Vi som temper

Idag gikk tempen ned, lyserosa utflod og hvite tester igjen... er kjempelei meg etter all positiviteten i går, men er nok som jeg har antatt, lutealfasen min er for kort til at de rekker å feste seg før ny syklus settes igang. Så er bare en ting å gjøre nå, og det er å komme seg til legen og fikse en løsning! Kan ikke gi helt opp ennå:)

Ønsker dere alle lykke til videre denne runden og krysser fingrene for 2022 babyer for oss alle uansett om det tar kort eller lang tid:Heartblue:Heartpink

Vis vedlegget 354909
God klem :Heartred
Håper den sitter med litt hjelp

3A3D7D80-A3B1-4E43-8476-C66EC109C785.png

Det er jammen rart å se hvor forskjellig en chart kan være sammenlignet med en annen. Tempen er faktisk ganske høy ennå sammenlignet med sist syklus. Hvis denne syklusen er like lang som forrige er ikm på tirsdag tror jeg? Men el var flere dager tidligere denne måneden, så jeg vet ikke..
Jeg er tom for g-tester så jeg får bare vente og se

9A2543D6-D7CF-44B7-AF3F-6B52FBB97DCB.jpeg

Noen kloke hoder som vil bryne seg på denne spesielle grafen?:hilarious: Ingen tegn til el etter cd 20,men ingen stingning i temp før i dag cd 26. Merkelige greier altså.

Når jeg bare ser på grafen din ville jeg tenkt at el var på cd20 siden grafen er så lav da.
Men siden tempen går opp og så ned igjen tenker jeg at egget kanskje ikke klarte slippe da og slapp igår istedet?
Håper tempen fortsetter oppover i dagene framover. Krysser fingrene for deg :)

Når jeg bare ser på grafen din ville jeg tenkt at el var på cd20 siden grafen er så lav da.
Men siden tempen går opp og så ned igjen tenker jeg at egget kanskje ikke klarte slippe da og slapp igår istedet?
Håper tempen fortsetter oppover i dagene framover. Krysser fingrene for deg :)
Jeg krysser fingrene for at det slapp cd 20. Har ikke lagt inn aksjer siden cd 19:p

Ingen positiv tester enda, men skyggestrek tror jeg, samt grafen har ikke falt ned enda så jeg håper fortsatt :angelic:

Vedlegg

• 1408E4B9-975D-44A8-B826-F7E8225B4725.jpeg
    1408E4B9-975D-44A8-B826-F7E8225B4725.jpeg
    533,7 KB · Visninger: 70
  • BCC2CEFD-F39A-4F0C-B975-6636A926A026.jpeg
    BCC2CEFD-F39A-4F0C-B975-6636A926A026.jpeg
    807,2 KB · Visninger: 71
Negative tester, IKM i morgen. Tempen er fortsatt veldig høy o_O Synes dette er både veldig spennende og rart :hilarious:

Vedlegg

• F7A00AEF-01C2-41AF-A708-647882BB878D.jpeg
    F7A00AEF-01C2-41AF-A708-647882BB878D.jpeg
    154,4 KB · Visninger: 85
Førstegang jeg temper, så helt ny på dette! Legger dere inn positive og negative el tester i FF? Og er det når krysset kommer denne mener EL har skjedd? Nå står jo DPO dagen etter positiv el test med negativ test påfølgende dag. Går sen bare ut i fra det først også endrer den seg etter tempen? Eller? Og hvordan skal tempen oppføre seg nå dersom egget slipper egentlig?

