Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei takk for forklaring og hjelp! Ble ingen forandring...Etterpå kan du selvsagt ta bort igjen avkrysset for discharten om du vil - temperaturen blir ikke ble fra systemet, bare sett bort fra
Tempet ikke i dag tidlig, da jeg overnattet hos søsteren min og glemte det helt. Men nå er jeg hjemme og klar for temping first time in the morning så får vi se hvordan det utvikler seg.Okei takk for forklaring og hjelp! Ble ingen forandring...
Nei, ikke alltid man klarer finne ut av ting, evt blir det lettere å se et mønster jo mer du temper. Hvordan var den i dag?
Glemte å svare deg.Fikk mens 8 sept men da var ifølge FF lutealfasen bare 7 dager å det er jo helt feil Men satser denne syklusen blir bedre er på dag 13 å vente på eggløsningNei, det et ikke alltid det blir rett altså. Har du fått positiv test (eller mensen) til nå?
Hvordan gikk dette?Noen som er gode på temping her? Fikk en rar dipp i temp i dag, selv om jeg regner at jeg er 2 dpo ut ifra tidligere sykluser... EL tester er negative... Har aldri hatt slik førVis vedlegget 443825
Lykke til videre, bare å testes vei nåGlemte å svare deg.Fikk mens 8 sept men da var ifølge FF lutealfasen bare 7 dager å det er jo helt feil Men satser denne syklusen blir bedre er på dag 13 å vente på eggløsning
Ja det er vanlig å se at kroppstemperaturen øker med opptil 0,5 ºC etter EL pga progesteronet. Jeg har hatt sykluser nede i 25 dager og opptil 40 dager. Til og med vært borti 80 dager når jeg trente så mye at jeg mista mensen. Her er min tempegraf fra forrige syklus med forsinket EL. Jeg pleier egentlig å ha EL rundt CD14Hei! Jeg er ingen fast/rutinert temper men før EL var tempen stabilt på 36,6-36,7. etter EL har den vært mellom 37,0 og 37,20. i dag derimot hoppet den plutselig til 37,40. Er 7DPO. Syklusen denne måneden har plutselig blitt 33 dager fremfor 28 som er min vanlige sykluslengde.
Til dere som temper, har dere opplevd noe lignende?
Skjønner, her har det altså økt først med 0,5 etter EL og deretter ytterligere 0,4 så var en dobbel økning på 0,4 oppå det igjen. Så fra 36,60 til 37,0 etter EL og nå i dag 37,40Ja det er vanlig å se at kroppstemperaturen øker med opptil 0,5 ºC etter EL pga progesteronet. Jeg har hatt sykluser nede i 25 dager og opptil 40 dager. Til og med vært borti 80 dager når jeg trente så mye at jeg mista mensen. Her er min tempegraf fra forrige syklus med forsinket EL. Jeg pleier egentlig å ha EL rundt CD14
Jeg tipper det er litt tilfeldig hva som påvirker. Ytre faktorer som temperaturen i rommet og en mulig infeksjon i kroppen kan også påvirke. Ikke godt å si. Mer enn normen at det øker såpass hvertfall, sikkert helt ufarligSkjønner, her har det altså økt først med 0,5 etter EL og deretter ytterligere 0,4 så var en dobbel økning på 0,4 oppå det igjen. Så fra 36,60 til 37,0 etter EL og nå i dag 37,40
Jeg prøver å tempe hver dag, så får appen mer å jobbe medNår begynner folk temping? Etter mensen er over?