Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å legg inn discard temprature på 13-15, hva får du da? Jeg har hadd forhøyet temperatur, men ikke feber i forbindelse med vaksine i 2 dager nå, så har huket av fpr feber for å ikke forvirre og for å ikke få de høye toppene i tempraturen denne mndSkjønner meg ikke på grafen denne mnd.. det kom et kryss før jeg la inn peak, men så ble den borte når jeg la det inn. Men den mener jeg hadde el på dag 15 (ifølge el testen) , mens premom mener el var dag 16. jeg har vært forskjøla denne pp, mistenker at tempen har vært feil på dag 14 og 15, siden jeg har hatt tendens til feber. Når mener dere el er ifølge tempen og test? skjønner meg ikke på det her jeg
Hvordan gjør jeg det? ganske ny på tempingPrøv å legg inn discard temprature på 13-15, hva får du da? Jeg har hadd forhøyet temperatur, men ikke feber i forbindelse med vaksine i 2 dager nå, så har huket av fpr feber for å ikke forvirre og for å ikke få de høye toppene i tempraturen denne mnd
Fikk opp denne?Prøv å legg inn discard temprature på 13-15, hva får du da? Jeg har hadd forhøyet temperatur, men ikke feber i forbindelse med vaksine i 2 dager nå, så har huket av fpr feber for å ikke forvirre og for å ikke få de høye toppene i tempraturen denne mnd
Du har gjort det riktig, er det ett kryss der nå?Fikk opp denne?
Den ble sånn nå, kanskje det kommer kryss imorgenFår opp denne på min. Har huket av for feber, men har ikke forhøyet tempratur pga febernedsettende/smertestillende preparater. Men uten preparatene er tempen på 39,7 på det høyeste. Så er ikke riktig å ta med tempen disse dagene
Kanskje du kan og prøve å ikke ha discarded, men å merke dem med illness, siden du var syk? For da blir det skallet på en sirkel i bokseneDen ble sånn nå, kanskje det kommer kryss imorgen
Da skal jeg prøveKanskje du kan og prøve å ikke ha discarded, men å merke dem med illness, siden du var syk? For da blir det skallet på en sirkel i boksene
Er nok ikke el som gir deg 36.30. Jeg opplever at tempen synker når el er, altså dagen etter peak. Deretter stiger den bemerkelsesverdigHei!
Jeg venter i spenning på el, kan dette være er godt tegn tro? 36.30 er jo lavt men det er jo litt varmere enn ellers..
Vis vedlegget 375958
Er nok ikke el som gir deg 36.30. Jeg opplever at tempen synker når el er, altså dagen etter peak. Deretter stiger den bemerkelsesverdig
Oioi, en liten festedipp?Håper det fortsetter sånn
Vis vedlegget 375902