Gråspurv
Glad i forumet
Vet ikke helt. Kanskje i kveld eller i morgen tidlig?Du er ikke alene om å "sløse" tester, så det er jo helt ok!! Når tenker du å teste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke helt. Kanskje i kveld eller i morgen tidlig?Du er ikke alene om å "sløse" tester, så det er jo helt ok!! Når tenker du å teste?
Du har jammen meg is i magen Hadde testet nåVet ikke helt. Kanskje i kveld eller i morgen tidlig?
Har ventet så lenge nå at en dag fra eller til gjør ikke så mye.Du har jammen meg is i magen Hadde testet nå
Jeg venter i spenning, krysser alt som krysses kan!!Har ventet så lenge nå at en dag fra eller til gjør ikke så mye.
Hcg stiger så seint hos meg så jeg har aldri fått en tydelig positiv test på ikm uansett. Å teste før ikm er ganske bortkastet for meg egentlig, selv om andre får strek 8dpo
Tusen takk, snille duJeg venter i spenning, krysser alt som krysses kan!!
Testedag for deg?Tusen takk, snille du
JaTestedag for deg?
Spennende!
16dpo
Vis vedlegget 355153
Veldig svak test, men den er jo ikke tidligtest, så kan ikke forvente så mye. Det er såvidt man ser noe som helst i virkeligheten også
Vis vedlegget 355154
Makesure tester viser ikke skyggestreker hos meg iallefall. Alle andre tester jeg har tatt før nå har vært blendahvite og ferdig med detJeg skimter noe Og tempgrafen din ser jo veldig lovende ut!
Vi krysser fingrene for stigende temp hos deg i morgenNot yet håper på en god stigning i morgen Eller er det nødvendigvis ikke et enkelt hopp på 0.5 grader som viser om EL har funnet sted? Må den bare fortsette å stige?
elslim enda og negative el tester
Makesure tester viser ikke skyggestreker hos meg iallefall. Alle andre tester jeg har tatt før nå har vært blendahvite og ferdig med det
El kom så tidlig denne syklusen på cd11. Tempen burde ha sunket mer til nå hvis tr var på vei synes jeg.Det er ikke like lett å få med det man ser på bildene her inne heller. Burde ikke tempgrafen sunket dersom du ikke var gravid? Og når forventet du TR?
Det må da være et godt tegn. Veldig spennendeEl kom så tidlig denne syklusen på cd11. Tempen burde ha sunket mer til nå hvis tr var på vei synes jeg.
FF sier at mensen er 5 dager for sein, premom sier at den er 3 dager for sein
Er du sikker på når EL var? Jeg tenkte siden grafen din hopper en del opp&ned i starten av syklusen, og dersom el pleier å komme senere hos deg og TR/sterk positiv test uteblir, så kan du være kortere i dpo-land enn du tror? Håper uansett dette ender i spire!El kom så tidlig denne syklusen på cd11. Tempen burde ha sunket mer til nå hvis tr var på vei synes jeg.
FF sier at mensen er 5 dager for sein, premom sier at den er 3 dager for sein
FF er aldri enig med meg og premom, jeg tar ikke det så tungt.Er du sikker på når EL var? Jeg tenkte siden grafen din hopper en del opp&ned i starten av syklusen, og dersom el pleier å komme senere hos deg og TR/sterk positiv test uteblir, så kan du være kortere i dpo-land enn du tror? Håper uansett dette ender i spire!
Ikke alltid kroppen er etter boka- men høres jo ut som du føler deg sikker iaf Når var ikm? Jeg er gravid med nr.6 nå, og har testet positivt 12-16dpo med vanligtest de første fem barna, og testet positivt 10dpo med tidligtest denne gangen Håper denne pp ender i spire for deg!FF er aldri enig med meg og premom, jeg tar ikke det så tungt.
Men disse 3 mnd siden prevensjonsslutt har jeg hatt el-test peak på dag 17,13 og 11, så er ikke inni et mønster helt ennå.
El er veldig tydelig hos meg fordi livmor blir hoven og øm. Så når det slutter er jeg rimelig sikker på at el har vært.
Jeg vet fra alle gangene jeg har vært gravid jeg har sakte hcg stigning, og knapt får utslag i det hele tatt ved ikm. Tydelig positiv test kommer vanligvis en uke senere
FF: 22/4Ikke alltid kroppen er etter boka- men høres jo ut som du føler deg sikker iaf Når var ikm? Jeg er gravid med nr.6 nå, og har testet positivt 12-16dpo med vanligtest de første fem barna, og testet positivt 10dpo med tidligtest denne gangen Håper denne pp ender i spire for deg!