Vi som temper

Noen som forstår noe av dette?
(Første mensen etter fødsel, varte en stund)
Tenkte kanskje el hadde vært og at tempen skulle stige i dag:bag: vanlig at den dropper så mye før el?
1731735667952.jpeg

Ja, man kan ha eggløsningsdipp i tempen. Hadde det selv forrige syklus :)
IMG_5066.jpeg

For en gangs skyld ble jeg ikke vekket når barna sto opp, og fikk derfor sove i fred til 09. Temper vanligvis mellom 06-06:30. Dagens temp er jo er skikkelig hopp, har det bare med klokkeslettet å gjøre? Eller, hvor mye påvirker feil klokkeslett tempen? Vil jo tro tempen stuper igjen i morgen og at jeg kanskje kan se bort fra dagens temp? :dontknow Tredje syklus jeg temper, de to andre har ikke vært så hakkete som denne.
IMG_1692.jpeg

For en gangs skyld ble jeg ikke vekket når barna sto opp, og fikk derfor sove i fred til 09. Temper vanligvis mellom 06-06:30. Dagens temp er jo er skikkelig hopp, har det bare med klokkeslettet å gjøre? Eller, hvor mye påvirker feil klokkeslett tempen? Vil jo tro tempen stuper igjen i morgen og at jeg kanskje kan se bort fra dagens temp? :dontknow Tredje syklus jeg temper, de to andre har ikke vært så hakkete som denne.
Vis vedlegget 448377
Det er egentlig ikke så nøye hvor høy den er, så lenge den er over coverline. Det viktigste er å finne om man har eggløsning eller ikke, og det har du jo helt tydelig :happy:

Det er egentlig ikke så nøye hvor høy den er, så lenge den er over coverline. Det viktigste er å finne om man har eggløsning eller ikke, og det har du jo helt tydelig :happy:
Okei, takk. Så egentlig sier ikke tempen så mye «nytt» mellom el og tr så lenge den holder seg høy (stort sett) hele veien? Med mindre man har triphasic pattern?

Okei, takk. Så egentlig sier ikke tempen så mye «nytt» mellom el og tr så lenge den holder seg høy (stort sett) hele veien? Med mindre man har triphasic pattern?
Nei, den sier at du produserer progesteron, og det er bra. Det kommer fra sekken egget lå i.

Her er en av chartene mine, opp og ned, og like nesten se ut som mensen skulle komme 14 dpo :knegg: han er nå 14 år:biggrin

Vedlegg

• Screenshot_20241116_093725_FF App.jpg
    Screenshot_20241116_093725_FF App.jpg
    1,2 MB · Visninger: 20
Nei, den sier at du produserer progesteron, og det er bra. Det kommer fra sekken egget lå i.

Her er en av chartene mine, opp og ned, og like nesten se ut som mensen skulle komme 14 dpo :knegg: han er nå 14 år:biggrin
Ja, sant! Progesteron vil vi ha :hilarious: tenkte mer at man ikke kan se på charten hva kroppen «jobber med» eller hvor «hardt» den jobber, om du skjønner :laughing002

Gøy at du har så mye tidligere data fra prøving etc, 14 år tilbake i tid :wideyed: synes det er imponerende. Var det poppis med temping da? Når ble strimling in? Har vært prøver siden 2017 og det er først nå jeg tør å sette meg på tempe-toget :dance018

Godt å se det gikk bra selv med sånn opp og ned temp, skulle jo tro tr kommer annen hver dag :playful:

Jeg har lyst til å begynne med temping, men jeg har ikke prøvd det før. Hvilken app bruker dere? Og hvilket termometer bør jeg kjøpe? :shy:

Jeg har lyst til å begynne med temping, men jeg har ikke prøvd det før. Hvilken app bruker dere? Og hvilket termometer bør jeg kjøpe? :shy:
Jeg bruker fertilityfriend og kjøpte termometer fra babyplan. Fornøyd med begge deler :happy:

Jeg bruker fertilityfriend og kjøpte termometer fra babyplan. Fornøyd med begge deler :happy:
Samme her ^
Vurderte termometer med Bluetooth som automatisk laster opp temp i Premom appen, men orket ikke kostnaden pluss toll og frakt fra Amazon :hilarious:

Jeg bruker FF og Babyplan sitt termometer. Sistnevnte har lys på displayet og det lagrer siste temp som er gull når man er gørrtrøtt :p

Ja, sant! Progesteron vil vi ha :hilarious: tenkte mer at man ikke kan se på charten hva kroppen «jobber med» eller hvor «hardt» den jobber, om du skjønner :laughing002

Gøy at du har så mye tidligere data fra prøving etc, 14 år tilbake i tid :wideyed: synes det er imponerende. Var det poppis med temping da? Når ble strimling in? Har vært prøver siden 2017 og det er først nå jeg tør å sette meg på tempe-toget :dance018
Ja, si det? Prøver å tenke tilbake :biggrin Jeg har tempet siden 2005 (når vi har prøvd), så har charter for alle barna våre :knegg: Det var kommet babycomp og ladycomp da, så mulig det var det som satt der hele i gang "i miljøet" med temperaturmåling. Med nr. en og to var det ikke eltester (eller, ikke som nå der det er allment i alle fall, kan ikke huske noen testet da). I 2011 da vi prøvde på nummer 3 hadde testene gjort sitt inntog :happy:

Hei dere fine damer som temper :) Jeg har prøvd å gjøre det nå i etterkant av MA. Dag en er altså dagen hvor jeg tok abortpillene. Men jeg forstår ikke hva som skjer med kroppen. Nå for to dager siden var det 4 uker siden aborten, og tidligere (før den) har jeg har 24-26 dagers sykluser :p Venter bare på mensen slik at jeg kan få prøve på nytt.

Back
Topp