Vi som temper

O store tempeorakler, hvor lenge temper dere etter positiv test? FF har ikm imorgen, pt på fredag. Har 15 dager lutealfase :)
Jeg tempet tom ikm dagen, men er ikke nødvendig å tempe etter positiv test egentlig for tempen kan svinge når man et gravid:) Ikke vits å bekymre seg unødig dersom tempen dipper innimellom:)
 
O store tempeorakler, hvor lenge temper dere etter positiv test? FF har ikm imorgen, pt på fredag. Har 15 dager lutealfase :)
Som de andre her sier så stoppa jeg og med en gang testen var positiv. Orker ikke å gå unødige ærend i kjelleren om tempen feks harmløst dropper :) og gratulerer så mye med positiv test! ❤️
 
Som de andre her sier så stoppa jeg og med en gang testen var positiv. Orker ikke å gå unødige ærend i kjelleren om tempen feks harmløst dropper :) og gratulerer så mye med positiv test! ❤️
Tusen takk :)
 
Noen som skjønner hva som sjer? :dead:
Er 10 dpo, men testene er negative. Temperaturen har aldri vært så høy som idag, kan selvsagt endre seg til i morgen
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210406_122134.jpg
    Screenshot_20210406_122134.jpg
    65,9 KB · Visninger: 35
Noen som skjønner hva som sjer? :dead:
Er 10 dpo, men testene er negative. Temperaturen har aldri vært så høy som idag, kan selvsagt endre seg til i morgen
Nei det er jo ikke godt å si, men positivt med stigende temp! Jeg har aldri testa positivt så tidlig så ville ikke avfeid dette pga negativ test 10 dpo :)
 
Oppdatering: FF mente at jeg skulle over på pregnancy tracker idag :) ikm ifølge FF, enda 3 dager igjen til IKM i følge pt.

FF pregnancy tracker ser forresten fæl ut sammenlignet med andre?
 
Oppdatering: FF mente at jeg skulle over på pregnancy tracker idag :) ikm ifølge FF, enda 3 dager igjen til IKM i følge pt.

FF pregnancy tracker ser forresten fæl ut sammenlignet med andre?
Jeg har sluttet å bruke FF etter jeg ble gravid iaf, finnes så mange bra apper for det:)
 
Screenshot_20210407-081026_FF App.jpg
Dette er første hele syklus jeg temper, starte i dpo land sist syklus. Ser at tempen er høy sammenlignet med andre, noen tanker om hvorfor? Den dagen tempen er kjempe høy drakk jeg vin kvelden før, men likevel tenker jeg at tempen generelt er høy. Normalt?:confused013

Temper fordi har hatt kort syklus med ti dagers
lutealfase, så er litt der at jeg prøver å finne ut om alt er slik det bør være for at det skal klaffe:pompus:;)
 
Vis vedlegget 353465 Dette er første hele syklus jeg temper, starte i dpo land sist syklus. Ser at tempen er høy sammenlignet med andre, noen tanker om hvorfor? Den dagen tempen er kjempe høy drakk jeg vin kvelden før, men likevel tenker jeg at tempen generelt er høy. Normalt?:confused013

Temper fordi har hatt kort syklus med ti dagers
lutealfase, så er litt der at jeg prøver å finne ut om alt er slik det bør være for at det skal klaffe:pompus:;)
Har sett mange som sier de har høy temp når de har drukket alkohol kvelden før :) men du bør og tempe på ca samme klokkeslett hver dag, da blir grafen mer pålitelig
 
Har sett mange som sier de har høy temp når de har drukket alkohol kvelden før :) men du bør og tempe på ca samme klokkeslett hver dag, da blir grafen mer pålitelig
Ja, nei har ikke vært så god på å tempe samme tidspunkt. Vet du om det er pålitelig å bruke de omregningsmetodene som man finner på nett til å omregne til samme tid? Usikker på hva som er best, regne om eller bare la stå... å er fryktelig vanskelig å stå opp tidlig når man ikke må:hilarious:
 
Ja, nei har ikke vært så god på å tempe samme tidspunkt. Vet du om det er pålitelig å bruke de omregningsmetodene som man finner på nett til å omregne til samme tid? Usikker på hva som er best, regne om eller bare la stå... å er fryktelig vanskelig å stå opp tidlig når man ikke må:hilarious:
Jeg hadde på alarm til samme tid hver dag, så det ble nøyaktig, så sov jeg bare videre etterpå:) Har en liten pjokk på rommet som vekker oss rundt 5:30-6, så hadde alarm på 6, så tempet jeg enten 5:30 eller senest 6:)
 
Okei har bestilt basaltermometer til neste pp! Usikker på når det blir, men tenkte å begynne nå for å følge med på syklusen. Hvilken app bruker dere? Noe spesielt jeg skal tenke på annet enn å tempe vaginalt til samme tid hver dag før jeg står opp av senga?
 
Okei har bestilt basaltermometer til neste pp! Usikker på når det blir, men tenkte å begynne nå for å følge med på syklusen. Hvilken app bruker dere? Noe spesielt jeg skal tenke på annet enn å tempe vaginalt til samme tid hver dag før jeg står opp av senga?
Brukte period tracker og fertility friend. Fertility friend er den flest bruker, og der kan du også legge inn el tester, det kan du ikke i period tracker
 
Hmm, jeg tror kanskje det er noe galt med termometeret mitt..?
Fem av de siste seks dagene har tempen vært 36.68. Dag tre av disse var den 36.66.

For såååå stabil temperatur er vel bittelitt merkelig synes jeg..
 
Back
Topp