Vi som temper

Ut av nyskjerrighet: Andre her som har sååå lav basaltemp? Må sies at jeg har hypotyreose som kan være årsaken, men har alltid så lav temp før EL:rolleyes:

Jeg har!!! Rekordlave 35,6 denne runden, uten at det var noe farlig. Spire på gang, og tempen har økt noe sykt :D (Tatt progesteron siden 3DPO, derfor jeg ikke har fast kryss):
C51F39D9-74CB-4FF9-B668-09AD04F1DC5E.jpeg

Jeg har!!! Rekordlave 35,6 denne runden, uten at det var noe farlig. Spire på gang, og tempen har økt noe sykt :D (Tatt progesteron siden 3DPO, derfor jeg ikke har fast kryss):
Vis vedlegget 373433
Hvor lenge fortsetter du å tempe etter positiv gravidtetstest? Har det noe for seg å fortsette lurer jeg på? Den skal holde seg høy resten av svangerskapet ?❤️

Hvor lenge fortsetter du å tempe etter positiv gravidtetstest? Har det noe for seg å fortsette lurer jeg på? Den skal holde seg høy resten av svangerskapet ?❤️

Godt spørsmål :D Har ingenting for seg overhodet, synes bare det er stas å se at den er høy :joyful: Gir meg når jeg får 3+ på den digitale :happy: Tester også hver dag fortsatt, er altfor gøy med to streker :hilarious:

Oj! Tempdropet der 9 dpo ville jo jeg ha tolket imot mens! Så gøy å se en kurve med så ujevn temp og likevel positiv test:bookworm:

Ikke sant, her hopper tempen opp og ned, men på de samme stedene hver måned :wacky: Nesten så jeg mistenker det var en festedip, var på kvelden 9 dpo at streken syntes :happy: Hadde skygge allerede 8 dpo (men det kan jo bare ha vært testen).

Godt spørsmål :D Har ingenting for seg overhodet, synes bare det er stas å se at den er høy :joyful: Gir meg når jeg får 3+ på den digitale :happy: Tester også hver dag fortsatt, er altfor gøy med to streker :hilarious:
Ja syns også temping er kjempegøy :D fortsetter litt til jeg også :p idag kom morgenkvalmen for fult :woot:

Vedlegg

• 9BC19D54-B91A-4620-9F0D-57FDCBD6D890.png
    9BC19D54-B91A-4620-9F0D-57FDCBD6D890.png
    684,6 KB · Visninger: 63
upload_2021-12-17_10-19-21-png.373452

10 DPO.
Har som dere ser ikke testet så veldig lenge.
Så dette er helt nytt for meg.

Dersom TR har planer om å komme denne syklusen, hvor nærme det er det tempen synker igjen?

Livredd for å få for sterke forhåpninger.
Men synes jeg ser noe svakt på dagens tester.

10 DPO.

Dersom TR har planer om å komme denne syklusen, hvor nærme det er det tempen synker igjen?

Her er min forrige syklus chart. Ser den begynte å synke 12 dpo. Men aner ikke om det er likt for alle da, droppet kan sikkert like greit komme rett før TR også. Bare tempet 2 sykluser selv :p

Vedlegg

• 6070892A-F0B4-4EB6-A8D6-B3FCCA44D806.png
    6070892A-F0B4-4EB6-A8D6-B3FCCA44D806.png
    707,8 KB · Visninger: 57
Her er min forrige syklus chart. Ser den begynte å synke 12 dpo. Men aner ikke om det er likt for alle da, droppet kan sikkert like greit komme rett før TR også. Bare tempet 2 sykluser selv :p
Takk.
Så den høye tempen min trenger ikke å ha noe å si riktig ennå.
:smiley-ashamed004

Mine grafer har også begynt å synke på 12dpo ser jeg, ca 2 dager før ikm.

Veldig fin og jevn graf da FruMartinsen!

10 DPO.

Høg og fin jevn graf! Men forstår så godt det med forhåpninger! Jeg har lært at det spiller liten rolle hvordan grafen er i lutealfasen, det som virkelig avgjør er at tempen holder seg høy etter IKM. Jeg lå skyhøyt sist PP, før den startet å gå ned på 6-8DPO og stupte på 10DPO. Denne PP har jeg veldig jevn stigning, og er 5-7 DPo i dag, jeg og FF er ikke helt enige etter at FF flyttet meg i dag tidlig.
Hos meg synker tempen ca dag 11-13. Du går noen spennende dager i møte!

Høg og fin jevn graf! Men forstår så godt det med forhåpninger! Jeg har lært at det spiller liten rolle hvordan grafen er i lutealfasen, det som virkelig avgjør er at tempen holder seg høy etter IKM. Jeg lå skyhøyt sist PP, før den startet å gå ned på 6-8DPO og stupte på 10DPO. Denne PP har jeg veldig jevn stigning, og er 5-7 DPo i dag, jeg og FF er ikke helt enige etter at FF flyttet meg i dag tidlig.
Hos meg synker tempen ca dag 11-13. Du går noen spennende dager i møte!
Takk for info.
Litt FOR spennende dette.
:nailbiting:

Hvorfor er det røde krysset mitt plutselig blitt prikkete forresten? Så det først nå, men det var sånn i går og.

Vis vedlegget 373506
Hmm... Da er jo FF usikker på eggløsning.kan det ha noe med at du har lagt inn watery utflod 4DPO? Prøv å.ta den bort, og se hva som skjer. Selv ble jeg nettopp flyttet to dager frem, pga registrert eggehvite og tempøking i DPO-land.

Hvorfor er det røde krysset mitt plutselig blitt prikkete forresten? Så det først nå, men det var sånn i går og.

Vis vedlegget 373506

Ja det betyr at FF er usikker på EL, og som hun andre sier så er det nok pga W du har satt på 4 dpo ja.
FF regner Watery som fertile dager

Det var det gitt.
Nå ble den fast.
Men tempen har sunket i dag, så er ikke så veldig optimistisk...
:sorry:
Har ikke testet ennå, for jeg har ikke stått opp.
Skal sove flere timer til før jeg gidder det.
Screenshot_20211218_062102_com.tamtris.fertilityfriend.jpg

Ut av nysgjerrighet; bruker dere FAM eller advanced setting? FF flyttet el to dager senere fra 14 til 15 etter dagens temp. Litt googling på internasjonale forum hevder at FAM er den mest nøyaktige innstillingen da denne kun går etter temp. Skifter jeg fra advanced til FAM blir el på cd 14 igjen. Ikke at det har så mye å si. Jeg kan fint vente to dager til med å teste, men siden mai har jeg aldri hatt el på cd 16. Oftest CD 15, noen ganger cd 14 og en gang cd 13 :rolleyes:

Ut av nysgjerrighet; bruker dere FAM eller advanced setting? FF flyttet el to dager senere fra 14 til 15 etter dagens temp. Litt googling på internasjonale forum hevder at FAM er den mest nøyaktige innstillingen da denne kun går etter temp. Skifter jeg fra advanced til FAM blir el på cd 14 igjen. Ikke at det har så mye å si. Jeg kan fint vente to dager til med å teste, men siden mai har jeg aldri hatt el på cd 16. Oftest CD 15, noen ganger cd 14 og en gang cd 13 :rolleyes:

Jeg bruker advanced :happy:

Back
Topp