Vedlegg

• FB5EF4BC-8586-4C8F-9300-9CCFB09C74EB.png
    FB5EF4BC-8586-4C8F-9300-9CCFB09C74EB.png
    343,4 KB · Visninger: 66
Førstegang jeg temper, så helt ny på dette! Legger dere inn positive og negative el tester i FF? Og er det når krysset kommer denne mener EL har skjedd? Nå står jo DPO dagen etter positiv el test med negativ test påfølgende dag. Går sen bare ut i fra det først også endrer den seg etter tempen? Eller? Og hvordan skal tempen oppføre seg nå dersom egget slipper egentlig?
Tempen skal stige med minst 0.2 grader når egget har sluppet :) FF setter som regel kryss etter 3 dager med forhøyet temp

Tempen skal stige med minst 0.2 grader når egget har sluppet :) FF setter som regel kryss etter 3 dager med forhøyet temp
Takk for svar! Spennende dager nå:angelic: Så siden jeg hadde positive EL tester i går påfulgt av negative nå, tempen økte ikke i dag - da bør den egentlig stige i morgen eller senest dagen etter? Hvis ikke den stiger så kan jeg regne med at egget ikke slapp? Slik å forstå?
Hvordan går det med deg og spiren? Hvor mange uker er du nå?:angelic:

Takk for svar! Spennende dager nå:angelic: Så siden jeg hadde positive EL tester i går påfulgt av negative nå, tempen økte ikke i dag - da bør den egentlig stige i morgen eller senest dagen etter? Hvis ikke den stiger så kan jeg regne med at egget ikke slapp? Slik å forstå?
Hvordan går det med deg og spiren? Hvor mange uker er du nå?:angelic:
Nesten 7 fullgåtte uker :) det går bra, men er mye kvalm og sliten. Håper det gir seg snart
Og ja, om tempen ikke stiger slapp sannsynligvis ikke egget heller.

Nesten 7 fullgåtte uker :) det går bra, men er mye kvalm og sliten. Håper det gir seg snart
Og ja, om tempen ikke stiger slapp sannsynligvis ikke egget heller.
Håper det gir seg snart, ja! :Heartred Det er jammen ikke bare bare å gå gravid:angelic: Hadde HG sist svangerskap, så kjenner det er skrekkblandet fryd å tørre å prøve på nr. 2...

Håper det gir seg snart, ja! :Heartred Det er jammen ikke bare bare å gå gravid:angelic: Hadde HG sist svangerskap, så kjenner det er skrekkblandet fryd å tørre å prøve på nr. 2...
Hadde ikke hg sist, og det er ikke hg dette heller. Er bare kvalm :p sist kastet jeg opp endel, men var fin innimellom. Nå er jeg kvalm og uggen mesteparten av dagen

Hadde ikke hg sist, og det er ikke hg dette heller. Er bare kvalm :p sist kastet jeg opp endel, men var fin innimellom. Nå er jeg kvalm og uggen mesteparten av dagen
Kvalme skal man ikke skimse av, det er jævlig uansett om man har det i 1 uke, 12 eller 40:p:p:p

2BBC805C-FDD9-4F18-90E2-7D29C246A55E.jpeg

15dpo og dagens temp.
Fortsatt test-løs og mens-løs.
Samboer har gitt meg kortet sitt til å kjøpe tester.
Akkurat nå har jeg det ikke travelt, jeg blir skuffa hvis jeg får en negativ test nå

Vis vedlegget 355065
15dpo og dagens temp.
Fortsatt test-løs og mens-løs.
Samboer har gitt meg kortet sitt til å kjøpe tester.
Akkurat nå har jeg det ikke travelt, jeg blir skuffa hvis jeg får en negativ test nå
Spennende!!:angelic: Når tok du sist test? Dette må jo være et positivt tegn vel. Håper for deg! Løp å kjøp?!! Jeg venter i spenning:p

Spennende!!:angelic: Når tok du sist test? Dette må jo være et positivt tegn vel. Håper for deg! Løp å kjøp?!! Jeg venter i spenning:p
Jeg testet 9, 10, 11dpo som alle var helt hvite.
Jeg får ikke positiv tidlig, så det var litt sløsing. Men hadde lyst å teste i tilfelle jeg hadde kort lutealfase denne syklusen også.

Jeg testet 9, 10, 11dpo som alle var helt hvite.
Jeg får ikke positiv tidlig, så det var litt sløsing. Men hadde lyst å teste i tilfelle jeg hadde kort lutealfase denne syklusen også.
Du er ikke alene om å "sløse" tester, så det er jo helt ok!!:p:p Når tenker du å teste?

Back
Topp