Kan det være den ble påvirket fordi du brygget på noe og nå har blitt syk? Det gjorde du!! Og stigning har det jo værtVis vedlegget 417785
Syntes ikke denne grafen var så veldig lovende, men fikk likevel positiv test i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det være den ble påvirket fordi du brygget på noe og nå har blitt syk? Det gjorde du!! Og stigning har det jo værtVis vedlegget 417785
Syntes ikke denne grafen var så veldig lovende, men fikk likevel positiv test i dag
Sant?? Faktisk over 1 hel grad stigningHelt vill stigning fra eggløsning til 1 dpo da
Skulle tro den ble høyere da! Men, nå er jeg ferdig med temping, forhåpentligvis for godtKan det være den ble påvirket fordi du brygget på noe og nå har blitt syk? Det gjorde du!! Og stigning har det jo vært
Sant?? Faktisk over 1 hel grad stigning
Godt poeng.. hmm nei ikke godt å si. Men ja!!! Forhåpentligvis for godt! Hihi. Dere tenker dette blir den siste? Når får du termin nå btw?Skulle tro den ble høyere da! Men, nå er jeg ferdig med temping, forhåpentligvis for godt
Skulle gjerne hatt 3 selv, men får se på sikt hva samboer tenker Terminen blir 11. juli Men hvis jeg går ut i fra siste «mens» blir det jo i juni en gang. Vurderer å fake siste mens, så det blir riktig De er jo veldig opptatt av å følge den..Godt poeng.. hmm nei ikke godt å si. Men ja!!! Forhåpentligvis for godt! Hihi. Dere tenker dette blir den siste? Når får du termin nå btw?
3 høres også veldig fint ut!! Men det vet jeg at jeg ikke får igjennom her. Håper din samboer er med på det! 11.juli er en fin dato! haha jeg tror jeg hadde faket den, du har jo så god kontroll på når EL var, og etter mist også så er jo ikke siste mens egentlig til å stole på... Igrunn.. de er jo veldig nøye på det ja også blir det jo endret senere, så kanskje hvis du "modifiserer" den litt så slipper du kanskje å ha 2 termindatoen å forholde deg til (min gyn gjør det med meg)Skulle gjerne hatt 3 selv, men får se på sikt hva samboer tenker Terminen blir 11. juli Men hvis jeg går ut i fra siste «mens» blir det jo i juni en gang. Vurderer å fake siste mens, så det blir riktig De er jo veldig opptatt av å følge den..
Gratulerer med positiv test, måtte spiren klamre seg fast til terminVis vedlegget 417785
Takk! Litt uvirkelig foreløpigGratulerer med positiv test, måtte spiren klamre seg fast til termin
Satser på at den skall opp igjen imorgen!Og tempen følger den sedvanlige nedgangen, jeg mister litt håpet pga det. (Den oransje er denne pp)
Jeg vet ikke hva jeg håper går den opp, så følger den jo fortsatt tidligere sykluser. Jeg vil noe utenom det vanlige, slik at jeg kan håpe litt tilSatser på at den skall opp igjen imorgen!
Kanskje vi får håpe den spretter opp til nye høyder imorgen da? Og forblir derJeg vet ikke hva jeg håper går den opp, så følger den jo fortsatt tidligere sykluser. Jeg vil noe utenom det vanlige, slik at jeg kan håpe litt til
Jeg tipper at om et par målinger til, så får du kryss på ff (hvis målingene holder seg på et jevnt og litt høyere nivå) krysset kommer som oftest når en er 3dpoJeg har akkurat begynt dette temp greine, ser andre har kryss, men jeg får bare sånn her;
Bruker FF og Premom
Ah okei, og hva betyr da det krysset? Hehe sorry alle spmJeg tipper at om et par målinger til, så får du kryss på ff (hvis målingene holder seg på et jevnt og litt høyere nivå) krysset kommer som oftest når en er 3dpo
Eller retter sagt hva viser det? For ser det står start ved eggløsning, men hva skal det vise?Ah okei, og hva betyr da det krysset? Hehe sorry alle spm
Der krysset møtes, har ff regnet seg frem til at el er så temping kan ikke brukes for å forutsi el, men veldig greit å få bekreftet at den har værtAh okei, og hva betyr da det krysset? Hehe sorry alle spm
Takk når det ikke lenger er noe poeng å drive el teste så må jeg ha noe å finne på så da får det bli overtolking av temp, hoho.Der krysset møtes, har ff regnet seg frem til at el er så temping kan ikke brukes for å forutsi el, men veldig greit å få bekreftet at den har vært