Vi som temper

Noen som har lyst til å dele erfaringer?
Kan det være EL så tidlig? Har vanligvis hatt rundt CD 20, men etter MA har syklusene vær uvanlige. Hadde EL CD 14 sist syklus.

Screenshot_20231110-064432_FF App.jpg

Last edited:
Noen som har lyst til å dele erfaringer?
Kan det være EL så tidlig? Har vanligvis hatt rundt CD 20, men etter MA har syklusene vær uvanlige. Hadde EL CD 14 sist syklus.

Vis vedlegget 419160
Det kan hende :) jeg har kun hatt en syklus med to temper økende før den sank igjen (altså falskt håp om el). Jevnt over hopper min temp litt opp og ned før el, men som regel ikke to dager etter hverandre :)

Vedlegg

• Screenshot_20231110-092315.png
    Screenshot_20231110-092315.png
    259,5 KB · Visninger: 44
Det kan hende :) jeg har kun hatt en syklus med to temper økende før den sank igjen (altså falskt håp om el). Jevnt over hopper min temp litt opp og ned før el, men som regel ikke to dager etter hverandre :)
Tusen takk :Heartred
Samme her, stort sett har tempen min fluktuert "roligere" enn dette. Ikke skutt opp sånn som dette.
Er vel egentlig bare å vente på helgens temperaturer, men jeg blir så utålmodig:hilarious:

Noen som har erfaring med å justere temperaturen? I dag stod jeg opp før jeg tempet (til vanlig tid). Noen som vet hvordan det påvirker temperaturen, må jeg justere noe opp/ned, eller er den helt ubrukelig?

Noen som har erfaring med å justere temperaturen? I dag stod jeg opp før jeg tempet (til vanlig tid). Noen som vet hvordan det påvirker temperaturen, må jeg justere noe opp/ned, eller er den helt ubrukelig?
Tempen øker jo så fort man beveger på seg, men jeg er usikker på hvor mye :)

Dere som er gode på temping; ser ikke dette ut som at mens kommer i dag eller en av de nærmeste dagene(kjennes slik ut også)? Har sett gravidkurver som går opp ved ikm, men min har droppet litt.

Vedlegg

• F0ACD737-D153-4D4D-9403-B912F719BC18.jpeg
    F0ACD737-D153-4D4D-9403-B912F719BC18.jpeg
    183,2 KB · Visninger: 64
Dere som er gode på temping; ser ikke dette ut som at mens kommer i dag eller en av de nærmeste dagene(kjennes slik ut også)? Har sett gravidkurver som går opp ved ikm, men min har droppet litt.
Her ser du mine når tr er på vei, jeg får et stup samme dag som tr kommer :p
Så din er litt vanskelig å svare på for meg :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20231112-143714.png
    Screenshot_20231112-143714.png
    259,4 KB · Visninger: 43
  • Screenshot_20231112-143702.png
    Screenshot_20231112-143702.png
    250,7 KB · Visninger: 43
Her ser du mine når tr er på vei, jeg får et stup samme dag som tr kommer :p
Så din er litt vanskelig å svare på for meg :shy:
Der er det jo betydelig dropp ja, kanskje jeg bare har litt mindre dropp før mens. Frustrerende at det kan være så ulikt fra person til person, blir vanskelig å sammenligne. :nailbiting:

er bare andre syklus jeg tester, men synes det er så rart at jeg forrige syklus før el lå lavt i temp, nede på 35,5 - 35,9 før dag 11 hvor den steg til 36.10 og videre med topp og el osv, Holdt seg høy og sank igjen men ikke mer enn 36.3. Nå er jeg på cd 7 men har likevel 36.1 i samme periode som den var nede i 35.5 sist? Var så stor forskjell ?
Eller?

Tempen holder seg oppe, det liker jeg :) ikke at jeg forventer positiv test, men som regel har den begynt å gå kraftig ned idag og at tr kommer to dager senere. Så det hadde jo vært fint å se at progesteron hjelper *håper* :)

11dpo og ikm igår eller idag. Ser ut som progesteron funker, da tempen ligger høyere enn den pleier så sent i lf :D
Jeg har gitt opp positiv test, men nå håper jeg at tr uteblir til jeg slutter på progesteron :)

Vedlegg

• Screenshot_20231122-082128.png
    Screenshot_20231122-082128.png
    294,7 KB · Visninger: 36
Jeg sluttet på p-piller forrige måned, og begynte å teste litt uti syklusen siden jeg fikk termometeret senere i november. FF mener at jeg hadde eggløsning 21 november. Kan det stemme? Hadde litt diverse smerter neders i magen, men om det er eggløsningssmerter eller ei vet jeg ikke, av den grunn at jeg ikke vet hvordan eggløsningssmerter kjenner siden jeg har gått på p-piller i mange år. Kan dere hjelpe meg med å tolke dette?

Vedlegg

• IMG_5935.jpeg
    IMG_5935.jpeg
    373,9 KB · Visninger: 27
Jeg sluttet på p-piller forrige måned, og begynte å teste litt uti syklusen siden jeg fikk termometeret senere i november. FF mener at jeg hadde eggløsning 21 november. Kan det stemme? Hadde litt diverse smerter neders i magen, men om det er eggløsningssmerter eller ei vet jeg ikke, av den grunn at jeg ikke vet hvordan eggløsningssmerter kjenner siden jeg har gått på p-piller i mange år. Kan dere hjelpe meg med å tolke dette?
Striplete kryss betyr at ff er usikker :) det kan hende at du hadde el da, men den har litt lite å gå ut fra (ikke eggløsningstest, ikke utflod osv) så derfor er den usikker. Det kan endre seg også :)

Striplete kryss betyr at ff er usikker :) det kan hende at du hadde el da, men den har litt lite å gå ut fra (ikke eggløsningstest, ikke utflod osv) så derfor er den usikker. Det kan endre seg også :)
Tusen takk for svar :) er helt ny i dette gamet, så jeg setter pris på hjelpen

Back
Topp