Vi som temper

Første gang jeg temper; trenger litt hjelp til å forstå!
Tempen ble alt annet enn høyere i dag så tviler på at EL har vært? Har alltid el mellom cd11 og 13, syklus på 25-27 dager. Eller er det bare jeg som misforstår temping:hilarious: Hadde EL-smerter i går som starta kvelden før og Premom mente jeg fikk peak på CD9 men har hatt sterke, men ikke 100% positive el-tester siden da. Kom masse el-slim på dobesøk i går, men har samtidig masse kremete utflod? Skjønner meg ikke på kroppen, hjelp:hilarious:
Vis vedlegget 376457
Tempen må øke i 3 dager før FF setter kryss. Dvs du har EL og 3 dager senere får du kryss på FF hvis du temper daglig:shy:

Tempen må øke i 3 dager før FF setter kryss. Dvs du har EL og 3 dager senere får du kryss på FF hvis du temper daglig:shy:
Ja, det har jeg skjønt! Men skjønner ikke alle tegnene på el, på rett tidspunkt for min del, samt sterke tester, men så er tempen som en jojo :hungover:

Selveste EL er dagen etter peak ofte, så når testene er svakere og tempen har en liten dupp, da et el ofte
Ja, jeg kjenner alltid el-smerter dagen etter peak så det stemmer jo men nå har jeg hatt sterke tester, men ikke helt positive i mine øyne over 3 dager, først i dag ble el-testen tydelig negativ og tempen sank, kanskje el var i natt da? For den var åpenbart ikke i går når tempen var på sitt høyeste:bored:

Da er jeg i så fall glad for å ha tempet for da viser det seg kanskje at egget mitt slipper ganske mye senere enn jeg har trodd etter positiv test og el-smerter! Glad vi la inn aksjer i går også da:rolleyes:

Hvis det er sånn at man får kryss tre dager etter med høy temp, altså tre dager etter el. Hvorfor mener FF jeg er 5 dpo da?:bookworm:

Vedlegg

• 6E745FE3-CA0B-4889-9695-EB679C7C9CD4.jpeg
    6E745FE3-CA0B-4889-9695-EB679C7C9CD4.jpeg
    375,5 KB · Visninger: 69
Hvis det er sånn at man får kryss tre dager etter med høy temp, altså tre dager etter el. Hvorfor mener FF jeg er 5 dpo da?:bookworm:
Kanskje på grunn av at siste dag med eggwhite-CM er registrert den dagen FF mener du hadde EL? Nå bare gjetter jeg her også, men har hørt den er litt sensitiv på hvordan man registrerer CM'en :wacky:

Kanskje på grunn av at siste dag med eggwhite-CM er registrert den dagen FF mener du hadde EL? Nå bare gjetter jeg her også, men har hørt den er litt sensitiv på hvordan man registrerer CM'en :wacky:

Det kan godt være ja. Ikke lett å bli klok på dette her. Og mer forvirrende blir det med flere apper :joyful::dead:

Den følger el slim i tillegg til temp og test:bookworm: men har opplevd at kryss flytter seg etter at det har vært satt

ville selv ha gjettet meg til at du er 3dpo? Dvs 4 dager siden positiv test?

Den følger el slim i tillegg til temp og test:bookworm: men har opplevd at kryss flytter seg etter at det har vært satt

ville selv ha gjettet meg til at du er 3dpo? Dvs 4 dager siden positiv test?

5 dager siden positiv test. Premom sier 4 dpo basert på det. Har lagt inn el slim etter peak og for å se om den endrer seg, men det gjør den ikke:dead: jaja, tiden vil vise uansett

Må man ha kjempehopp fra eventuell EL-dag til 1 dpo eller kan hoppet komme 2-3 dpo? Økte litt i dag, til 36.38 fra 36.31 i går, men det er jo ikke mye, sovna igjen etter jeg tempet (06.15), sov 6(!!) timer til og tempet igjen da for moro skyld og da var tempen faktisk 36.81. Skjønner jeg ikke kan bruke den til noe men kanskje tempen er på vei opp likevel, sjeldent min temp er så høy uansett når på dagen det er :rolleyes:

94ADE4B3-F3EE-4A2B-AAF9-828FD3C8F4BD.jpeg

For de som lurer på hvordan en Covid19-kurve ser ut... vær så godt:
upload_2022-1-29_15-31-32.png

Hadde egentlig gitt opp å få EL denne syklusen... for fikk svake streker for en uke siden, som bare ble svakere før de ble helt blenda. Men så tok jeg en litt random i natt, som var mye sterkere igjen.
Så da må jeg jo bare fortsette å se om jeg får Peak i kveld.
Håper jo den blir sterkere enn dette.
upload_2022-1-29_15-33-16.png

Må man ha kjempehopp fra eventuell EL-dag til 1 dpo eller kan hoppet komme 2-3 dpo? Økte litt i dag, til 36.38 fra 36.31 i går, men det er jo ikke mye, sovna igjen etter jeg tempet (06.15), sov 6(!!) timer til og tempet igjen da for moro skyld og da var tempen faktisk 36.81. Skjønner jeg ikke kan bruke den til noe men kanskje tempen er på vei opp likevel, sjeldent min temp er så høy uansett når på dagen det er :rolleyes:

