Vi som temper

Oioi, en liten festedipp?
Det holder seg godt foreløpig i hvertfall :angelic:
82693665-F968-46E6-9789-04580BA4B96C.jpeg

Hva tenker dere? Jeg våknet kl 05, og tempen var 36.97, sovnet igjen og tempen var nå 37.11. Hva er riktig? :p

Har dere sammenlignet tempen på morgen og kveld i DPO land?

Termometeret mitt har ikke funket før i kveld. P jeg har følt meg så varm. Tok tempen formå sjekke om jeg hadde feber å da var tempen på 37.18

Bare nysgjerrig på om noen har noe formeninger om dette.

Termometeret mitt har ikke funket før i kveld. P jeg har følt meg så varm. Tok tempen formå sjekke om jeg hadde feber å da var tempen på 37.18

Denne runden ligger tempen min rundt 37.0-37.20 på kvelden, og dermed 36.55-65 på morgningen i dpo-land. Tidlig i dpo-land ligger den rundt 36.80 på kveld.men dette avgjøres veldig av hva du har gjort i forkant, kommer du rett ut av dusjen vil temperaturen være høyere, eller stått på kjøkkenet i flere timer i forkant eller andre husooppgaver. Jeg tilbringer stort sett mine siste timer på sofaen før legge tid :hilarious:

Før dpo ligger tempen mellom 36.10-36.30 på morgningen. Tar temperaturen oralt :)

Denne runden ligger tempen min rundt 37.0-37.20 på kvelden, og dermed 36.55-65 på morgningen i dpo-land. Tidlig i dpo-land ligger den rundt 36.80 på kveld.men dette avgjøres veldig av hva du har gjort i forkant, kommer du rett ut av dusjen vil temperaturen være høyere, eller stått på kjøkkenet i flere timer i forkant eller andre husooppgaver. Jeg tilbringer stort sett mine siste timer på sofaen før legge tid :hilarious:

Før dpo ligger tempen mellom 36.10-36.30 på morgningen. Tar temperaturen oralt :)
Har gjort absolutt ingenting :hilarious:
Bare gått fra sofaen der jeg har sitti mesteparten av kvelden over til senga.
Morgen temp var 36.87

Er temping sikkert for å se om el skjer eller vil tempen øke automatisk uansett? Jeg temper og tar el tester, begge deler indikerer el på samme dag.. Legen tror ikke Jeg har eggløsning, skal snart på ultralyd for se om det er noe. Har fått
Pcos og legen tror ikke jeg har eggløsning, men blør fordiom, høres ikke det merkelig ut? Eller?:bookworm: Jeg kan egentlig ikke så mye om dette.. prøvde å spørre om dette med temping men fikk bare til svar at det ikke var så enkelt, noe jeg skjønner veldig godt. Bare håpa at temphoppet og at tempen holder seg høyt betyr el, kjenner jeg trenger det lille håpet:sorry: Noen her som vet?

Min kveldstemp er alltid høyere enn på mårran, 0,4-0,6 høyere. Da har jeg varma termometeret og ligget rolig i 30 min før jeg tar den. Men det gjelder før dpo land også.

Er temping sikkert for å se om el skjer eller vil tempen øke automatisk uansett? Jeg temper og tar el tester, begge deler indikerer el på samme dag.. Legen tror ikke Jeg har eggløsning, skal snart på ultralyd for se om det er noe. Har fått
Pcos og legen tror ikke jeg har eggløsning, men blør fordiom, høres ikke det merkelig ut? Eller?:bookworm: Jeg kan egentlig ikke så mye om dette.. prøvde å spørre om dette med temping men fikk bare til svar at det ikke var så enkelt, noe jeg skjønner veldig godt. Bare håpa at temphoppet og at tempen holder seg høyt betyr el, kjenner jeg trenger det lille håpet:sorry: Noen her som vet?
Står at en syklus uten eggløsning så vil man ikke ha temperaturøkning :confused005 Så rart av legen å si det…

Det sikreste for å få vite om du ha EL er å ta en progesteronprøve ca 7 dager etter EL (når du tror du har el/temhopp) for å bekrefte:)

Fikk positiv test idag, men er redd det er kjemisk. Har ikke helt trua. Tempen gikk litt ned idag, hørt den skal bli høyere ved graviditet?

Vedlegg

• 6DB444D9-E2AD-41E5-9986-CEB2C5C1A454.jpeg
    6DB444D9-E2AD-41E5-9986-CEB2C5C1A454.jpeg
    387,5 KB · Visninger: 66
Fikk positiv test idag, men er redd det er kjemisk. Har ikke helt trua. Tempen gikk litt ned idag, hørt den skal bli høyere ved graviditet?
Denne er jo høy, frøken! Den har jo ikke sunket :woot: 0,01-2 kan jo ikke regnes som nedgang. Hadde det ennå vært 0,1, så ville jeg kalt det nedgang! Jeg har trua! :angelic:

Første gang jeg temper; trenger litt hjelp til å forstå!
Tempen ble alt annet enn høyere i dag så tviler på at EL har vært? Har alltid el mellom cd11 og 13, syklus på 25-27 dager. Eller er det bare jeg som misforstår temping:hilarious: Hadde EL-smerter i går som starta kvelden før og Premom mente jeg fikk peak på CD9 men har hatt sterke, men ikke 100% positive el-tester siden da. Kom masse el-slim på dobesøk i går, men har samtidig masse kremete utflod? Skjønner meg ikke på kroppen, hjelp:hilarious:
0E241D5E-4DAD-4330-981C-77A7BF189D4C.jpeg

Back
Topp