Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?
FF har endelig blitt enig med meg om el dag er som du ser bare 4 dpo så er venting og tenking, så koser meg med å følge med på andre for at tiden skal gå fortere -babytanker har bare tatt helt overNegativ test på fredag (12 dpo)
Så har innstilt meg på tr, så får jeg heller bli positivt overrasket om det er en spire der likevel. IKM i morgen, har foreløpig ikke begynt å spotte som jeg pleier, så det er kanskje et godt tegn.. men temperaturen har gått litt ned
Hvordan går det med deg?
Ser lovende ut!6 DPO og en lovende graf
FF har endelig blitt enig med meg om el dag er som du ser bare 4 dpo så er venting og tenking, så koser meg med å følge med på andre for at tiden skal gå fortere -babytanker har bare tatt helt over
Har lagt merke til at flere har en liten dipp før ikm, så er ikke avgjort for deg ennå! Men kjenner meg igjen, er ikke testen positiv to dager før ikm så begynner jeg mentalt å forberede ny runde. Krysser fingrene for deg!
Så deilig når FF er enig, og man kan bevege seg inn i dpo-land! Hehe kjenner veldig igjen det med venting og tenking, og at babytankene tar over Spesielt disse dagene med negativ test og ingen te synes jeg er slitsomme
Takk! Ja prøver forberede meg mentalt selv om det fremdeles er en mulighet.. og så får jeg leve litt gjennom dere andre de neste par ukene om tr kommer
Ser ut som du hadde en festedipp igår, jeg har troa
Ser ut som du hadde en festedipp igår, jeg har troa
Jeg hater dpo land. Negativ test 10 dpo... Er det kjørt da??
Hva synes dere om kurven? Vis vedlegget 354397
Denne ser jo veldig lovende ut! 10 dpo er absolutt ikke krise å få negativ på!
min gjorde det de mnd jeg ikke hadde ELEr det noen som har opplevd at tempen faller under linja tidlig i DPO land.? Jeg tror aldri jeg har opplevd dette før. Har spottet litt i tillegg dag 4 og 5 men vet jammen ikke om jeg skal tolke det i positiv eller negativ forstand
Så kjedelig... Jeg er veldig sikker på at EL har vært, med både tempøkning, smerter, slim og positive tester. Forbereder meg på evt kort lutealfase, jeg har ofte det.min gjorde det de mnd jeg ikke hadde EL
Håper for deg!Så kjedelig... Jeg er veldig sikker på at EL har vært, med både tempøkning, smerter, slim og positive tester. Forbereder meg på evt kort lutealfase, jeg har ofte det.