Lengden mellom TR og el kan variere, men lengden fra EL til IKM er ganske lik hver gang. Så det er lengden på lutealfasen som avgjør når IKM er Det et derfor jeg tenkte at el kan ha vært senere, og at du dermed er kortere i dpo-land enn du trorFF: 22/4
Premom: 25/4
Jeg tenker at det er på torsdag 29/4 alså i overmorgen, for det ville det vært hvis jeg hadde 28 dagers syklus som jeg pleide før jeg fikk barn.
makesure sine vanlige tester er ganske greie med at hvis de er blenda så er det ikke noe.
Har ikke fått antydning til strek før på de.
Og så er denne syklusens temp ganske annerledes enn de to før denne:
Vis vedlegget 355187
hvis jeg ser kun på sykluslengde, blir ikm i løpet av de neste dagene tror jeg
Vis vedlegget 355188
De foregående syklusene har lutealfasen din vært 10 og 11 dager, og hvis jeg kun ser på tempen din, synes jeg det ser ut som el var CD19 og at du derfor er 8dpo i dag (siden det var to dager uten temping rett før kan det ha vært et par daget før evt). I så fall er ikm om 2-3 dager og håpet om spire er der absolutt fortsatt Jeg har iaf ikke blitt ‘utlært’ på egen kropp selv etter så mange svangerskap, og har blitt ‘lurt’ til å tro el har vært før/senere, selv med elsmerter, utflod etc Mnden det klaffet hadde jeg feks ikke spor av synlig elslim, men de foregående mnd hadde jeg det flere dager før el hver gang, så var sikker på at det ikke klaffet, men er 11+2 i dag, så det gjorde visst det Har forresten fått skyggstrek på Makesure og babyplan uten å ha vært gravid (flere her ikke som sa gratulerer), så det kan jo dessverre skje Blir uansett spennende de neste dagene for deg! Håper jeg ser bilde av knallpositiv test de neste dagene Håper veldig for deg