Vi som temper

Jeg temper hver dag, mensen eller ei for å få mest mulig data. Det hender at jeg hopper over de første dagene i syklusen men får jeg det til så tempes det. De viktigste dagene er uansett rundt EL for å kunne bekrefte/avkrefte EL og videre om en blir gravid eller kan forvente TR

Har pcos så tempen er ustabil, men reagerer på tempdrop dag 14 og dag 18 :hilarious:
Dag 14 hadde jeg el slim og livmortappen var helt åpen og klar for besøk, dag 18 var den helt lukket og stengt :wideyed:

Er det mulig med eggløsning på dag 14 når tempen ikke steg kjempe høyt dagene etterpå?

For tidlig med festedipp 4 dpo?

Vedlegg

• IMG_6018.jpeg
    IMG_6018.jpeg
    337,3 KB · Visninger: 29
Nybegynner-advarsel!!!!

Blenda test kl 16 i dag med tidligtester (på utvannet urin, haha!), men tempen er jo så lovende! Er det fortsatt håp? :smiley-angelic001 Hadde sterke murringer som ikke var som mensenmurringer i går, og stikkinger i dag. Festesmerter? :confused005 Når bør jeg forvente at tempen faller om TR er på tur?

Vedlegg

• IMG_7160.jpeg
    IMG_7160.jpeg
    199,5 KB · Visninger: 28
Nybegynner-advarsel!!!!

Blenda test kl 16 i dag med tidligtester (på utvannet urin, haha!), men tempen er jo så lovende! Er det fortsatt håp? :smiley-angelic001 Hadde sterke murringer som ikke var som mensenmurringer i går, og stikkinger i dag. Festesmerter? :confused005 Når bør jeg forvente at tempen faller om TR er på tur?
For en fin kurve!! Absolutt fortsatt håp for deg der. Jeg hadde blenda morgenen 10 DPO sist, og svaaaaak strek på kvelden :love7

Nå har tempen droppet litt to dager på rad, og fikk litt rosa striper på papiret i sta, men altså det er jo alt for tidlig for mensen :arghh: Skal jo ikke komme før lørdag/søndag…aldri hatt så kort syklus før.. duste-kropp

Vedlegg

• IMG_7197.jpeg
    IMG_7197.jpeg
    369,1 KB · Visninger: 18
Om noen vet dette: Om tempen holder seg høy, betyr det at man er gravid? Eller kan høy temp være pga. progesteronstøtte? Kan f.eks. crinone gjøre at tempen holder seg høyere og at mensen ikke kommer?

Vedlegg

• IMG_4799.jpeg
    IMG_4799.jpeg
    159,9 KB · Visninger: 38
Om noen vet dette: Om tempen holder seg høy, betyr det at man er gravid? Eller kan høy temp være pga. progesteronstøtte? Kan f.eks. crinone gjøre at tempen holder seg høyere og at mensen ikke kommer?
Uten å vite det andre du spør om, så er du garantert gravid utifra temperaturene dine❤️

Jeg tar en dose crinone per dag, kan være den som forårsaker den høye temperaturen tenker jeg.
Tør ikke teste pga altfor mange kjemiske.
Ja, det kan jo hende. Leste at den kan gi høyere temperaturer og lengre lutealfase. Forstår at du ikke tør å teste, men det er nok det eneste som kan gi deg svaret her og nå.

Noen som er flinkere enn meg som kan forklare syklusen min denne gangen?

EL på CD11 er min normal, har aldri fått EL senere enn CD 13 på det halvannet året hvor jeg har tempet. Og det var første syklus etter at jeg tok ut spiralen. Templene er vanligvis ikke så jojo, men det er heller ikke uvanlig fordi jeg jobber turnus og nettene mine varierer veldig.

Vedlegg

• IMG_8069.png
    IMG_8069.png
    344,7 KB · Visninger: 21
Dagens tempgraf. Veldig ulikt sist syklus. Kjenner testetrangen melder seg, ryker sikkert på en test I morgen :smiley-ashamed004 har ikke troen denne syklusen heller, men klarer ikke å la være å teste..

1000024804.jpg

Er dette en kjemisk? Eller kan temperaturen gå ned uten at man mister?

Vedlegg

• Skjermbilde (156).png
    Skjermbilde (156).png
    936,3 KB · Visninger: 32
Back
Topp