Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min kjemisk-grav.
Bare håper TR kommer snarest.
Vis vedlegget 373727
Lei av å ikke få bære frem... Men blir tydeligvis fortsatt lett gravid, da. Får bare ikke beholde det.
Om jeg sammenligner våre grafer begynner jeg å tro jeg også var kjemisk denne pp.. ingen..
Det var veldig likt, men det er jo ikke dermed sagt at det samme skjer med deg.
Håper tempen stiger igjen hos deg!
Hvordan er tempen din nå?Første runde jeg temper. Burde jeg lese noe i temperaturfallet på CD6? Temperaturen er opp igjen i dag, men ikke like høy som før.
Kan legge til at blodprøver i går (CD6) hadde følgende resultater:
Summen av dette er kanskje ikke det beste tegnet eller? Hva kan jeg lese ut av tempraturfallet. Noen med erfaringer?
- progesteron = 36
- HCG <5
Hvordan er tempen din nå?
Testet positivt 10 DPO. Blodprøve mandag (13 DPO): hcg = 151. Ny blodprøve i dag.
Tempen skikkelig opp idag tidlig! Men fremdeles blendahvit morgentest. Om det var festesmerter jeg hadde kvelden 7dpo og liten festedipp morgenen etter, burde ikke noe slått ut på tester nå? Jeg har kun OneStep-tester fra ebay, men de skal være 10ml...
Vis vedlegget 373802
TakkTvi tvi! Krysser fingre for deg!
Dessuten er de kjent for å ha dårlig fargestoff. Så gi det noen dager tilTempen skikkelig opp idag tidlig! Men fremdeles blendahvit morgentest. Om det var festesmerter jeg hadde kvelden 7dpo og liten festedipp morgenen etter, burde ikke noe slått ut på tester nå? Jeg har kun OneStep-tester fra ebay, men de skal være 10ml...
Vis vedlegget 373802
Da får jeg bite negler i noen dager til! Kanskje positiv test på juleaften da!Nei ikke nødvendigvis. Husk at det tar ca 48 timer fra embryoet fester seg til det kommer hcg over i blodet. Deretter skal det fordobles på ca 48 timer. Om starten da er på 5 hcg så er den på 10 hcg 2 dager etter. Og det tar lengre tid før den kommer over i urin enn i blod