Vi som temper

Okei! Da håper jeg på stigning! Kroppen min er kjent for å ikke alltid får EL på første forsøk:wtf: Eller det er vel ca 50/50 hver mnd:p Så krysser fingrene for denne perioden. Men da bør jeg tvinge mannen med på mer sengekos i kveld da:hilarious: Huff, heftig med 4-5 ganger på rad når det er arrangert:angelic:

Haha ja, det blir ikke romantisk akkurat rundt EL:hilarious:

både lutealfase og el har vært forskjellig hver syklus til nå. Tror ikke kroppen har funnet helt rytmen ennå. FF er ikke enig med meg alltid når el har vært.
Jeg tror ikke at jeg har hatt eggløsning senere fordi kroppen blir så rolig etterpå. Det er ganske stor forskjell.
Takk for heiing :)
Tester du i dag?:)

Tester du i dag?:)
Svakere strek idag. Det gikk ikke an å ta bilde av den :sorry:
jeg tenker på om jeg skal gidde å bruker penger på en rfsu tidlig test fra butikken, men tror ikke at det gjør så stor forskjell fra eller til.
Tempen er lik som som igår og jeg har press i livmor, men både temp og styrke på teststreken burde jo stige hvis det skal være en spire der

Svakere strek idag. Det gikk ikke an å ta bilde av den :sorry:
jeg tenker på om jeg skal gidde å bruker penger på en rfsu tidlig test fra butikken, men tror ikke at det gjør så stor forskjell fra eller til.
Tempen er lik som som igår og jeg har press i livmor, men både temp og styrke på teststreken burde jo stige hvis det skal være en spire der
Så rart!:wtf::wtf::dead:
Har dere Meny i nærheten? Har hørt at RFSU ikke er de beste. Men Meny selger Makesure tidligtest, strimmel. Der får du 10 stk i pakken :)

Meny har vanlig test :) det er de jeg har :)
Ah! Jeg var sikker på at de var tidligtester jeg!! Da må jeg kanskje bestille meg noen andre i tillegg, siden jeg ikke eier tålmodighet:hilarious: Men dersom du har streker på de du allerede har og velger å ta en RFSU test og den også er positiv, bare enda sterkere (siden den er tidlig), så kan jeg ikke helt se problemet med å bruke de:angelic:

Takk for tips om temp adjuster. Fortsatt litt usikker på om el var da ff sier eller om den var på neste temphopp. Håper at ff har rett for da har vi litt bedre sjangser, selvom jeg frykter det er feil... men er det noen som vet om det. Målte progesteron på cd 21. den var på 8. gyn skrev melding om at prøvene var fine. Så da tenkte jeg det betydde at de viste at jeg har hatt el. Det var derfor vi tok blodprøven ihvertfall. Men med den temphoppen på cd 26 så ble jeg litt usikker.:( Noen som har noen tanker om det?
:Heartpink:)

Vedlegg

• A0C263D9-D6E0-4FAC-8BD6-761AA9FF16C6.png
    A0C263D9-D6E0-4FAC-8BD6-761AA9FF16C6.png
    311,3 KB · Visninger: 69
Takk for tips om temp adjuster. Fortsatt litt usikker på om el var da ff sier eller om den var på neste temphopp. Håper at ff har rett for da har vi litt bedre sjangser, selvom jeg frykter det er feil... men er det noen som vet om det. Målte progesteron på cd 21. den var på 8. gyn skrev melding om at prøvene var fine. Så da tenkte jeg det betydde at de viste at jeg har hatt el. Det var derfor vi tok blodprøven ihvertfall. Men med den temphoppen på cd 26 så ble jeg litt usikker.:( Noen som har noen tanker om det?
Jeg er ingen ekspert og ganske ny på dette med temping, men ut i fra de positive el testene dine vil jeg tro at FF har riktig. Og hvis gyn i tillegg sa at det så bra ut, ville jeg tolket det slik. Det kan ha vært en festedipp der før stiningen?:smiley-angelic001

