så var el på cd 17 på to av de 3 syklusene før graviditet:wacky:

Noen som har en mening om når jeg hadde EL? Føler jeg stoler mest på Premom og EL-testene. Glemte å ta tempen i helgen, men i dag var den 36.62, så har holdt seg høy hvertfall! FF mener jeg er 7 dpo i dag mens Premom mener 9 dpo…

Vedlegg

• 3D877AE7-7477-4DC3-9FC4-60D7AEB3ED83.png
    3D877AE7-7477-4DC3-9FC4-60D7AEB3ED83.png
    3,2 MB · Visninger: 68
  • C9509242-CFA6-4556-81DF-E67B024AD1FB.jpeg
    C9509242-CFA6-4556-81DF-E67B024AD1FB.jpeg
    574,9 KB · Visninger: 57
Noen som har en mening om når jeg hadde EL? Føler jeg stoler mest på Premom og EL-testene. Glemte å ta tempen i helgen, men i dag var den 36.62, så har holdt seg høy hvertfall! FF mener jeg er 7 dpo i dag mens Premom mener 9 dpo…
Med tanke på at tempingen skal vise et varig tempskifte til en ny temp fase etter el har vært, så har nok ff rett. Er det mulig at el testene viste et forsøk på el, men at det ikke ble gjennomført før cd 23?

For en fin overraskelse! Den kan gjerne holde seg der :woot:

Vedlegg

• Screenshot_20220316-100740_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220316-100740_My Calendar.jpg
    324,9 KB · Visninger: 54
Noen som har temp grafer å dele fra da de hadde korona? Slår det ut på noen måter? Ser at tempen er helt ute og kjører i dag:depressed:

Last edited:

Vis vedlegget 379064

Vis vedlegget 379065
Jeg vil tro FF forvirres av at du har plottet inn E ( eggehvite utflod) etter positiv el-test. FF tolker begge som tegn på eggløsning. Ville stolt på eggløsningstestene dine. Men var det hormonspiral du hadde? Det kan også påvirke syklusen din en stund. Det er vanskelig å se et klart temphopp på kurven din.

Ser ut som om du missa toppen på testene. Men set ut som el på cd 19 :) hadde du testa 1 gang til cd 18 ville du nok fått peak❤️

Ned igjen i dag - ser ut som kroppen min virkelig liker ca. 36.58 :hilarious: Helst ikke lavere enn det nå :smiley-angelic001

Vedlegg

• Screenshot_20220317-095517_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220317-095517_My Calendar.jpg
    336,5 KB · Visninger: 50
Jeg vil tro FF forvirres av at du har plottet inn E ( eggehvite utflod) etter positiv el-test. FF tolker begge som tegn på eggløsning. Ville stolt på eggløsningstestene dine. Men var det hormonspiral du hadde? Det kan også påvirke syklusen din en stund. Det er vanskelig å se et klart temphopp på kurven din.
Ja den forvirres nok av det, men kan ikke unngå å registrere det fordi det va masse utav det :wacky: ser tydelig tempforskjeller nå, så eggløsning har definitivt vært - bare ikke heeelt sikker på når. Ja har hatt hormonspiral :) Syns likevel det ser ut til at kroppen går rett i gjenge igjen! Har tidligere hatt 9 dager lutealfase, så spent å se om det er det samme nå..

Screenshot_20220317-121438_FF App.jpg

Ja den forvirres nok av det, men kan ikke unngå å registrere det fordi det va masse utav det :wacky: ser tydelig tempforskjeller nå, så eggløsning har definitivt vært - bare ikke heeelt sikker på når. Ja har hatt hormonspiral :) Syns likevel det ser ut til at kroppen går rett i gjenge igjen! Har tidligere hatt 9 dager lutealfase, så spent å se om det er det samme nå..

Vis vedlegget 379178
Du har et tydelig skifte nå i hvert fall :) Ser ut som det var cd 17 du hadde el. Tvi tvi!

Da er vel løpet kjørt:sorry:
Trodde jeg fikk en festeblødning i går, menne..

Vedlegg

• Screenshot_20220318-094143_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220318-094143_My Calendar.jpg
    331,3 KB · Visninger: 55
Da jeg våknet midt på natten hadde tempen min stupt enda mer, men til vanlig tid hadde den gått opp igjen! Merkelig. o_O
Uansett så kom TR i ettermiddag. Tror jeg tar pause fra temping til hun har dratt igjen.
Klar for ny PP! :smiley-bounce012

Vedlegg

• Screenshot_20220319-095125_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220319-095125_My Calendar.jpg
    334,1 KB · Visninger: 47
Har den rarest tempkurven denne syklusen... fikk feber og ble covid syk dagen etter første positive lh test, så 4 temper på rad er blitt discarded.

Screenshot_20220323-072047_FF App.jpg

Testene tilsier at el var da den skulle være (cd 14), men syns det er så rart at tempene var så kav da feberen gikk over (cd17). Rart at den er på det jeg har som coverline (ca 36.45) vanligvis. Har en dip til vanlig 3 dpo, men den har aldri vært i nærheten av coverline... Og nå videre så ligger tempene lavere enn vanlig...Noen som har vært bort i det? At tempen er lavere etter sykdom?

Lurte veldig om el faktisk var i og med feberen, men alle andre ting som slim/tester tilsier at den var og lh tester har vært negative siden...

Håpet at covid skulle "hjelpe" meg, men begynner å tenke at løpe er kjørt allerede denne gangen....

Noen som har opplevd at el kommer 3 dager etter at lh testen har blitt negativ? Tenker da om det er mulig at egget droppet først da, når feber var over?

Temper for å bli klokere, men gjør meg helt sprø nå:hilarious:

Last edited:
Back
Topp