Vi som temper

FF vil ikke sette inn hverken hel rød strek eller stiplet linje. Temp denne syklusen ble aldri så lav som den har vært rundt eggløsning i tidligere sykluser. Kan det faktisk være at eggløsning likevel ikke skjedde, til tross for letrozol og at jeg uansett pleier å få det naturlig? Aldri hatt så rar kurve som dette….:nailbiting:

Vedlegg

• 3E0AE0E2-6097-4E8F-B9D9-1BFFCB522AD3.jpeg
    3E0AE0E2-6097-4E8F-B9D9-1BFFCB522AD3.jpeg
    160,6 KB · Visninger: 50
FF vil ikke sette inn hverken hel rød strek eller stiplet linje. Temp denne syklusen ble aldri så lav som den har vært rundt eggløsning i tidligere sykluser. Kan det faktisk være at eggløsning likevel ikke skjedde, til tross for letrozol og at jeg uansett pleier å få det naturlig? Aldri hatt så rar kurve som dette….:nailbiting:
Inne og kjeder meg i dag :D ser ut som el cd12 her. Fjern den unormalt høye tempen cd 5, så tror jeg ff kommer med løsningen om 1-2 dager ;)

Inne og kjeder meg i dag :D ser ut som el cd12 her. Fjern den unormalt høye tempen cd 5, så tror jeg ff kommer med løsningen om 1-2 dager ;)
Du hadde rett. :) Streken kom nå. Likevel tror jeg det var dagen før. På FF går det ikke an å markere at eltest var positiv om morgenen og negativ senere samme dag. Så da markerte jeg 11 som positiv, selv om den var negativ på ettermiddagen. Kanskje man burde gjøre motsatt. Når jeg endret for å se, viste FF eggløsning på den 10.

Vedlegg

• 94390596-1355-4647-8588-ED2CFE73D4B7.jpeg
    94390596-1355-4647-8588-ED2CFE73D4B7.jpeg
    156,6 KB · Visninger: 59
  • 3151C86F-EA09-4A1B-977D-4AC2DC65516F.jpeg
    3151C86F-EA09-4A1B-977D-4AC2DC65516F.jpeg
    157,6 KB · Visninger: 57
Du hadde rett. :) Streken kom nå. Likevel tror jeg det var dagen før. På FF går det ikke an å markere at eltest var positiv om morgenen og negativ senere samme dag. Så da markerte jeg 11 som positiv, selv om den var negativ på ettermiddagen. Kanskje man burde gjøre motsatt. Når jeg endret for å se, viste FF eggløsning på den 10.
Du er nok rundt 3-5 DPO, så ikke bli lei deg om g testen er negativ 9 DPO, da kan det jo hende du egentlig er 7 DPO! :)

Har det noe å si at temperaturen min har et generelt lavere utgangspunkt denne mnd? Tempet kl 08:00 forrige mnd (nederste grafen) og kl 07:00 denne mnd (øverste grafen) om det har noe å si?

Vedlegg

• IMG_1879.jpeg
    IMG_1879.jpeg
    709,1 KB · Visninger: 35
Har det noe å si at temperaturen min har et generelt lavere utgangspunkt denne mnd? Tempet kl 08:00 forrige mnd (nederste grafen) og kl 07:00 denne mnd (øverste grafen) om det har noe å si?
Neida det trenger ikke ha noe å si, det varierer :) Her er mine, to første var jeg gravid den siste var jeg ikke gravid. Ser faktisk at de med lavere utgangspunkt er da jeg var gravid!❤️ Viss det var den streken du mente ?

Vedlegg

• IMG_7528.jpeg
    IMG_7528.jpeg
    93,1 KB · Visninger: 67
  • IMG_7526.jpeg
    IMG_7526.jpeg
    119,2 KB · Visninger: 71
  • IMG_7527.jpeg
    IMG_7527.jpeg
    102,5 KB · Visninger: 62
Dagene går og jeg blir ikke noe klokere på denne kurven. Noen tanker?
Har fjernet noen punkter med temp fra tr-tiden.

Vedlegg

• IMG_3449.jpeg
    IMG_3449.jpeg
    342,3 KB · Visninger: 44
Er det flere av dere som har fått trifasisk kurve og vært gravid? Eventuelt at dere bare har det? Vet kun at jeg hadde javn høy kroppstemperatur (rundt 37) noen dager før positiv test sist (tempet ikke før det), og fikk nå ett hopp i temperatur 4dpo. FIkk ikke trifasisk forrige PP.

Noen som har noen mening om denne? Jeg synes det var så veldig lite hopp i temp i forhold til hva jeg pleier å ha så er redd det ikke har vært noen el. Vet jeg har en cyste rett ved det egget som var mest modent forrige uke så gynekologen sa det kunne hindre eggløsning:(
E21413C1-5899-450B-A107-97485AEB0967.png

Min graf er finurlig denne perioden. Enten så har EL vært og lurt både strimler, monitor og meg eller så har jeg det jeg tror er en anovulatorisk syklus. Frem til i dag har grafen vært veldig lik forrige graf (oransje) men i dag så stupte den plutselig :wacky:

Vedlegg

• IMG_9397.jpeg
    IMG_9397.jpeg
    797,8 KB · Visninger: 33
Trodde jeg fikk mensen på torsdag/fredag. Bare litt lyserosa, og så stoppet det. Var litt mørkere i går, men ikke noe mer. Noen som vil hjelpe meg å tolke det her? For jeg er heller ikke syk med feber eller annet som jeg tror kan påvirke tempen..

Vedlegg

• IMG_1886.png
    IMG_1886.png
    362,4 KB · Visninger: 40
FF har nå satt kryss samme dag som jeg fikk første positive EL test og sier at jeg er 3 dpo, kan det stemme at jeg hadde EL da eller skal jeg fortsette å gå ut ifra at jeg kun er 2 dpo? Hvor "nøye" er denne metoden?
IMG_5733.jpeg

FF har nå satt kryss samme dag som jeg fikk første positive EL test og sier at jeg er 3 dpo, kan det stemme at jeg hadde EL da eller skal jeg fortsette å gå ut ifra at jeg kun er 2 dpo? Hvor "nøye" er denne metoden?Vis vedlegget 441691
Det er umulig å si akkurat når en har EL, spesielt om en kun ser på én faktor, så basert på alle dataene du har lagt inn i FF så setter FF et tentativt kryss i grafen. Tentativt er kun et estimat og linjen er derfor stiplet. Hadde forholdt meg til FF men og kjent på kroppen for hvis du har EL-smerter som er ganske tydelige så er det bare å bruke skjønn; se an totalbildet og regne seg ut i fra det

Noen som kan se om denne charten virker positiv?? Skjønner ikke helt dette jeg, men det er vel positivt at tempen fortsatt er høy?
IMG_5758.jpeg

Back
Topp