Gråspurv
Glad i forumet
Krysser fingrene for degVis vedlegget 354459
Er dere enige om at det ser ut som jeg hadde el i går?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for degVis vedlegget 354459
Er dere enige om at det ser ut som jeg hadde el i går?
Festedipp?Er det noen som har opplevd at tempen faller under linja tidlig i DPO land.? Jeg tror aldri jeg har opplevd dette før. Har spottet litt i tillegg dag 4 og 5 men vet jammen ikke om jeg skal tolke det i positiv eller negativ forstand
Jeg har tolket det slik at temperaturen har vært høy i to dager og at du har en festedipp idag. Krysser fingrene for at tempen øker i morgen og holder seg derVis vedlegget 354462
Fikk ikke tempet denne helga fordi jeg sov hos mamma og glemte termometer hjemme.
Jeg vet ikke jeg. Jeg er like symptomløs som sist syklus. Har ikke tro på denne syklusen heller
Tusen takk, men jeg ser at grafen min er rimelig lik de to foregående, så den synker nok de neste dageneJeg har tolket det slik at temperaturen har vært høy i to dager og at du har en festedipp idag. Krysser fingrene for at tempen øker i morgen og holder seg der
Kanskje? Tenker det er for godt til at det kan være santFestedipp?
Flyttet FF el fra cd18 til cd25 hos deg?
Fortsette å tempe i dag.Dette som kalles kort lh topp? Real tempstigning i dag og komplett negativ test igjen nå på morgenen!
Vis vedlegget 354516 Vis vedlegget 354517
Flyttet FF el fra cd18 til cd25 hos deg?
FF gjorde noe lignende med meg sist syklus. Jeg er heller ikke enig med den alltid
Fortsette å tempe i dag.
Hos meg stiger lh i løpet av dagen og synker ned igjen om natten for så å stige mer neste dag.
Jeg ville testet ca kl 14 og kl 18 idag hvis jeg var deg
sånn så mine ut denne syklusen Vis vedlegget 354524
En gang er nok, jeg har to sånne barnFørste gang jeg temper, veldig spent på når krysset kommer og når den mener el var. Typisk hvis den skal mene det akkuratt den dagen vi ikke la inn aksjer på cd 20. da får jeg håpe aksjene vi la inn dagen før og dagen etter holder
Jeg håper det men det har ikke skjedd tidligere, så tvilerEn gang er nok, jeg har to sånne barn