Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan ha hatt eggløsning cd20 og i så fall være 10dpo i dag Ikke uvanlig å ha el to dager etter positiv eltest, og det stemmer i så fall bedre med tempen også! Blir spennende de beste dagene da! Jeg fikk svak strek på tidligtest (babyplan) 10dpo denne gangen og er gravid i uke 9 nå12 dpo og negativ test, men høy temp
Du kan ha hatt eggløsning cd20 og i så fall være 10dpo i dag Ikke uvanlig å ha el to dager etter positiv eltest, og det stemmer i så fall bedre med tempen også! Blir spennende de beste dagene da! Jeg fikk svak strek på tidligtest (babyplan) 10dpo denne gangen og er gravid i uke 9 nå
Okei, så ff kan ha hatt feil med krysset sitt?
Spør nå jeg vett, ikke akkurat inne på dette, første pp med temp
Ja har fulgt med deg, å det klaffet hos dere ja gratulerer
Samboeren min kjøpte clearblue kryss test. Her er bilde av den, men syns ikke jeg ser noe men han et bestemt på at han ser noe svakt
God morgen! Etter en ganske søvnløs natt pga hjertebank, magekramper og ryggsmerter fikk jeg denne imorges!
Tusen takkGratulerer så mye
Stigning på mer enn 0.2 grader over mer enn 3 dager indikerer at el har funnet stedFørste gangen jeg temper, så vet egentlig ikke hva jeg skal se etter trudde jeg skulle ha el igår da el testene var sterke, men de ble svake igjen
Ok, da tyder det ikke på noe el enda på denne grafen da satser på jeg blir klokere på dette etterværtStigning på mer enn 0.2 grader over mer enn 3 dager indikerer at el har funnet sted
Helt sikkert tar litt tid å komme inn i det men er en fin måte å følge med på, og billigere enn å måtte teste etter el i månedsvisOk, da tyder det ikke på noe el enda på denne grafen da satser på jeg blir klokere på dette ettervært
Satse på at jeg slipper på tempe neste mndHelt sikkert tar litt tid å komme inn i det men er en fin måte å følge med på, og billigere enn å måtte teste etter el i månedsvis
Tempen trenger ikke synke når det er el, men det er helt normalt at tempen svinger litt før el Håper el er rett rundt hjørnet!Tempen har synket ganske bra idag. Kanskje el idag da?