Vi som temper

IMG_3395.jpeg

Noen som vil si noe om denne kurven? Mensen var fra dag 1 til dag 8, men litt spotting dag 9. I følge kalenderen var eggløsning den 8. juni. 7. juni begynte de vanlige el-smertene mine og de vedvarte også den 8. juni og litt den 9. juni. Jeg har vanligvis en veldig stabil syklus, mensen kommer på tiden og har el-smerter på samme tid hver måned.
Jeg har ikke testet for el i juni. Jeg testet for el i mai, og da fikk jeg «høy» den 9. mai og i følge kalenderen skulle el være den 10. mai.

Her er kurven fra forrige mnd:
IMG_3396.jpeg


Noen tanker?
 
Ok, leser så mye ulikt at jeg føler jeg ikke vet noe til slutt. ;) Men om eggløsning er nå, eller var i går kveld, da var kanskje ikke aksjelegging søndag kveld nok?
Fikk du positiv test på morgen eller kveld 10 juni? Eggløsning skjedde nok i natt, med mindre det var i går kveld du fikk positiv? Fikk du første positive i går morgen så skjedde nok EL i natt, fikk du positiv i går kveld, skjer nok EL på ettermiddagen i dag. Nei jeg ville absolutt lagt inn aksjer i dag! Det er kanskje nok med søndag men ville ikke gamblet på det :bag:
 
Vis vedlegget 437393
Noen som vil si noe om denne kurven? Mensen var fra dag 1 til dag 8, men litt spotting dag 9. I følge kalenderen var eggløsning den 8. juni. 7. juni begynte de vanlige el-smertene mine og de vedvarte også den 8. juni og litt den 9. juni. Jeg har vanligvis en veldig stabil syklus, mensen kommer på tiden og har el-smerter på samme tid hver måned.
Jeg har ikke testet for el i juni. Jeg testet for el i mai, og da fikk jeg «høy» den 9. mai og i følge kalenderen skulle el være den 10. mai.

Her er kurven fra forrige mnd:
Vis vedlegget 437395

Noen tanker?
Den grafen var veldig ustabil og derfor vanskelig å tolke, hvordan temper du? :)
 
Fikk du positiv test på morgen eller kveld 10 juni? Eggløsning skjedde nok i natt, med mindre det var i går kveld du fikk positiv? Fikk du første positive i går morgen så skjedde nok EL i natt, fikk du positiv i går kveld, skjer nok EL på ettermiddagen i dag. Nei jeg ville absolutt lagt inn aksjer i dag! Det er kanskje nok med søndag men ville ikke gamblet på det :bag:
Jeg fikk første positive, kjempesterk, mandag morgen. Søndag kveld fikk jeg en test som var ganske sterk, men ikke helt positiv. Ville kanskje blitt positiv om jeg hadde tatt en ny test sent søndag kveld. Var positiv i går kveld også, og altså i dag tidlig. Er helt i villrede denne syklusen.
 
Jeg fikk første positive, kjempesterk, mandag morgen. Søndag kveld fikk jeg en test som var ganske sterk, men ikke helt positiv. Ville kanskje blitt positiv om jeg hadde tatt en ny test sent søndag kveld. Var positiv i går kveld også, og altså i dag tidlig. Er helt i villrede denne syklusen.
Ja da ville jeg trodd EL skjedde i går kveld eller i natt :) Kan være lurt å ha sex så fort som mulig i dag da egentlig :joyful:
 
Ja, er sikkert lurt, men får ikke muligheten før i kveld dessverre. Kan det være en sjanse med "aksjene" fra sent søndag kveld?
Ja det er jo bare to dager siden så er en god sjanse for at det er nok! Men ville uansett gjort det i kveld for å være helt sikker :)
 
Prøver å tenke at det "kun" er halvannen dag siden. ;) Er det egentlig noe poeng i kveld?
La dere inn aksjer på lørdag også? Det er som sagt sikkert nok men jeg personlig ville gjort det igjen i kveld for å være HELT sikker på at det er godt nok :)
 
La dere inn aksjer på lørdag også? Det er som sagt sikkert nok men jeg personlig ville gjort det igjen i kveld for å være HELT sikker på at det er godt nok :)
Nei, ikke lørdag, kun sent søndag kveld. Blir sikkert til at vi prøver i kveld, men er bekymret for at vi bommet denne gangen.
 
Nei, ikke lørdag, kun sent søndag kveld. Blir sikkert til at vi prøver i kveld, men er bekymret for at vi bommet denne gangen.
Skjønner :) Nei dere bommet absolutt ikke om dere gjorde det søndags kveld! Men ja jeg ville gjort det i dag også for å være helt sikker. Håper du får en babystrek denne gangen❤️
 
Åja okei, da er det derfor :hilarious: Men kan jo se ut som du hadde EL 10 juni egentlig ifølge grafen. Men ifølge det du forteller ville jeg sagt 9 juni, du er nok rundt der en plass hvertfall ❤️
Blir jo litt usikker, var akkurat på toalettet og har typ eggløsningsslim! Kanskje jeg må få gubben til å handle el-tester på vei hjem fra jobb :pompus:
 
Back
Topp