Nytt termometer i posten i morgen! Tror jeg er ferdig å blø nå. Så here we goJeg prøver å tempe hver dag, så får appen mer å jobbe med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nytt termometer i posten i morgen! Tror jeg er ferdig å blø nå. Så here we goJeg prøver å tempe hver dag, så får appen mer å jobbe med
For en fin kurve!! Absolutt fortsatt håp for deg der. Jeg hadde blenda morgenen 10 DPO sist, og svaaaaak strek på kveldenNybegynner-advarsel!!!!
Blenda test kl 16 i dag med tidligtester (på utvannet urin, haha!), men tempen er jo så lovende! Er det fortsatt håp? Hadde sterke murringer som ikke var som mensenmurringer i går, og stikkinger i dag. Festesmerter? Når bør jeg forvente at tempen faller om TR er på tur?
Uten å vite det andre du spør om, så er du garantert gravid utifra temperaturene dineOm noen vet dette: Om tempen holder seg høy, betyr det at man er gravid? Eller kan høy temp være pga. progesteronstøtte? Kan f.eks. crinone gjøre at tempen holder seg høyere og at mensen ikke kommer?
Jeg tar en dose crinone per dag, kan være den som forårsaker den høye temperaturen tenker jeg.Uten å vite det andre du spør om, så er du garantert gravid utifra temperaturene dine
Ja, det kan jo hende. Leste at den kan gi høyere temperaturer og lengre lutealfase. Forstår at du ikke tør å teste, men det er nok det eneste som kan gi deg svaret her og nå.Jeg tar en dose crinone per dag, kan være den som forårsaker den høye temperaturen tenker jeg.
Tør ikke teste pga altfor mange kjemiske.
Tror ikke det er vanlig å tempe etter positiv test da det kan gi unødvendig bekymringEr dette en kjemisk? Eller kan temperaturen gå ned uten at man mister?
Ja, godt poeng. Klarer ikke la være dessverre.Tror ikke det er vanlig å tempe etter positiv test da det kan gi unødvendig bekymring
Hvor langt på vei er du nå eventuelt?Ja, godt poeng. Klarer ikke la være dessverre.
Potensielt 5 uker. Ingen symptomer, et dårlig tegn sikkert.Hvor langt på vei er du nå eventuelt?
Er ikke grensen for kjemisk ved 5 uker da?Potensielt 5 uker. Ingen symptomer, et dårlig tegn sikkert.
Potensielt 5 uker.
Jo, stemmer. Men har kommet nesten til 6 uker før, i januar. Nesten 5 uker i april/mai.