Vi som temper

Idag tempet jeg til vanlig tid, da hadde termometeret vært på nattbordet og vinduet sto oppe, så det var litt kaldt. Fikk da 36,64. Tempa en gang til fordi termometeret ikke var varmet opp, fikk da 36,81. Lå på akkurat samme plass og helt i ro, vil det sannsynligvis være temping nr 2 som er mest reell siden termometeret da hadde blitt varmet opp av temp #1?
Jepp! Sånn er det alltid til meg også. Må varme termometeret med en måling først, også regner jeg nr. 2 som den gyldige målingen. Har du testet i dag?? :rolleyes:o_O

Jepp! Sånn er det alltid til meg også. Må varme termometeret med en måling først, også regner jeg nr. 2 som den gyldige målingen. Har du testet i dag?? :rolleyes:o_O
Da gjør vi det likt :D Ja, føler jeg ser en ultrasvak strek men vanskelig å si om det er skygge eller ikke.. Tenkte å teste igjen ikveld, men har ikke sånn kjempetrua, tørr liksom ikke:depressed:

Da gjør vi det likt :D Ja, føler jeg ser en ultrasvak strek men vanskelig å si om det er skygge eller ikke.. Tenkte å teste igjen ikveld, men har ikke sånn kjempetrua, tørr liksom ikke:depressed:
Det kjempe positivt! Håper virkelig din ultrasvake skygge er babystrek :joyful: Ville ikke hatt for store forhåpninger til i kveld, men blir spennende i morgen :nailbiting::nailbiting:

Er det normalt at tempkurven er forskjellig i alle syklusene? Har tempet 3 sykluser, og ingen av dem er liko_O hva er normalt?

Legger ved. Første hadde bare vanlig tempmåler. Andre og tredje bruker jeg babyplan sin måler.

Vedlegg

• DE83B447-033E-404C-8F41-70ACF52B3A43.jpeg
    DE83B447-033E-404C-8F41-70ACF52B3A43.jpeg
    815,9 KB · Visninger: 61
  • D040B03E-512B-4BDA-898D-0AF4862E0ABB.jpeg
    D040B03E-512B-4BDA-898D-0AF4862E0ABB.jpeg
    524,1 KB · Visninger: 65
  • 78B8808A-35AB-4EB5-BCAB-66AF1DE89AB0.jpeg
    78B8808A-35AB-4EB5-BCAB-66AF1DE89AB0.jpeg
    530,2 KB · Visninger: 65
Er det normalt at tempkurven er forskjellig i alle syklusene? Har tempet 3 sykluser, og ingen av dem er liko_O hva er normalt?

Legger ved. Første hadde bare vanlig tempmåler. Andre og tredje bruker jeg babyplan sin måler.
Jeg synes at syklus 1 og 2 var relativt like jeg? Ser at forskjellen er er du har skaffet deg termometer med to desimaler. Ellers ganske likt, og tr kom vel begge gangene :confused013 Denne gangen var litt annerledes. Så det kan jo bli spennende å se! :smiley-bounce012

Jeg synes at syklus 1 og 2 var relativt like jeg? Ser at forskjellen er er du har skaffet deg termometer med to desimaler. Ellers ganske likt, og tr kom vel begge gangene :confused013 Denne gangen var litt annerledes. Så det kan jo bli spennende å se! :smiley-bounce012
Tenkte tempduppen for så hoppet og dupp igjen i syklus 2 var rar også:hilarious: men reagerer mest på at jeg ikke får høyere temp:bag: men kan og komme av dårlig søvn pga overtenking i natt:hilarious:

Mye klusj med syklusen, og mange rare temperaturer som nok har vært på påvirket av vaksina, så har «discarded» noen av temperaturene i uka da tempen var rar:angelic:
Måtte og overstyre når el var, for testet heldigvis med både CB digital 2detector og vanlig strimmel.
Og i dag har jeg endelig fått ett temphopp som bekrefter EL på testene:shy:
Og tempen har steget mere så tidlig denne syklusen enn de andre:angelic: håper det er ett godt tegn:shy:
Legger ved kurven med sammenligning fra tidligere sykluser, denne syklus er lyseblå xsmile292DD513E-4F8C-4BE9-8186-88FD13AA8EE7.jpeg

Mye klusj med syklusen, og mange rare temperaturer som nok har vært på påvirket av vaksina, så har «discarded» noen av temperaturene i uka da tempen var rar:angelic:
Måtte og overstyre når el var, for testet heldigvis med både CB digital 2detector og vanlig strimmel.
Og i dag har jeg endelig fått ett temphopp som bekrefter EL på testene:shy:
Og tempen har steget mere så tidlig denne syklusen enn de andre:angelic: håper det er ett godt tegn:shy:
Legger ved kurven med sammenligning fra tidligere sykluser, denne syklus er lyseblå xsmile2Vis vedlegget 377673
Håper denne evige syklusen og jakten etter el gir resultater for deg! Krysser fingrene :joyful:

3 dpo. Altså… hvor er krysset mitt?? Den er jo ikke en gang en stiplete linje? Ja den gikk litt ned i går, men har jo økt 0,32 over tre dager… Hvis jeg fjerner eggløsningstestene (som jeg har regnet ut fra gynekologundersøkelsen på mandag) så kommer den stiplete linja, men på lørdag, cd18…. Jaja, får vente til imorgen :coldfeet:

Btw; litt spennende å ha en annerledes tempkurve denne gangen. De to siste pp’ene som jeg har testet positivt på var nesten helt like. Men da har jeg mistet. Denne gangen er jo tempen mye høyere allerede 3 dpo.

BD0880B3-05D5-4B22-B1CF-1709A9794529.jpeg

4 dpo. Jeg må le av meg selv og den merkelige tempen min. Jaja :hilarious: Jeg kaller den trappekurven. Den når vel toppen snart, så begynner vel trappetrinnene ned igjen :hilarious:
25380D4F-F73C-498D-905F-C0F62FCA16EE.jpeg

9 dpo. Negativ test og irriterende høy temp. Nå kan du gå ned igjen slik at tr kan komme :wtf:

68015F1B-ECE9-4AE3-8B4C-D9A6E690BA1F.jpeg

Har ikke tempet på en stund, men er jo gøy å følge med på! Spennende start i alle fall, er bare 4dpo så no drama yet:hilarious::p

Screenshot_20220223-081651_FF App.jpg

Back
Topp