Vi som temper

Grafen ser fin ut, det stikker og murrer i livmoren/symfysen/bekkenet. Puppene er ikke ømme i det hele tatt, da. Helt blenda test i dag.

Vedlegg

• 9528562E-10C3-4392-85FD-611132A3B6E5.jpeg
    9528562E-10C3-4392-85FD-611132A3B6E5.jpeg
    229,5 KB · Visninger: 69
Nå forventer jeg el i morgen. Men får se hva som skjer. Syntes denne grafen allerede ser merkelig ut:bored:

Vedlegg

• 936619E1-45D5-4BB7-AD5A-296B20B6AFA4.jpeg
    936619E1-45D5-4BB7-AD5A-296B20B6AFA4.jpeg
    404,9 KB · Visninger: 68
Har vært sløv på teminga i jula da vi hr hadd mange våkennetter med minstemann og vært døgnville, men hvorfor har FF satt fast strek og ikke stiplet kryss? Og jeg har jo ikke hadd temp hopp?

gikk tomme fpr EL tester 1. januar, så fikk ikke kjøpt nye :banghead:

Vedlegg

• CF42B144-377D-4B57-AE5F-050871391C6A.jpeg
    CF42B144-377D-4B57-AE5F-050871391C6A.jpeg
    736,8 KB · Visninger: 59
Har vært sløv på teminga i jula da vi hr hadd mange våkennetter med minstemann og vært døgnville, men hvorfor har FF satt fast strek og ikke stiplet kryss? Og jeg har jo ikke hadd temp hopp?

gikk tomme fpr EL tester 1. januar, så fikk ikke kjøpt nye :banghead:
Tenker det er pga du har satt E på utflod kanskje ?

Hei flotte tempedamer!
Jeg sliter litt med å tolke syklusen min denne gangen. Dette er femte pp jeg temper og hittil har alltid el-krysset kommet ved temperatur på rundt 36,5. Denne gangen har temperaturen før el vært en del lavere og jeg mistenker derfor at krysset jeg fikk denne mnd blir 2 dager for tidlig :bored: Jeg startet ikke å tempe før et par dager etter mensen, så den har jo ikke samme grunnlag denne gangen heller, men jeg trodde ff brukte data fra tidligere sykluser også? Jeg har tidligere fått EL på cd13-cd14.

Fikk positiv eggløsningstest på torsdag, så ut fra den burde jo el være fredag eller lørdag (i går). Ut fra krysset i fertility friend påstår jo den at jeg hadde el samme dag som peako_O

Legger ved graf denne mnd og forrige mnd

Tror dere ff har rett og jeg hadde EL på torsdag, eller i går?

Vedlegg

• Screenshot_20220109-091113~2.png
    Screenshot_20220109-091113~2.png
    73,6 KB · Visninger: 61
  • Screenshot_20220109-091018~2.png
    Screenshot_20220109-091018~2.png
    79,8 KB · Visninger: 61
  • Screenshot_20220109-091341~2.png
    Screenshot_20220109-091341~2.png
    231,1 KB · Visninger: 57
Hei!
Ganske ny på temping, fungerer greit og finner tempstigning osv, men det jeg lurer på er om stigningen skjer i det egget slippes? Eller etter eggløsning?
Bare tenker om det er vits i å legge inn aksjer samme dag som tempstigning, eller dagen etter stigning? Eller er det kun vits å legge inn aksjer før stigning? :)

Hei!
Ganske ny på temping, fungerer greit og finner tempstigning osv, men det jeg lurer på er om stigningen skjer i det egget slippes? Eller etter eggløsning?
Bare tenker om det er vits i å legge inn aksjer samme dag som tempstigning, eller dagen etter stigning? Eller er det kun vits å legge inn aksjer før stigning? :)

Jeg bruker både tester og temp, og får alltid positiv test og deretter tempøkning to dager etter. Hadde feks positiv el-test i går, forventer at eggløsning skjer i dag, og at tempen øker i morgen tidlig. De sier at egget kan befruktes i opp til 24 timer etter slipp, men for min del tror jeg det er for sent når tempen har økt. Så legger alltid inn aksjer dagene før stigningen :happy:

Hei flotte tempedamer!
Jeg sliter litt med å tolke syklusen min denne gangen. Dette er femte pp jeg temper og hittil har alltid el-krysset kommet ved temperatur på rundt 36,5. Denne gangen har temperaturen før el vært en del lavere og jeg mistenker derfor at krysset jeg fikk denne mnd blir 2 dager for tidlig :bored: Jeg startet ikke å tempe før et par dager etter mensen, så den har jo ikke samme grunnlag denne gangen heller, men jeg trodde ff brukte data fra tidligere sykluser også? Jeg har tidligere fått EL på cd13-cd14.

Fikk positiv eggløsningstest på torsdag, så ut fra den burde jo el være fredag eller lørdag (i går). Ut fra krysset i fertility friend påstår jo den at jeg hadde el samme dag som peako_O

Legger ved graf denne mnd og forrige mnd

Tror dere ff har rett og jeg hadde EL på torsdag, eller i går?

Du kan fint ha eggløsning samme dag som peak. Spesielt om du har kort LH-topp. Og eggløsning kan komme både noen dager tidligere eller senere enn hva som er «normalt» for deg. Bare fortsett å temp til du ser stigning :)

Du kan fint ha eggløsning samme dag som peak. Spesielt om du har kort LH-topp. Og eggløsning kan komme både noen dager tidligere eller senere enn hva som er «normalt» for deg. Bare fortsett å temp til du ser stigning :)

Takk for svar!

Ja, kan vel ha el samme dag som peak, har hatt det en gang før. Stussa bare ekstra pga den uvanlig lave temperaturen før hoppet.

Men det er vel uansett bare å vente og se! Lurte mest på om det var noe poeng å prøve å få lagt inn noen aksjer i dag eller om det ikke var vits. 1dpo burde jo vært mulig, men 3dpo er jo for sent. Har vært opptatt på hyttetur hele helgen og kommer ikke hjem før sent i kveld, så måtte i så fall snike litt rundt for å få til aksjelegging i dag :p

Se på de her'a... blir jo ikke enige!

Selv vet jeg ikke om jeg er 7 eller 8 DPO ennå.
9 vet jeg egentlig at jeg ikke er.
Så dette kan bli spennende.:meh: Føler ikke noe som helst, har ingen tro på at det har gått bra denne gangen heller.

Legger ved bilder fra appene, for å vise hvor uenige de er.

FLO:
Vis vedlegget 375003

Premom:
Vis vedlegget 375004

Fertility Friend:
Vis vedlegget 375005

Hvorfor dere må trykke og åpne bildene vet ikke jeg.
Men håper dere gidder, da.
:smiley-ashamed004

Back
Topp