Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke store svingen, men ville tatt den laste da den var etter lengst søvntid?Hva tenker dere? Jeg våknet kl 05, og tempen var 36.97, sovnet igjen og tempen var nå 37.11. Hva er riktig?
Ja det er det jeg tenker ogsåIkke store svingen, men ville tatt den laste da den var etter lengst søvntid?
Denne runden ligger tempen min rundt 37.0-37.20 på kvelden, og dermed 36.55-65 på morgningen i dpo-land. Tidlig i dpo-land ligger den rundt 36.80 på kveld.men dette avgjøres veldig av hva du har gjort i forkant, kommer du rett ut av dusjen vil temperaturen være høyere, eller stått på kjøkkenet i flere timer i forkant eller andre husooppgaver. Jeg tilbringer stort sett mine siste timer på sofaen før legge tidHar dere sammenlignet tempen på morgen og kveld i DPO land?
Termometeret mitt har ikke funket før i kveld. P jeg har følt meg så varm. Tok tempen formå sjekke om jeg hadde feber å da var tempen på 37.18
Bare nysgjerrig på om noen har noe formeninger om dette.
Har gjort absolutt ingentingDenne runden ligger tempen min rundt 37.0-37.20 på kvelden, og dermed 36.55-65 på morgningen i dpo-land. Tidlig i dpo-land ligger den rundt 36.80 på kveld.men dette avgjøres veldig av hva du har gjort i forkant, kommer du rett ut av dusjen vil temperaturen være høyere, eller stått på kjøkkenet i flere timer i forkant eller andre husooppgaver. Jeg tilbringer stort sett mine siste timer på sofaen før legge tid
Før dpo ligger tempen mellom 36.10-36.30 på morgningen. Tar temperaturen oralt
Min kveldstemp er alltid høyere enn på mårran, 0,4-0,6 høyere. Da har jeg varma termometeret og ligget rolig i 30 min før jeg tar den. Men det gjelder før dpo land også.Har dere sammenlignet tempen på morgen og kveld i DPO land?
Termometeret mitt har ikke funket før i kveld. P jeg har følt meg så varm. Tok tempen formå sjekke om jeg hadde feber å da var tempen på 37.18
Bare nysgjerrig på om noen har noe formeninger om dette.
Står at en syklus uten eggløsning så vil man ikke ha temperaturøkning Så rart av legen å si det…Er temping sikkert for å se om el skjer eller vil tempen øke automatisk uansett? Jeg temper og tar el tester, begge deler indikerer el på samme dag.. Legen tror ikke Jeg har eggløsning, skal snart på ultralyd for se om det er noe. Har fått
Pcos og legen tror ikke jeg har eggløsning, men blør fordiom, høres ikke det merkelig ut? Eller? Jeg kan egentlig ikke så mye om dette.. prøvde å spørre om dette med temping men fikk bare til svar at det ikke var så enkelt, noe jeg skjønner veldig godt. Bare håpa at temphoppet og at tempen holder seg høyt betyr el, kjenner jeg trenger det lille håpet Noen her som vet?
Det sikreste for å få vite om du ha EL er å ta en progesteronprøve ca 7 dager etter EL (når du tror du har el/temhopp) for å bekrefteEr temping sikkert for å se om el skjer eller vil tempen øke automatisk uansett? Jeg temper og tar el tester, begge deler indikerer el på samme dag.. Legen tror ikke Jeg har eggløsning, skal snart på ultralyd for se om det er noe. Har fått
Pcos og legen tror ikke jeg har eggløsning, men blør fordiom, høres ikke det merkelig ut? Eller? Jeg kan egentlig ikke så mye om dette.. prøvde å spørre om dette med temping men fikk bare til svar at det ikke var så enkelt, noe jeg skjønner veldig godt. Bare håpa at temphoppet og at tempen holder seg høyt betyr el, kjenner jeg trenger det lille håpet Noen her som vet?
Ja man blir så syk usikkerStår at en syklus uten eggløsning så vil man ikke ha temperaturøkning Så rart av legen å si det…
Hmm det skal jeg spørre om jeg kan få ta. Det må vell gå å ta på vanlig legekontor?Det sikreste for å få vite om du ha EL er å ta en progesteronprøve ca 7 dager etter EL (når du tror du har el/temhopp) for å bekrefte
Ja, det kan du. Bere en vanlig blodprøveHmm det skal jeg spørre om jeg kan få ta. Det må vell gå å ta på vanlig legekontor?
Tusen takkJa, det kan du. Bere en vanlig blodprøve
Denne er jo høy, frøken! Den har jo ikke sunket 0,01-2 kan jo ikke regnes som nedgang. Hadde det ennå vært 0,1, så ville jeg kalt det nedgang! Jeg har trua!Fikk positiv test idag, men er redd det er kjemisk. Har ikke helt trua. Tempen gikk litt ned idag, hørt den skal bli høyere ved graviditet?
Haha jeg er jo helt på bærtur kan ikke detta jegDenne er jo høy, frøken! Den har jo ikke sunket 0,01-2 kan jo ikke regnes som nedgang. Hadde det ennå vært 0,1, så ville jeg kalt det nedgang! Jeg har trua!