Vi som temper

Etterpå kan du selvsagt ta bort igjen avkrysset for discharten om du vil - temperaturen blir ikke ble fra systemet, bare sett bort fra :)

Etterpå kan du selvsagt ta bort igjen avkrysset for discharten om du vil - temperaturen blir ikke ble fra systemet, bare sett bort fra :)
Okei takk for forklaring og hjelp!:angelic: Ble ingen forandring...

Vedlegg

• IMG_1847.jpeg
    IMG_1847.jpeg
    326,3 KB · Visninger: 32
Nei, ikke alltid man klarer finne ut av ting, evt blir det lettere å se et mønster jo mer du temper. Hvordan var den i dag?

Nei, blir spennende å se! Når du sier du testet til 2. September, var den positive fram til da? Eller kun den 31. August? Ellers var jeg akkurat i en annen tråd ang corona og syklus, og ene der fikk ikke temphopp før fire dager etter positiv eggløsningenstest, så de er sikkert ikke usannsynlig at det kan skje! Ikke opplevd det selv, forresten.

Noen som er gode på temping her? Fikk en rar dipp i temp i dag, selv om jeg regner at jeg er 2 dpo ut ifra tidligere sykluser... EL tester er negative... Har aldri hatt slik før
IMG_5883.jpeg

Nei, det et ikke alltid det blir rett altså. Har du fått positiv test (eller mensen) til nå?
Glemte å svare deg.Fikk mens 8 sept men da var ifølge FF lutealfasen bare 7 dager å det er jo helt feil:dead: Men satser denne syklusen blir bedre er på dag 13 å vente på eggløsning:)

Hei! Jeg er ingen fast/rutinert temper men før EL var tempen stabilt på 36,6-36,7. etter EL har den vært mellom 37,0 og 37,20. i dag derimot hoppet den plutselig til 37,40. Er 7DPO. Syklusen denne måneden har plutselig blitt 33 dager fremfor 28 som er min vanlige sykluslengde.

Til dere som temper, har dere opplevd noe lignende? :hilarious:

Hei! Jeg er ingen fast/rutinert temper men før EL var tempen stabilt på 36,6-36,7. etter EL har den vært mellom 37,0 og 37,20. i dag derimot hoppet den plutselig til 37,40. Er 7DPO. Syklusen denne måneden har plutselig blitt 33 dager fremfor 28 som er min vanlige sykluslengde.

Til dere som temper, har dere opplevd noe lignende? :hilarious:
Ja det er vanlig å se at kroppstemperaturen øker med opptil 0,5 ºC etter EL pga progesteronet. Jeg har hatt sykluser nede i 25 dager og opptil 40 dager. Til og med vært borti 80 dager når jeg trente så mye at jeg mista mensen. Her er min tempegraf fra forrige syklus med forsinket EL. Jeg pleier egentlig å ha EL rundt CD14

Vedlegg

• IMG_3007.jpeg
    IMG_3007.jpeg
    295,9 KB · Visninger: 29
Ja det er vanlig å se at kroppstemperaturen øker med opptil 0,5 ºC etter EL pga progesteronet. Jeg har hatt sykluser nede i 25 dager og opptil 40 dager. Til og med vært borti 80 dager når jeg trente så mye at jeg mista mensen. Her er min tempegraf fra forrige syklus med forsinket EL. Jeg pleier egentlig å ha EL rundt CD14
Skjønner, her har det altså økt først med 0,5 etter EL og deretter ytterligere 0,4 så var en dobbel økning på 0,4 oppå det igjen. Så fra 36,60 til 37,0 etter EL og nå i dag 37,40

Skjønner, her har det altså økt først med 0,5 etter EL og deretter ytterligere 0,4 så var en dobbel økning på 0,4 oppå det igjen. Så fra 36,60 til 37,0 etter EL og nå i dag 37,40
Jeg tipper det er litt tilfeldig hva som påvirker. Ytre faktorer som temperaturen i rommet og en mulig infeksjon i kroppen kan også påvirke. Ikke godt å si. Mer enn normen at det øker såpass hvertfall, sikkert helt ufarlig :)

Litt rar temp denne syklusen.. syns den var veldig lav etter eggløsning? Og dropper plutselig veldig tidlig.. kan det være festedip?
Skal sies at det har vert noen turbulente netter med 2 åringen denne måneden.. så mange temper har vert så tidlig som 3.30 eller 4

Vedlegg

• IMG_0385.png
    IMG_0385.png
    185,4 KB · Visninger: 21
Hei! Dette er første syklusen med temping, prøver å bli gravid ette MA for snart et halvt år siden. Det kan se ut som Premom har flyttet eggløsningen? Hvilken dag tenker dere at el var? Pleier å ha el mellom CD 16-19, når jeg går på vitex så har eggløsningstestene vært positive rundt CD15 eller CD16.
IMG_0149.png
IMG_0150.png

Jeg er ny på temping, og temper med apple watch. Er det riktig å tenke at jeg hadde EL på CD25? Men reagerte litt på at tempen ble så lav igjen idag..

Vedlegg

• IMG_7416.jpeg
    IMG_7416.jpeg
    275,5 KB · Visninger: 22
Glemte noen dager temping tidlig denne mnd, tenkte ikke så mye over detfør FF ikke har lakt opp til noen eggløsning..
Det kom slim med litt blod idag og ikveld murrer det veldig.. tempen gikk opp igår å idag så lurer på om noe er på gang å att jeg drevet og testet for tidlig :hilarious: Krysser fingrene for att tanta ikke dukker opp i morgen:angelic:

Vedlegg

• IMG_5691.jpeg
    IMG_5691.jpeg
    355,3 KB · Visninger: 25
Når begynner folk temping? Etter mensen er over? :gen014

Back
Topp