Vi som temper

6 DPO og en lovende graf:D:Heartred

Vedlegg

• 40C61FE0-625D-4C9E-9080-479612B8CB3B.jpeg
    40C61FE0-625D-4C9E-9080-479612B8CB3B.jpeg
    69,5 KB · Visninger: 87
Hvordan gikk det?

Negativ test på fredag (12 dpo) :sorry:
Så har innstilt meg på tr, så får jeg heller bli positivt overrasket om det er en spire der likevel. IKM i morgen, har foreløpig ikke begynt å spotte som jeg pleier, så det er kanskje et godt tegn.. men temperaturen har gått litt ned :shifty:

Hvordan går det med deg? :)

Negativ test på fredag (12 dpo) :sorry:
Så har innstilt meg på tr, så får jeg heller bli positivt overrasket om det er en spire der likevel. IKM i morgen, har foreløpig ikke begynt å spotte som jeg pleier, så det er kanskje et godt tegn.. men temperaturen har gått litt ned :shifty:

Hvordan går det med deg? :)
FF har endelig blitt enig med meg om el dag:happy: er som du ser bare 4 dpo så er venting og tenking, så koser meg med å følge med på andre for at tiden skal gå fortere -babytanker har bare tatt helt over:hilarious:

Har lagt merke til at flere har en liten dipp før ikm, så er ikke avgjort for deg ennå! Men kjenner meg igjen, er ikke testen positiv to dager før ikm så begynner jeg mentalt å forberede ny runde. Krysser fingrene for deg!

FF har endelig blitt enig med meg om el dag:happy: er som du ser bare 4 dpo så er venting og tenking, så koser meg med å følge med på andre for at tiden skal gå fortere -babytanker har bare tatt helt over:hilarious:

Har lagt merke til at flere har en liten dipp før ikm, så er ikke avgjort for deg ennå! Men kjenner meg igjen, er ikke testen positiv to dager før ikm så begynner jeg mentalt å forberede ny runde. Krysser fingrene for deg!

Så deilig når FF er enig, og man kan bevege seg inn i dpo-land! Hehe kjenner veldig igjen det med venting og tenking, og at babytankene tar over :facepalm: Spesielt disse dagene med negativ test og ingen te synes jeg er slitsomme :confused:

Takk! :happy: Ja prøver forberede meg mentalt selv om det fremdeles er en mulighet.. og så får jeg leve litt gjennom dere andre de neste par ukene om tr kommer :p

Så deilig når FF er enig, og man kan bevege seg inn i dpo-land! Hehe kjenner veldig igjen det med venting og tenking, og at babytankene tar over :facepalm: Spesielt disse dagene med negativ test og ingen te synes jeg er slitsomme :confused:

Takk! :happy: Ja prøver forberede meg mentalt selv om det fremdeles er en mulighet.. og så får jeg leve litt gjennom dere andre de neste par ukene om tr kommer :p

Går ikke å redigere? :wideyed:
Ingen tr* skulle det stå, ikke te :p

C1F8816A-B011-4913-9615-E6BE505EA68F.jpeg

Vet ikke helt med denne jeg :meh:

Ser ut som du hadde en festedipp igår, jeg har troa:happy:

Godt noen har det :P

Skal sies at førstemann er prøverørsbarn, så har ikke de alt for store forhåpningene :)

Jeg hater dpo land. Negativ test 10 dpo... Er det kjørt da??
Hva synes dere om kurven?
2D9F3346-CBFC-446A-AD31-A52EB565BE87.png

Vedlegg

• 8D51AD29-5D46-4D64-B752-0CF75F4587EF.png
    8D51AD29-5D46-4D64-B752-0CF75F4587EF.png
    49,1 KB · Visninger: 78
Endelig!! Tempen har steget høyt idag! Nå er jeg spent på om den er enig med testen når el var :p

Vedlegg

• 6C844C34-BBBC-4616-A4D3-4DAD4B800943.jpeg
    6C844C34-BBBC-4616-A4D3-4DAD4B800943.jpeg
    72,7 KB · Visninger: 67
Er det noen som har opplevd at tempen faller under linja tidlig i DPO land.? Jeg tror aldri jeg har opplevd dette før. Har spottet litt i tillegg dag 4 og 5 men vet jammen ikke om jeg skal tolke det i positiv eller negativ forstand :woot:

Vedlegg

• Screenshot_20210419_083014.jpg
    Screenshot_20210419_083014.jpg
    64,1 KB · Visninger: 76
Er det noen som har opplevd at tempen faller under linja tidlig i DPO land.? Jeg tror aldri jeg har opplevd dette før. Har spottet litt i tillegg dag 4 og 5 men vet jammen ikke om jeg skal tolke det i positiv eller negativ forstand :woot:
min gjorde det de mnd jeg ikke hadde EL :(

Så kjedelig... Jeg er veldig sikker på at EL har vært, med både tempøkning, smerter, slim og positive tester. Forbereder meg på evt kort lutealfase, jeg har ofte det.
Håper for deg!

7A4EF99B-F905-478D-9EA8-36E591C190CB.jpeg

Fikk ikke tempet denne helga fordi jeg sov hos mamma og glemte termometer hjemme.
Jeg vet ikke jeg. Jeg er like symptomløs som sist syklus. Har ikke tro på denne syklusen heller :sorry:

Back
Topp