Tempen fløy opp. Ikke kommet dpo enda. Men kanskje egget ikke slapp før nå?
Feil
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempen fløy opp. Ikke kommet dpo enda. Men kanskje egget ikke slapp før nå?
Hvor lange sykluser bruker du ha?Tempen fløy opp. Ikke kommet dpo enda. Men kanskje egget ikke slapp før nå?
Vis vedlegget 352802
negativ test 11 dpo... tok ikke flere eggløsningstester etter CD 17, hadde jeg kun tempet hadde jeg trodd jeg hadde el CD 18, men digital eggløsningstest (den advanced med østrogen og lh) og vanlig Lh var positiv CD 14.. og negativ lh 15, 16 og tidlig på cd 17...
Hadde heller ikke el-slim eller vanntynn utflod i dagene før CD 18.. så blir veldig forvirret. skulle det stemme at jeg hadde EL på CD 18, så ligger jeg dårlig Ann med aksjene.. den siste dagen vi hadde sex var veldig sent på CD 15 (nesten over midnatt, så kanskje egentlig CD 16)....
Hva tenker dere? Haff , blir så forvirra...
Denne kommetaren var ment til deg, havna feil... Tror dere har truffet bra alt tatt i betraktning..Kurven, slim etc. Bare å vente å se om d klaffaingen?
Denne kommetaren var ment til deg, havna feil... Tror dere har truffet bra alt tatt i betraktning..Kurven, slim etc. Bare å vente å se om d klaffa
Hvor lange sykluser bruker du ha?
Hmm. Rare greier? Håper du snart får fasiten og ikke blir som megHar sovet elendig i natt.
Ingen mens så langt, så FF flyttet el fra cd13 til cd17 det stemmer ikke med el-testene i det hele tatt, men jaja.
Vis vedlegget 352883
Den gamle charten med el på sd13:
Vis vedlegget 352884
Det er bare den betalte ‘premium’ som gir ekstra funksjoner som dpo i charten Koster 109kr pr mnd tror jeg?Da kom krysset . Men hvordan får jeg opp at det står dpo på charte?
Kanskje jeg også får en 50 dagers syklus?Hmm. Rare greier? Håper du snart får fasiten og ikke blir som meg
Tempen din er høy og fin iallefallVis vedlegget 352904
negativ test i dag, og tempstigning... dersom el var cd18 så er jeg 9 dpo.. men det stemmer dårlig med el symptomer (aksjer cd 15 var egentlig så sent at det kanskje egentlig var cd 16 ..)
Men skjønner meg ikke på kroppen denne syklusen..
Tempen din er høy og fin iallefall
Håper den holder seg der
Hvis tempen er såpass høy kanskje du brygger på noe? Nærmer seg jo 38? Håper du får avklaring snart uansett! Slitsomt med lang, og forvirrende syklusGrafen blir bare rarere og rarere.... Noen som har noen idé om hva i huleste som foregår? De er ikke helt enige om når EL var, men begge er nå enige om at det ikke var CD 37, uansett hva jeg legger inn i dagene før. Test i natt så rimelig blenda ut også.
Tempen var 37.33 kl 03.15, korrigiert i basal temp adjuster til 37.66. Fikk ikke målt igjen før 08.15, da var den 37.67. Sovet dårlig etter kl 03, med oppe flere ganger.Hvis tempen er såpass høy kanskje du brygger på noe? Nærmer seg jo 38? Håper du får avklaring snart uansett! Slitsomt med lang, og forvirrende syklus