Så vondt å oppleve igjen og igjen Håper det kan gå veien for deg selv om du er pessimistisk nåJo, stemmer. Men har kommet nesten til 6 uker før, i januar. Nesten 5 uker i april/mai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så vondt å oppleve igjen og igjen Håper det kan gå veien for deg selv om du er pessimistisk nåJo, stemmer. Men har kommet nesten til 6 uker før, i januar. Nesten 5 uker i april/mai.
Det er egentlig ikke så nøye hvor høy den er, så lenge den er over coverline. Det viktigste er å finne om man har eggløsning eller ikke, og det har du jo helt tydeligFor en gangs skyld ble jeg ikke vekket når barna sto opp, og fikk derfor sove i fred til 09. Temper vanligvis mellom 06-06:30. Dagens temp er jo er skikkelig hopp, har det bare med klokkeslettet å gjøre? Eller, hvor mye påvirker feil klokkeslett tempen? Vil jo tro tempen stuper igjen i morgen og at jeg kanskje kan se bort fra dagens temp? Tredje syklus jeg temper, de to andre har ikke vært så hakkete som denne.
Vis vedlegget 448377
Okei, takk. Så egentlig sier ikke tempen så mye «nytt» mellom el og tr så lenge den holder seg høy (stort sett) hele veien? Med mindre man har triphasic pattern?Det er egentlig ikke så nøye hvor høy den er, så lenge den er over coverline. Det viktigste er å finne om man har eggløsning eller ikke, og det har du jo helt tydelig
Nei, den sier at du produserer progesteron, og det er bra. Det kommer fra sekken egget lå i.Okei, takk. Så egentlig sier ikke tempen så mye «nytt» mellom el og tr så lenge den holder seg høy (stort sett) hele veien? Med mindre man har triphasic pattern?
Ja, sant! Progesteron vil vi ha tenkte mer at man ikke kan se på charten hva kroppen «jobber med» eller hvor «hardt» den jobber, om du skjønnerNei, den sier at du produserer progesteron, og det er bra. Det kommer fra sekken egget lå i.
Her er en av chartene mine, opp og ned, og like nesten se ut som mensen skulle komme 14 dpo han er nå 14 år
Se der ja, kan jo se ut som det er eggløsningsdipp jeg og har daJa, man kan ha eggløsningsdipp i tempen. Hadde det selv forrige syklus Vis vedlegget 448376
Godt å se det gikk bra selv med sånn opp og ned temp, skulle jo tro tr kommer annen hver dagNei, den sier at du produserer progesteron, og det er bra. Det kommer fra sekken egget lå i.
Her er en av chartene mine, opp og ned, og like nesten se ut som mensen skulle komme 14 dpo han er nå 14 år
Jeg bruker fertilityfriend og kjøpte termometer fra babyplan. Fornøyd med begge delerJeg har lyst til å begynne med temping, men jeg har ikke prøvd det før. Hvilken app bruker dere? Og hvilket termometer bør jeg kjøpe?
Jeg har lyst til å begynne med temping, men jeg har ikke prøvd det før. Hvilken app bruker dere? Og hvilket termometer bør jeg kjøpe?
Samme her ^Jeg bruker fertilityfriend og kjøpte termometer fra babyplan. Fornøyd med begge deler
Ja, si det? Prøver å tenke tilbake Jeg har tempet siden 2005 (når vi har prøvd), så har charter for alle barna våre Det var kommet babycomp og ladycomp da, så mulig det var det som satt der hele i gang "i miljøet" med temperaturmåling. Med nr. en og to var det ikke eltester (eller, ikke som nå der det er allment i alle fall, kan ikke huske noen testet da). I 2011 da vi prøvde på nummer 3 hadde testene gjort sitt inntogJa, sant! Progesteron vil vi ha tenkte mer at man ikke kan se på charten hva kroppen «jobber med» eller hvor «hardt» den jobber, om du skjønner
Gøy at du har så mye tidligere data fra prøving etc, 14 år tilbake i tid synes det er imponerende. Var det poppis med temping da? Når ble strimling in? Har vært prøver siden 2017 og det er først nå jeg tør å sette meg på tempe-toget
Kan du ha hatt eggløsning på torsdag? Hvordan har tegnene ellers vært i uka som var?