Spennende! Ville trodd kanskje i morgen eller torsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Ville trodd kanskje i morgen eller torsdag
Inne og kjeder meg i dag ser ut som el cd12 her. Fjern den unormalt høye tempen cd 5, så tror jeg ff kommer med løsningen om 1-2 dagerFF vil ikke sette inn hverken hel rød strek eller stiplet linje. Temp denne syklusen ble aldri så lav som den har vært rundt eggløsning i tidligere sykluser. Kan det faktisk være at eggløsning likevel ikke skjedde, til tross for letrozol og at jeg uansett pleier å få det naturlig? Aldri hatt så rar kurve som dette….
Du hadde rett. Streken kom nå. Likevel tror jeg det var dagen før. På FF går det ikke an å markere at eltest var positiv om morgenen og negativ senere samme dag. Så da markerte jeg 11 som positiv, selv om den var negativ på ettermiddagen. Kanskje man burde gjøre motsatt. Når jeg endret for å se, viste FF eggløsning på den 10.Inne og kjeder meg i dag ser ut som el cd12 her. Fjern den unormalt høye tempen cd 5, så tror jeg ff kommer med løsningen om 1-2 dager
Du er nok rundt 3-5 DPO, så ikke bli lei deg om g testen er negativ 9 DPO, da kan det jo hende du egentlig er 7 DPO!Du hadde rett. Streken kom nå. Likevel tror jeg det var dagen før. På FF går det ikke an å markere at eltest var positiv om morgenen og negativ senere samme dag. Så da markerte jeg 11 som positiv, selv om den var negativ på ettermiddagen. Kanskje man burde gjøre motsatt. Når jeg endret for å se, viste FF eggløsning på den 10.
Neida det trenger ikke ha noe å si, det varierer Her er mine, to første var jeg gravid den siste var jeg ikke gravid. Ser faktisk at de med lavere utgangspunkt er da jeg var gravid! Viss det var den streken du mente ?Har det noe å si at temperaturen min har et generelt lavere utgangspunkt denne mnd? Tempet kl 08:00 forrige mnd (nederste grafen) og kl 07:00 denne mnd (øverste grafen) om det har noe å si?
Oj, ja ser der! Det var streken jeg mente ja takk for svarNeida det trenger ikke ha noe å si, det varierer Her er mine, to første var jeg gravid den siste var jeg ikke gravid. Ser faktisk at de med lavere utgangspunkt er da jeg var gravid! Viss det var den streken du mente ?
Hehe, ja, det blir kanskje sånn.Du er nok rundt 3-5 DPO, så ikke bli lei deg om g testen er negativ 9 DPO, da kan det jo hende du egentlig er 7 DPO!
Det er umulig å si akkurat når en har EL, spesielt om en kun ser på én faktor, så basert på alle dataene du har lagt inn i FF så setter FF et tentativt kryss i grafen. Tentativt er kun et estimat og linjen er derfor stiplet. Hadde forholdt meg til FF men og kjent på kroppen for hvis du har EL-smerter som er ganske tydelige så er det bare å bruke skjønn; se an totalbildet og regne seg ut i fra detFF har nå satt kryss samme dag som jeg fikk første positive EL test og sier at jeg er 3 dpo, kan det stemme at jeg hadde EL da eller skal jeg fortsette å gå ut ifra at jeg kun er 2 dpo? Hvor "nøye" er denne metoden?Vis vedlegget 441691
Jeg har alltid eggløsning samme dag som positiv testFF har nå satt kryss samme dag som jeg fikk første positive EL test og sier at jeg er 3 dpo, kan det stemme at jeg hadde EL da eller skal jeg fortsette å gå ut ifra at jeg kun er 2 dpo? Hvor "nøye" er denne metoden?Vis vedlegget 441691