Vis vedlegget 376523
Kan komme over flere dager! Tempen skal stige 0,2-0,5 i løpet av tre dager for å bekrefte eggløsning :joyful:

For de som lurer på hvordan en Covid19-kurve ser ut... vær så godt:
Vis vedlegget 376535

Hadde egentlig gitt opp å få EL denne syklusen... for fikk svake streker for en uke siden, som bare ble svakere før de ble helt blenda. Men så tok jeg en litt random i natt, som var mye sterkere igjen.
Så da må jeg jo bare fortsette å se om jeg får Peak i kveld.
Håper jo den blir sterkere enn dette.
Vis vedlegget 376536
Så godt å se at du er bedre:Heartbigred

Woho! I dag steg tempen endelig litt, satser på å få kryss i morgen :D Syns temping er dagens lille høydepunkt, men føler dagene går mye tregere når man hele tiden venter på neste morgen. Merka i går på kvelden at tempen sannsynligvis kom til å stige, for ble så sykt kvalm, pleier å bli det når progesteronen øker etter EL:yuck:
7406BE77-FC84-4F64-B18B-9EA4E50FC308.jpeg

Er det noen av dere som har tempet når dere har hatt kjemisk? Kunne dere se det på kurven?

Jeg fikk tr i går, men temperaturen har ikke falt under coverline som den pleier. Mistenker at temperaturfallet er "kamuflert" av en temperaturøkning som følge av infeksjon i kroppen e.l. (ikke helt i form). Men litt nysgjerrig på om det kan ha vært en kjemisk som har påvirket temperaturen, siden symptomene mine var ganske annerledes denne pp enn tidligere.. Testet bare 12 dpo, negativt..

83EDF1C2-D51B-4645-AA11-754A4BE9AE27.jpeg

Er det noen av dere som har tempet når dere har hatt kjemisk? Kunne dere se det på kurven?

Jeg fikk tr i går, men temperaturen har ikke falt under coverline som den pleier. Mistenker at temperaturfallet er "kamuflert" av en temperaturøkning som følge av infeksjon i kroppen e.l. (ikke helt i form). Men litt nysgjerrig på om det kan ha vært en kjemisk som har påvirket temperaturen, siden symptomene mine var ganske annerledes denne pp enn tidligere.. Testet bare 12 dpo, negativt..

Vis vedlegget 376639
Jeg merket på grafen at den holdt seg høy hele lutealfasen før den begynte å synke ved forventet mens. Men jeg testet positivt og hadde positive tester over flere dager, derfor visste jeg det var kjemisk.. Tror ikke du kan tolke en graf om det er kjemisk eller ikke, er kun hcg i kroppen som kan avgjøre om du har hatt en tidlig spontanabort eller ikke. Hvis du har testet negativt tror jeg ikke du har hatt kjemisk… Ofte ved kjemisk/tidlig spontanabort er det tidlig testing som er årsaken til at det blir oppdaget, da mensen ofte kommer til forventet dag eller er noen dager forsinket.
B3A71051-45C1-4DD0-A804-93E352CBDA8E.jpeg

Er det veldig negativt at tempen har gått ned to dager på rad?:oops: Mensen ikke ventet før om 7-8 dager. Har hatt det jeg er ganske sikker på er en festeblødning, ellers ingen spesielle symptomer annet enn ømme pupper og litt murringer som kommer og går. Trodde kanskje tempen kom til å øke i takt med eventuell hcg?
0375C8F8-6B86-41FF-A196-CFEEF0DFFCA5.jpeg

Kan temphopp komme før positiv EL test? Har aldri opplevd så høy temphopp bare fordi jeg har sovet litt dårligo_O

Vedlegg

• FC834F9A-35CF-4D75-9A6F-064C789A5DA3.png
    FC834F9A-35CF-4D75-9A6F-064C789A5DA3.png
    436,1 KB · Visninger: 42
  • 2818E7D3-054D-46F7-AE2E-5ABA15456083.png
    2818E7D3-054D-46F7-AE2E-5ABA15456083.png
    3 MB · Visninger: 46
Lurer på om jeg kanskje hadde en anelse feber i går? Dagen før i går hadde jeg skikkelig frostrier og heftig migrene, så kan jo være at det var noe basilusker som kroppen kjempet mot? Siden tempen er lavere igjen i fødag? Gikk tom for el tester og orker ikke kjøpe flere, så får bare bli surr denne syklusen og:(

Vedlegg

• 28F72215-F46E-4E02-A560-2CF73718BB9C.png
    28F72215-F46E-4E02-A560-2CF73718BB9C.png
    458,4 KB · Visninger: 45
Idag tempet jeg til vanlig tid, da hadde termometeret vært på nattbordet og vinduet sto oppe, så det var litt kaldt. Fikk da 36,64. Tempa en gang til fordi termometeret ikke var varmet opp, fikk da 36,81. Lå på akkurat samme plass og helt i ro, vil det sannsynligvis være temping nr 2 som er mest reell siden termometeret da hadde blitt varmet opp av temp #1?

Back
Topp