Vi som temper

Har ventet så lenge nå at en dag fra eller til gjør ikke så mye.
Hcg stiger så seint hos meg så jeg har aldri fått en tydelig positiv test på ikm uansett. Å teste før ikm er ganske bortkastet for meg egentlig, selv om andre får strek 8dpo :confused013
Jeg venter i spenning, krysser alt som krysses kan!!

Not yet:rolleyes: håper på en god stigning i morgen:oops: Eller er det nødvendigvis ikke et enkelt hopp på 0.5 grader som viser om EL har funnet sted? Må den bare fortsette å stige?
elslim enda og negative el tester:angelic:

Vedlegg

• A961E44F-5EFD-45C1-A622-90D19A0E8C2D.png
    A961E44F-5EFD-45C1-A622-90D19A0E8C2D.png
    265 KB · Visninger: 69
Last edited:
16dpo

69FB095B-621E-4034-B994-90792EFA771C.jpeg

Veldig svak test, men den er jo ikke tidligtest, så kan ikke forvente så mye. Det er såvidt man ser noe som helst i virkeligheten også
758274B3-F8BD-4B5D-89C0-EA594BF9B004.jpeg

Makesure tester viser ikke skyggestreker hos meg iallefall. Alle andre tester jeg har tatt før nå har vært blendahvite og ferdig med det :rolleyes:

Det er ikke like lett å få med det man ser på bildene her inne heller. Burde ikke tempgrafen sunket dersom du ikke var gravid? Og når forventet du TR?

Det er ikke like lett å få med det man ser på bildene her inne heller. Burde ikke tempgrafen sunket dersom du ikke var gravid? Og når forventet du TR?
El kom så tidlig denne syklusen på cd11. Tempen burde ha sunket mer til nå hvis tr var på vei synes jeg.
FF sier at mensen er 5 dager for sein, premom sier at den er 3 dager for sein

El kom så tidlig denne syklusen på cd11. Tempen burde ha sunket mer til nå hvis tr var på vei synes jeg.
Det må da være et godt tegn. Veldig spennende :angelic:

Er du sikker på når EL var? Jeg tenkte siden grafen din hopper en del opp&ned i starten av syklusen, og dersom el pleier å komme senere hos deg og TR/sterk positiv test uteblir, så kan du være kortere i dpo-land enn du tror? :rolleyes: Håper uansett dette ender i spire!:joyful:

Er du sikker på når EL var? Jeg tenkte siden grafen din hopper en del opp&ned i starten av syklusen, og dersom el pleier å komme senere hos deg og TR/sterk positiv test uteblir, så kan du være kortere i dpo-land enn du tror? :rolleyes: Håper uansett dette ender i spire!:joyful:
FF er aldri enig med meg og premom, jeg tar ikke det så tungt.
Men disse 3 mnd siden prevensjonsslutt har jeg hatt el-test peak på dag 17,13 og 11, så er ikke inni et mønster helt ennå.
El er veldig tydelig hos meg fordi livmor blir hoven og øm. Så når det slutter er jeg rimelig sikker på at el har vært.
Jeg vet fra alle gangene jeg har vært gravid jeg har sakte hcg stigning, og knapt får utslag i det hele tatt ved ikm. Tydelig positiv test kommer vanligvis en uke senere

FF er aldri enig med meg og premom, jeg tar ikke det så tungt.
Men disse 3 mnd siden prevensjonsslutt har jeg hatt el-test peak på dag 17,13 og 11, så er ikke inni et mønster helt ennå.
El er veldig tydelig hos meg fordi livmor blir hoven og øm. Så når det slutter er jeg rimelig sikker på at el har vært.
Jeg vet fra alle gangene jeg har vært gravid jeg har sakte hcg stigning, og knapt får utslag i det hele tatt ved ikm. Tydelig positiv test kommer vanligvis en uke senere
Ikke alltid kroppen er etter boka- men høres jo ut som du føler deg sikker iaf:) Når var ikm? Jeg er gravid med nr.6 nå, og har testet positivt 12-16dpo med vanligtest de første fem barna, og testet positivt 10dpo med tidligtest denne gangen:) Håper denne pp ender i spire for deg!:joyful:

Ikke alltid kroppen er etter boka- men høres jo ut som du føler deg sikker iaf:) Når var ikm? Jeg er gravid med nr.6 nå, og har testet positivt 12-16dpo med vanligtest de første fem barna, og testet positivt 10dpo med tidligtest denne gangen:) Håper denne pp ender i spire for deg!:joyful:
FF: 22/4
Premom: 25/4
Jeg tenker at det er på torsdag 29/4 alså i overmorgen, for det ville det vært hvis jeg hadde 28 dagers syklus som jeg pleide før jeg fikk barn.

makesure sine vanlige tester er ganske greie med at hvis de er blenda så er det ikke noe.
Har ikke fått antydning til strek før på de.

Og så er denne syklusens temp ganske annerledes enn de to før denne:
624ACDE0-E88F-45A5-9A19-EBFAC86ACDA3.jpeg

hvis jeg ser kun på sykluslengde, blir ikm i løpet av de neste dagene tror jeg
A1D49681-07BC-48F9-A6F9-F46F73DA5E89.jpeg

Last edited:
Back
Topp