Vi som temper

den maskinen som viser meg østrogen er genial mtp el, men nå er jeg enda mer forvirret enn tidligere :nailbiting: Skal ta en til imorgen tror jeg, om det ikke blir en positiv test... kan altså dippen være på dag 7? Da bør den vel øke igjen imorgen ikke sant? Blir sprø av dette jeg :p
Ja, da bør den øke igjen imorgen :) dippen kan være på alt fra dag 6-10 :)

Ja den va litt tricky :) komme nok uansett kryss 17 eller 18 dersom du får eit nytt temphopp i måro :)

Ja håper det :). Her er av eggløsningstestene. Hadde ikke flere tester. Men ser at det var nedgang og hadde mye El smerter. Så tenker eggløsning var rundt da siden testene gikk fra super høy til litt lavere

Vedlegg

• Screenshot_20210329_145453_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210329_145453_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    22,8 KB · Visninger: 11
Aha, ja det spiller jo stort inn;) Da er det vanskeligere ja.. Får nesten bare vente å se da:wacky:
Jepp, ikke så mye annet å gjøre :) får se. Jeg tror kanskje at jeg ganske enkelt har hoppet over en mnd, og da kan det stemme med ikm mellom 6. og 10. April. Men tar nok en test til helgen, og muligens også evt uka etter om ingenting skjer. Og evt gyn enten pga svangerskap eller ustabil syklus

Hvordan gjør dere det med stilling av klokken en time frem? da går jo FF bananas fordi jeg ligger så langt utenfor vanlig tempetid...

Hvordan gjør dere det med stilling av klokken en time frem? da går jo FF bananas fordi jeg ligger så langt utenfor vanlig tempetid...
Jeg la den inn med tidspunktet som om jeg ikke hadde stilt, siden søvnen var den samme :)

Jeg la den inn med tidspunktet som om jeg ikke hadde stilt, siden søvnen var den samme :)

Gjorde det samme her, så får se utover uken. Er ikke så store forskjellene hos meg, får nok godt med meg dip og mensdip uansett... :)

CD 50 idag, og fortsatt høy, og faktisk stigende temp.

Vedlegg

• Screenshot_20210330_065902_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210330_065902_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    29,9 KB · Visninger: 23
Tempen stupte videre ned idag. Blendahvit test, og bittesmå murringer får meg til å tippe at mensen kommer idag eller imorgen.

Jeg har fått en dag lenger lutealfase siden sist syklus, og det er jeg fornøyd med :) håper den blir enda litt lenger etterhvert.
C3448B57-4EC8-442B-85FE-7D045AE5A65F.png

Går nå å bare venter på tanta.... Testen var blenda idag tidlig, så ingen håp lengre, vil bare igang med ny syklus!! Wild yam ser ut til å ha fungert godt for meg, det er positivt. Er 13 dpo i dag, har vanligvis kun ti dagers lutealfase. Merkelig høy temp ennå...
Screenshot_20210330-110142_FF App.jpg

Går nå å bare venter på tanta.... Testen var blenda idag tidlig, så ingen håp lengre, vil bare igang med ny syklus!! Wild yam ser ut til å ha fungert godt for meg, det er positivt. Er 13 dpo i dag, har vanligvis kun ti dagers lutealfase. Merkelig høy temp ennå... Vis vedlegget 352786
Så bra at wild yam virket :)
Det blir spennende å se hvordan tempen din oppfører seg framover :)
Det er ikke så kjekt å gå og vente på tanta, man vil jo helst bare komme i gang med neste syklus.

Går nå å bare venter på tanta.... Testen var blenda idag tidlig, så ingen håp lengre, vil bare igang med ny syklus!! Wild yam ser ut til å ha fungert godt for meg, det er positivt. Er 13 dpo i dag, har vanligvis kun ti dagers lutealfase. Merkelig høy temp ennå... Vis vedlegget 352786
Hvorfor er tempen så lav 5dpo? Er du sikkert på når du hadde el? (Siden du ikke tempet da)? :rolleyes:

Hvorfor er tempen så lav 5dpo? Er du sikkert på når du hadde el? (Siden du ikke tempet da)? :rolleyes:
EL vet jeg var cd 16 så har satt opp dato selv. Vet ikke hvorfor den er så lav 5dpo, var første gangen jeg tempet, startet midt i syklus, med vanlig termometer. Har fått nytt i posten før helgen, og starter idag på førtste hele syklus:) Spennende! Satser på at pp8 er en vinner;):dummy::dummy1:

Last edited:
715F7A7F-D88D-4AEC-BA8E-070C93BBB413.png

negativ test 11 dpo... tok ikke flere eggløsningstester etter CD 17, hadde jeg kun tempet hadde jeg trodd jeg hadde el CD 18, men digital eggløsningstest (den advanced med østrogen og lh) og vanlig Lh var positiv CD 14.. og negativ lh 15, 16 og tidlig på cd 17...

Hadde heller ikke el-slim eller vanntynn utflod i dagene før CD 18.. så blir veldig forvirret. skulle det stemme at jeg hadde EL på CD 18, så ligger jeg dårlig Ann med aksjene.. den siste dagen vi hadde sex var veldig sent på CD 15 (nesten over midnatt, så kanskje egentlig CD 16)....

Hva tenker dere? Haff , blir så forvirra...

Tempen fløy opp. Ikke kommet dpo enda. Men kanskje egget ikke slapp før nå?

Vedlegg

• Screenshot_20210330_170805_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210330_170805_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    28 KB · Visninger: 20
Back
Topp