Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan hende jeg har kun hatt en syklus med to temper økende før den sank igjen (altså falskt håp om el). Jevnt over hopper min temp litt opp og ned før el, men som regel ikke to dager etter hverandreNoen som har lyst til å dele erfaringer?
Kan det være EL så tidlig? Har vanligvis hatt rundt CD 20, men etter MA har syklusene vær uvanlige. Hadde EL CD 14 sist syklus.
Vis vedlegget 419160
Tusen takkDet kan hende jeg har kun hatt en syklus med to temper økende før den sank igjen (altså falskt håp om el). Jevnt over hopper min temp litt opp og ned før el, men som regel ikke to dager etter hverandre
Ja,noe herk å venteTusen takk
Samme her, stort sett har tempen min fluktuert "roligere" enn dette. Ikke skutt opp sånn som dette.
Er vel egentlig bare å vente på helgens temperaturer, men jeg blir så utålmodig
Tempen øker jo så fort man beveger på seg, men jeg er usikker på hvor myeNoen som har erfaring med å justere temperaturen? I dag stod jeg opp før jeg tempet (til vanlig tid). Noen som vet hvordan det påvirker temperaturen, må jeg justere noe opp/ned, eller er den helt ubrukelig?
Jeg pleide å ha EL på CD10-13, ble gravid på CD10 Men sånne sykluser som det der var jo vanlig for meg. Det er ihvertfall mulig Lykke til!Noen som har lyst til å dele erfaringer?
Kan det være EL så tidlig? Har vanligvis hatt rundt CD 20, men etter MA har syklusene vær uvanlige. Hadde EL CD 14 sist syklus.
Vis vedlegget 419160
Her ser du mine når tr er på vei, jeg får et stup samme dag som tr kommerDere som er gode på temping; ser ikke dette ut som at mens kommer i dag eller en av de nærmeste dagene(kjennes slik ut også)? Har sett gravidkurver som går opp ved ikm, men min har droppet litt.
Der er det jo betydelig dropp ja, kanskje jeg bare har litt mindre dropp før mens. Frustrerende at det kan være så ulikt fra person til person, blir vanskelig å sammenligne.Her ser du mine når tr er på vei, jeg får et stup samme dag som tr kommer
Så din er litt vanskelig å svare på for meg
Ja,blir vanskelig å sammenligneDer er det jo betydelig dropp ja, kanskje jeg bare har litt mindre dropp før mens. Frustrerende at det kan være så ulikt fra person til person, blir vanskelig å sammenligne.
Striplete kryss betyr at ff er usikker det kan hende at du hadde el da, men den har litt lite å gå ut fra (ikke eggløsningstest, ikke utflod osv) så derfor er den usikker. Det kan endre seg ogsåJeg sluttet på p-piller forrige måned, og begynte å teste litt uti syklusen siden jeg fikk termometeret senere i november. FF mener at jeg hadde eggløsning 21 november. Kan det stemme? Hadde litt diverse smerter neders i magen, men om det er eggløsningssmerter eller ei vet jeg ikke, av den grunn at jeg ikke vet hvordan eggløsningssmerter kjenner siden jeg har gått på p-piller i mange år. Kan dere hjelpe meg med å tolke dette?
Tusen takk for svar er helt ny i dette gamet, så jeg setter pris på hjelpenStriplete kryss betyr at ff er usikker det kan hende at du hadde el da, men den har litt lite å gå ut fra (ikke eggløsningstest, ikke utflod osv) så derfor er den usikker. Det kan endre seg også
Jeg har tempet noen sykluser nå, anbefaler å teste etter el også. Da kommer det faste krysset som oftestTusen takk for svar er helt ny i dette gamet, så jeg setter pris på hjelpen