Vi som temper

FF klarer ikke bestemme seg her... Nå virker det ut som at cd 25 er satt som EL, den forblir selv om jeg fjerner utflod også.

Vis vedlegget 354553

Problemet mitt er kanskje at alle eggløsninger jeg har tempet på har vært ved bruk av femar. Og hormoner kan jo styre mye, så spørs om coverline normalt ville vært lavere uten femar og derav er EL dag 18/21 korrekt?
18 ser jo absolutt mulig ut, hva tenker du selv er mest rett?

Ikke helt enig at el var på dag 21 pga utfloden. Og myee el smerter på dag 19 og 20. veldig spent på om det har klaffet da! Håper det har holdt til en liten spire:smiley-angelic001

Vedlegg

• 1EE9F3A9-AE44-4AFB-AB89-472598A1B08F.jpeg
    1EE9F3A9-AE44-4AFB-AB89-472598A1B08F.jpeg
    75,9 KB · Visninger: 84
Gikk ikke helt veien jeg håpet på nei...4 dager til ikm, så klamrer meg fast til håpet nå, skikkelig nedtur:(

Screenshot_20210421-080025_FF App.jpg
k

Her er dagens hos meg.
En bitteliten dip i tempen.
6BC277D1-C941-4A92-B09A-EB37AF01EC90.jpeg

Denne syklusen er litt annerledes enn de to før.
Tempen har holdt seg høy lenger enn jeg trodde den ville.
Jeg testet i morges men den var helt hvit. Jeg har aldri testet positivt før etter 14dpo uansett.
29157924-0464-48B0-815E-A08C20BC0F43.jpeg

Her er dagens hos meg.
En bitteliten dip i tempen.
Vis vedlegget 354644

Denne syklusen er litt annerledes enn de to før.
Tempen har holdt seg høy lenger enn jeg trodde den ville.
Jeg testet i morges men den var helt hvit. Jeg har aldri testet positivt før etter 14dpo uansett.
Vis vedlegget 354645
Oi, denne syklusen gir skikkelig håp, så glad for deg!!:)
Har bare vanligtester denne runden, men klarte ikke holde meg idag tidlig, superblenda her å:hilarious: vet ikke sikkert når jeg testa positiv på de 2 første, var ikke så opphengt i det, men har så kort syklus at jeg unner meg å teste noen dager før;)

Symptomer?

Oi, denne syklusen gir skikkelig håp, så glad for deg!!:)
Har bare vanligtester denne runden, men klarte ikke holde meg idag tidlig, superblenda her å:hilarious: vet ikke sikkert når jeg testa positiv på de 2 første, var ikke så opphengt i det, men har så kort syklus at jeg unner meg å teste noen dager før;)

Symptomer?
Kjenner ingen symptomer nå, men det var ikke så mye symptomer da jeg faktisk var gravid heller

18 ser jo absolutt mulig ut, hva tenker du selv er mest rett?

Vet helt ærlig ikke. Hadde noen tegn rundt den 18., men stoler ikke helt på kroppen...

Negativ test idag, så hvis jeg er 12 dpo er nok håpet ute. Kanskje 9 dpo eller 4-5 dpo.

Håpet er ikke ute før mensen kommer :)
Har du fått strek på 12dpo før?

(Jeg spør bare fordi jeg aldri har fått svak strek før etter 14dpo selv. Mulig hcg produksjonen er litt treig hos meg)

9 dpo med datteren min :) (Og da jeg hadde SA)

7dpo, og tempen har sunket. Kjenner at jeg tenker og grubler mye over dette, hadde håpet det klaffet denne gang. Noen som har erfaring med tempfall 6 og 7dpo?
Har ringt rundt der jeg selv mener jeg hadde EL, etter positiv test dagen før, og vonde EL smerter.

Vedlegg

• Screenshot_20210422_111305.jpg
    Screenshot_20210422_111305.jpg
    282 KB · Visninger: 76
Er det en sjanse fortsatt eller er det den typiske tempen mot mensen? :bored: Har egentlig IKM om ca 2 dager o_O

Vedlegg

• 94E3561D-E2E5-45CC-9867-755645D98202.jpeg
    94E3561D-E2E5-45CC-9867-755645D98202.jpeg
    826 KB · Visninger: 80
Melder meg litt inn her jeg da, som nybegynner! Tatt min første temp i dag morges.
Har dog ikke termometer med desimaler og jeg tar den i munnen.. Kan man stole på det selvom?

Melder meg litt inn her jeg da, som nybegynner! Tatt min første temp i dag morges.
Har dog ikke termometer med desimaler og jeg tar den i munnen.. Kan man stole på det selvom?
Du burde kjøpe et termometer med to desimaler- feks på fertil.no (koster 79 tror jeg?). Jeg tempet oralt først, men gikk over til vaginalt da tempen ble så påvirket oralt (feks gjespe, snakke, sove med munnen åpen etc). Mer stabil temp vaginalt så lettere å se et temp-skifte:) Det viktigste er å tempe til samme tid hver morgen (ha på alarm), og før du beveger deg/står opp. Jeg hadde termometeret under puta og alarm på 6:00 siden mini vekker meg mellom 5:30-6:) Appen fertility friend er lur til å legge inn tempene og der finner man også mye info man kan lese:) Lykke til!:joyful:

Back
Topp