Vi som temper

Hei alle kloke hoder :Heartpink Etter tips fra en venninne tenkte jeg å prøve temping denne syklusen, for første gang. Blir vår 7PP.

Er nå på CD 7 og TR er ferdig. Så hvor skal jeg begynne? Har så mange spørsmål....

1. tips til termometer
2. når temper jeg?
3. temper jeg hver dag hele syklusen, også TR?
4. hvilken app?
5. er det vanskeligere med temping for de med uregelmessig syklus? Jeg har pcos... Blir resultatene til å stole på?

Håper dere kan hjelpe meg i gang :):Heartpink
 
Hei alle kloke hoder :Heartpink Etter tips fra en venninne tenkte jeg å prøve temping denne syklusen, for første gang. Blir vår 7PP.

Er nå på CD 7 og TR er ferdig. Så hvor skal jeg begynne? Har så mange spørsmål....

1. tips til termometer
2. når temper jeg?
3. temper jeg hver dag hele syklusen, også TR?
4. hvilken app?
5. er det vanskeligere med temping for de med uregelmessig syklus? Jeg har pcos... Blir resultatene til å stole på?

Håper dere kan hjelpe meg i gang :):Heartpink
1. tips til termometer
Du må ha med to desimaler, men hvilket spiller ingen rolle. Jeg bestilte gjennom Natural Cycles som var appen jeg brukte tidligere. Så nettopp et i et nettapotek som presiserte «med to desimaler». Kan ha vært fra make sure.
2. når temper jeg?
Med en gang du våkner, før du beveger på deg. Termometer må ligge på nattbordet. Ideelt til så lik tid som mulig hver dag.
3. temper jeg hver dag hele syklusen, også TR?
Poenget er å få med stigningen for å konstatere EL. Du kan ta fri under TR, eller fortsette for å holde på rutinen. Viktigste er å ha nok dager i forkant og etterkant av EL.
4. hvilken app?
Jeg har vært fornøyd med Natural Cycles tidligere som er en betalingsapp. Brukte det som «prevensjon» i 1,5 år før vi begynte å prøve på første. Prøver nå Fertility Friend som er gratis. Andre syklus med den nå. FF er litt mer gammeldags. Finnes mange andre, så her kan sikkert andre gi bedre tips.
5. er det vanskeligere med temping for de med uregelmessig syklus? Jeg har pcos... Blir resultatene til å stole på?
Vil ikke tro det har noe å si, mer en sikkerhet for å kunne si at du har hatt EL. Jeg har ikke selv pcos, så kan ikke si noe sikkert her, men tipper andre har erfaring!

Lykke til, det blir nok veldig bra!
 
Back
Topp