Koselig å se deg i denne tråden igjen :Heartred:Heartred:Heartred
Jeg var optimist i går, men pessimist idag.
Ja, jeg skjønner at dagen i dag er litt kjip ❤️ En klem sendes herved! Og som du sier selv; håpet er ikke ute før den j.. tanta kommer! Jeg følger med videre på veien ☺️

Jeg er ingen ekspert og ganske ny på dette med temping, men ut i fra de positive el testene dine vil jeg tro at FF har riktig. Og hvis gyn i tillegg sa at det så bra ut, ville jeg tolket det slik. Det kan ha vært en festedipp der før stiningen?:smiley-angelic001
Takk for svar. Ble så stresset for om vi hadde bommet på timingen. Men får håpe det er festedipp da! :dummy1: Får vente å se og teste om noen dager. Litt anderledes syklus enn jeg pleier å ha. Men har jo ikke blitt gravid de andre syklusene som er som de pleier, så kanskje det er et godt tegn :happy:

Takk for svar. Ble så stresset for om vi hadde bommet på timingen. Men får håpe det er festedipp da! :dummy1: Får vente å se og teste om noen dager. Litt anderledes syklus enn jeg pleier å ha. Men har jo ikke blitt gravid de andre syklusene som er som de pleier, så kanskje det er et godt tegn :happy:
Krysser fingrene for det! Mulig jeg er helt på jordet, men den andre tempøkingen kommer ganske for sent ifht til positiv EL test. For selvom du hadde tatt utgangspunkt i at EL kom 2 dager etter siste positive el test, så lagt på 3 dager før tempøkning vil du fortsatt ikke komme helt bort der du fikk økningen din. Håper for deg!:angelic:

Synes også den ser fin ut. Dippen og stigningen i lutealfasen er også helt normal. Legger ved et bilde av en graf som resulterte i graviditet som også har stigning og dipper:rolleyes:

Vedlegg

• 5CEC08E4-00B1-40BB-AD0E-06363DCBF45B.jpeg
    5CEC08E4-00B1-40BB-AD0E-06363DCBF45B.jpeg
    92,5 KB · Visninger: 76
Krysser fingrene for det! Mulig jeg er helt på jordet, men den andre tempøkingen kommer ganske for sent ifht til positiv EL test. For selvom du hadde tatt utgangspunkt i at EL kom 2 dager etter siste positive el test, så lagt på 3 dager før tempøkning vil du fortsatt ikke komme helt bort der du fikk økningen din. Håper for deg!:angelic:
Ja, håper det er riktig.
Måtte i såfall være at egget ikke slapp og kroppen prøvde på ny.. men takk for svar. Ser litt mer positivt på det nå :happy:

Synes også den ser fin ut. Dippen og stigningen i lutealfasen er også helt normal. Legger ved et bilde av en graf som resulterte i graviditet som også har stigning og dipper:rolleyes:

ooo ser jo ikke så anderledes ut. :)Håper det er en festedipp. Og tusen takk for oppmuntrende svar. :love7

Ja, håper det er riktig.
Måtte i såfall være at egget ikke slapp og kroppen prøvde på ny.. men takk for svar. Ser litt mer positivt på det nå :happy:
Min da jeg ble gravid :)

Vedlegg

• Screenshot_20210416_073534_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210416_073534_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    510,8 KB · Visninger: 70
Ja, håper det er riktig.
Ja, men du har jo en kjempefin stigning etter positiv el test. Og stigningen skal vel bare komme når det faktisk har vært eggløsning.hvis kjeft husker riktig. Hvertfall når du kombinerer både tester og temping. Mens eggløsningstester kun indikerer at kroppen forsøker å slippe egg. Så tempmåling skal jo være ganske sikkert hvis man gjør det riktig :angelic: krydder uansett fingrene!!

Back
Topp