Vi som temper

Ser ikke ut som jeg har noe eggløsning denne syklusen. Ser dårlig ut her ivartfall.. men har det noe å si på tempen om man sover dårlig? Jeg sover aldri godt og våkner flere ganger om natta når jeg må snu meg osv. alltid sovet veldig lett. Første gang jeg temper, men kan tempen vi «feil» ved dårlig nattesøvn?
Tempen blir mest nøyaktig etter sammenhengende søvn, men jeg tempet med 1-åringen på rommet, og det gikk fint. Du vil nok uansett oppdage el siden temp-skiftet er såpass stort og skal deretter holde seg høyt frem til IKM (eller i 9mnder):)

Hvordan ville dere tolket EL her? Står mellom dag 18 og 21.

Hvis jeg endrer en måling med 0.01 grad setter den eggløsning til cd 18, og jeg har jo ikke akkurat målt helt helt nøyaktig (variert fra kl 5:30-6:30, dårlig søvn osv, men alltid korrigert med sånn kalkulator).

Har PCOS, vanligvis ikke eggløsning og har ikke tatt noe medisin denne syklusen (derfor er også ingen eggløsning et sannsynlig utfall).

Med hensyn til sex hadde vi det sist cd 18, så enten hhv dagen for EL eller 3 dager før - så heldigvis innafor der eventuelt ;)

Vis vedlegget 354127 Vis vedlegget 354128
Ser mest ut som el var cd21 synes jeg, men ikke sikker! Ser iaf ut som el har vært, og det er jo bra! :joyful: Håper for deg!

Denne månedens temp er annerledes enn de to før.
Jeg har ikkke opplevd før at tempen dropper to dager på rad i dpo-land
6739350A-AF62-490D-92C8-A687543240C4.jpeg

Hvis jeg endrer en måling med 0.01 grad setter den eggløsning til cd 18, og jeg har jo ikke akkurat målt helt helt nøyaktig (variert fra kl 5:30-6:30, dårlig søvn osv, men alltid korrigert med sånn kalkulator).

Har PCOS, vanligvis ikke eggløsning og har ikke tatt noe medisin denne syklusen (derfor er også ingen eggløsning et sannsynlig utfall).

Med hensyn til sex hadde vi det sist cd 18, så enten hhv dagen for EL eller 3 dager før - så heldigvis innafor der eventuelt ;)

Jeg ville holdt en knapp på cd21 :)

Litt rar kurve når jeg sammenligner med andre, men er 100% sikker jeg hadde el igår. Kraftige el smerter på morgenen frem til klokka 1000. Idag er tappen myk og det er tørt dernede. Men hadde en såvidt positiv test idag tidlig fremdeles, er nok bare lh som synker seint, er mye svakere.

Ff er ikke enig dog...men håper den endrer mening:happy:
1 dpo idag, så da er det bare å finne frem tålmodigheta, får se hvor lenge den varer:p Har et mål om å holde meg til 9dpo (kort lutealfase på 10dager):angelic:
Screenshot_20210415-120957_FF App.jpg

Vil si 21, ser ut til at tempen nå går inn i "fase 2". Etter tempøkning:happy:

Etter minst 2 måneder med temping osv, siden i starten av februar så har FF aldri gitt meg kryss og at jeg ikke har hatt EL. Men i denne syklusen er jeg ekstra happy for jeg har endelig hatt EL og er 3 DPO idag :D:Heartred

Måtte det endelig klaffe denne gangen etter 19 PP:Heartred

Vedlegg

• E5910D4D-B631-46B1-A59C-7BBB631F64FC.jpeg
    E5910D4D-B631-46B1-A59C-7BBB631F64FC.jpeg
    62,6 KB · Visninger: 75
Ser ikke ut som jeg har noe eggløsning denne syklusen. Ser dårlig ut her ivartfall.. men har det noe å si på tempen om man sover dårlig? Jeg sover aldri godt og våkner flere ganger om natta når jeg må snu meg osv. alltid sovet veldig lett. Første gang jeg temper, men kan tempen vi «feil» ved dårlig nattesøvn?
Sikker på at el har vært?

Ser veldig lovende ut!!:happy:
Plutselig ble det et håp likevel, deilig!:angelic:
Om det ikke skulle klaffe så har jeg allerede fått time til gyn for videre utredning eller om det klaffer så har jeg tidlig ultralyd den 2/6:Heartred

Denne runden er tempen ganske ulik tidligere. Forrige pp hadde jeg brå økning rett etter EL og den holdt seg høy helt til tr. Kanskje mer gradvis økning er positivt? :shy:
Teste imorgen med mannen :nailbiting:

5B77D1E6-CD30-4DED-B7A4-76538415D908.jpeg

Tempen blir mest nøyaktig etter sammenhengende søvn, men jeg tempet med 1-åringen på rommet, og det gikk fint. Du vil nok uansett oppdage el siden temp-skiftet er såpass stort og skal deretter holde seg høyt frem til IKM (eller i 9mnder):)
Ds får jeg satse på at el kommer snart! :p

19453EE5-E58D-4D03-9206-273CE5B712A8.jpeg

Spørs om dette blir mest riktig? Ugyldiggjort cd 21 (målingen har vært usikre) og jeg fikk en relativt lavere temp idag. Hvis den fyker opp igjen kan det kanskje være festedipp hvis jeg er 7 dpo?

Har ventet på at ff skal flytte krysset, men har ikke skjedd ennå.. flo og premom er heldivis enig me meg at egget slapp cd 15. Alle tegn tyder på d!

Bekymrer meg for at det må være noe feil me meg, i og med at jeg har kort syklus og høy temp i folikkelfasen +flere dager med positiv el test, kanskje progesteronet? Noen som har noen innspill? Noen som har opplevd noe lignende?
Screenshot_20210417-173652_FF App.jpg

Leste litt om det her: https://www.avawomen.com/avaworld/long-lh-surge-last/

Hadde 4 dager med positiv el test, tenker el var på dag 3. Dagen etter peak og sterke elsmerter.

Hvordan gikk det med tempen idag?

Den økte, men ff er ikke enig med seg selv om EL i det hele tatt har vært eller hvilken dag...

8E202629-E3BB-489D-BF79-9843E39295EB.jpeg

AA64CA37-DD1D-45A3-9EA8-A25D784D98EB.jpeg

Den nederste charten ser rett ut, er du enig me den? 8dpo i såfall, har du begynt å teste?

I forhold til tegn er jeg enig i den. Testet, men negativt. Ikke overraskende :P Pga PCOS kan det fort være EL ikke har vært i det hele tatt også.

7E871502-2647-4C7D-A648-6CA1EE26D656.jpeg
7E502BE0-1D74-4E0B-8D2C-AE598A7D1CB9.jpeg

Back
Topp