Jeg temper uansett, og så velger jeg i appen «discard», så da ligger temperaturen i appen, men streken som tegnes mellom temperaturene, går ikke innom tempen som skiller seg ut pga alkohol, om du skjønner? Kan legge ved min chart hvor jeg har gjort discard.
Vis vedlegget 450684
Ser du de to sorte prikkene på dag 6&8, de er ikke med i grafen. Det er mest for å ikke ødelegge vanen med å Tempe hver dag, det er så fort å glemme
Det er ikke feil å ikke Tempe, men et alternativ er å bruke discard funksjonen.
De boksene med grønn KANT er de boksene FF i utgangspunktet beregnet at du skulle være mest fruktbar. På grunn av data du har registrert har FF nå plukket opp at du er mest fruktbar NÅ, derfor er boksene helt grønne. Dere bør med andre ord ha samleie nå i disse dager. Når FF mener EL er overstått og registrerer at du har kommet over i dpo-land (oftest 3-4 dager etter EL, min app trengte 5 dager denne pp), så forsvinner boksene med grønn kant. Boksene blir der noen dager til før appen er sikker på når det fertile vinduet var. Lurt å legge aksjer regelmessig til appen bekrefter at du er i dpo land og boksene med grønn kant forsvinner
Jeg er ingen ekspert på temping, men jeg tror dette stemmer rimelig greit. Veldig åpen for innspill fra noe med mer erfaring i tilfelle jeg kommer med feilaktige påstander