Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir ikke klok jeg heller, jeg er redd for at jeg har for lite progesteron pga at min temp i dpo er så «lav», men den er heldigvis på .50 tallet da så da er det vel noe igjen Jeg prøver å forholde meg til å se kun om den stiger eller synker. Men jeg blir ikke så klok på dette her selv
Forrige pp:
Vis vedlegget 378766
Denne pp:
Vis vedlegget 378767
Rocky mountains på meg for å si det mildt
Skjønner ikke hvorfor den ikke kan være ca lik så det er litt lettere å forstå seg på..
Har hatt Rocky mountains selv
Januar ble skivebom pp.. så der var det ingen fare for noe graviditet...
Vis vedlegget 378772
Desember var kjemisk...
Vis vedlegget 378773
Jeg har bare to mnd med temping bak meg, men ser at jeg ligger jo så mye lavere enn andre .. kanskje jeg produserer for lite progesteron?
Har googla så mange bilder av temp grafer.. å det er svæææært mange varianter.. så tror ikke det nødvendigvis.. noen ligger kjempe høyt og noen ligger lavt..
Da skal jeg prøve å roe ned
Hvor mener du at du ligger lavere enn andre?Jeg har bare to mnd med temping bak meg, men ser at jeg ligger jo så mye lavere enn andre .. kanskje jeg produserer for lite progesteron?
Det er ikke hvor høy temp du har som gjelder, men at den er høyere enn før el ...og at den ikke synker for tidligJeg har bare to mnd med temping bak meg, men ser at jeg ligger jo så mye lavere enn andre .. kanskje jeg produserer for lite progesteron?
Etter el, jeg føler tempen stiger for lite da, men skjønner nå ut i fra et svar under ditt at det ikke er det som bestemmer noeHvor mener du at du ligger lavere enn andre?
Det er ikke hvor høy temp du har som gjelder, men at den er høyere enn før el ...og at den ikke synker for tidlig
Du kan redigere klokkeslettet når du legger inn tempen. At du har lagt inn ulikt klokkeslett kan forvirre FF. Jeg synes det ser ut som el er på cd20 ikke 21, men du mener kanskje enda tidligere? For meg er det vanlig at tempen stiger litt før el, deretter synker tempen på eggløsningsdagen for så å stige igjen. Tok du el-tester?Er dere enige med ff ang el? Har aldri hatt el så sent før. Pleier alltid ha 28-30 dager i en syklus. Kan hende tempen har blitt noe feil i starten for termometeret hadde litt belegg Har tatt temp samme klokkeslett, men lagt det inn i ff på forskjellige tidspunkt
Ok, takk for svar. Forstår aldri dette med temp Prøvde å redigere klokkeslettene, men det ble ikke endret noe Det kan nok stemme at det var i helgen da, hadde elslim i tillegg. Tok eltester, men sikkert alt for tidlig og sluttet når jeg var tom Trodde kanskje jeg hadde misset toppen og at el hadde vært, for jeg pleier å ha el rundt dag 14/15 tror jeg.Du kan redigere klokkeslettet når du legger inn tempen. At du har lagt inn ulikt klokkeslett kan forvirre FF. Jeg synes det ser ut som el er på cd20 ikke 21, men du mener kanskje enda tidligere? For meg er det vanlig at tempen stiger litt før el, deretter synker tempen på eggløsningsdagen for så å stige igjen. Tok du el-tester?
Kan se ut som el har vært senere. Syklus kan bli påvirket av mye, f.eks både stress og sykdom. Jeg ville tippet at el har vært et sted mellom cd 20 og 22. Eventuelt kan du ha sluppet egg så sent som cd 25. Det er vanskelig å si, men ser uansett ut som du har hatt eggløsning senere enn du forventetNoe som skjønner noe av dette har alltid hatt regelmessig syklus på 29/30 dager. Er nå 3 dager på overtid (neg test). FF har ikke satt kryss pga manglende måling og sykdom. Er det vanlig at el plutselig kommer mye senere pga omgangssyke feks? Har vært syk før, men det har aldri påvirket syklus..
Kan se ut som el har vært senere. Syklus kan bli påvirket av mye, f.eks både stress og sykdom. Jeg ville tippet at el har vært et sted mellom cd 20 og 22. Eventuelt kan du ha sluppet egg så sent som cd 25. Det er vanskelig å si, men ser uansett ut som du har hatt eggløsning senere enn du forventet
Ser jo foreløpig veldig fint ut. Men det er vanskelig å forutse graviditet med temping. Det er liksom ingen fasit, hvis du skjønner? Alle grafer er forskjellige. Men så lenge tempen holder seg høy så er det positivt. For å ta meg selv til sammenligning; jeg har alltid høy temp hele veien frem til dagen før eller samme dag som forventet tr. Hos andre personer synker tempen gradvis fra f.eks. 10 dpo, og det er enklere å forutse at tr kommer. Du må nesten tempe noen runder for å bli kjent med kroppen din Alle er forskjelligeHei, fersk temper her!
Ser det her bra ut? Er det håp?
Ser jo foreløpig veldig fint ut. Men det er vanskelig å forutse graviditet med temping. Det er liksom ingen fasit, hvis du skjønner? Alle grafer er forskjellige. Men så lenge tempen holder seg høy så er det positivt. For å ta meg selv til sammenligning; jeg har alltid høy temp hele veien frem til dagen før eller samme dag som forventet tr. Hos andre personer synker tempen gradvis fra f.eks. 10 dpo, og det er enklere å forutse at tr kommer. Du må nesten tempe noen runder for å bli kjent med kroppen din Alle er forskjellige
Du har sikkert lest om ‘festedipp’ også. Den er veldig omdiskutert, da kun 1 av 4 som er gravide får denne dippen. Og er den egentlig rettet mot en potensiell graviditet? Usikkert. Dette fordi kroppen produserer en viss mengde østrogen midt i lutealfasen, dette kalles ‘Østrogenbølgen’. Denne kommer uansett om du er gravid eller ikke. Husk at østrogen er det som holder tempen lav, mens progesteron er det som gjør tempen høy. Kroppen produserer progesteron etter eggløsning, derfor stiger tempen. Hvis man er gravid fortsetter kroppen denne produksjon og temperaturen holder seg høy hele svangerskapet.
Det beste med dette verktøyet er å lokalisere eggløsning, og den kommer jo frem tydelig hos deg! Masse lykke til