Det ser bra ut!Vis vedlegget 417309
Ser det greit ut? Litt tregere stigning enn sist måned. Men sier meg fornøyd foreløpig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser bra ut!Vis vedlegget 417309
Ser det greit ut? Litt tregere stigning enn sist måned. Men sier meg fornøyd foreløpig
Men FF er veldig usikker, uansett hvor mange høye temper jeg legger inn fremover, er det kun stiplet og ingen DPODet ser bra ut!
Du har lagt inn positiv eltest også?Men FF er veldig usikker, uansett hvor mange høye temper jeg legger inn fremover, er det kun stiplet og ingen DPO
Ja!Du har lagt inn positiv eltest også?
Merkelig har du registrert noe utflod etter positiv test? Jeg har sett eksempler på striplete kryss pga watery fluid etter el f.eks nå foreslår jeg ting som kan påvirke, jeg aner ikke
Du hadde rett! Tok bort creamy utflod dagen før positiv el-test, og der kom kryssetMerkelig har du registrert noe utflod etter positiv test? Jeg har sett eksempler på striplete kryss pga watery fluid etter el f.eks nå heter foreslår jeg ting som kan påvirke, jeg aner ikke
Så braDu hadde rett! Tok bort creamy utflod dagen før positiv el-test, og der kom krysset
Jeg temper oralt, og bruker måler fra babyplan. Det bruker litt tid (mer enn et vanlig gjør), men tenker det er litt normalt med to desimaler jeg stapper hodet inn under dyna før den piper slik at jeg ikke vekker samboer, så jeg syns den piper høyt nok kan hende jeg ikke hadde hørt det ordentlig hvis jeg temper vaginalt/rektaltHei tempere!
Hvordan temper dere? Oralt, rektalt eller vaginalt?
Jeg tempet oral da jeg begynte for 6 år siden, men har tempet rektalt da jeg begynte nå. Kjenner litt på hygiene-aspektet ved det.
Og bruker dere temp.mål fra babyplan? Jeg syns det nye (hadde et mindre og stivere før fra babyplan) bruker så veldig lang tid på å finne temperaturen, og den piper så lavt når den er ferdig at jeg ikke alltid får det med meg i sove-tåken.
Du sier noe der, kanskje avstanden fra tempmålet til de trøtte ørene mine er for storJeg temper oralt, og bruker måler fra babyplan. Det bruker litt tid (mer enn et vanlig gjør), men tenker det er litt normalt med to desimaler jeg stapper hodet inn under dyna før den piper slik at jeg ikke vekker samboer, så jeg syns den piper høyt nok kan hende jeg ikke hadde hørt det ordentlig hvis jeg temper vaginalt/rektalt
Ja, jeg måler alltid på "høyre " side av strengen innerst under tunga ga det mening?Du sier noe der, kanskje avstanden fra tempmålet til de trøtte ørene mine er for stor
Jeg får kanskje vaske det supergodt og desinfisere, så kan jeg teste oralt denne syklusen.
Da legger du det under tungen, ikke sant?
Jeg har tempet vaginalt og oralt. Når jeg temper vaginalt har jeg tørket av termometeret og brukt vibratorrens på det. Vil tro det ville funke fint med rektalt og. Men kjenner igjen det å ikke høre lyden når man temper under dyna, den tar lyden godt. Babyplantermometeret syns jeg har høy lyd da, så tror egentlig jeg ville hørt den. For øyeblikket temper jeg oralt, da tar jeg å renser termometeret innimellom så litt mindre styr med det.Hei tempere!
Jeg tempet oral da jeg begynte for 6 år siden, men har tempet rektalt da jeg begynte nå. Kjenner litt på hygiene-aspektet ved det.
Og bruker dere temp.mål fra babyplan? Jeg syns det nye (hadde et mindre og stivere før fra babyplan) bruker så veldig lang tid på å finne temperaturen, og den piper så lavt når den er ferdig at jeg ikke alltid får det med meg i sove-tåken.
Temper vaginalt med babyplan sitt. Kjenner meg godt igjen og irriterer meg over den lave lyden. Ligger ofte uten dyne for høre, og selv da når den ikke har laget lyd på lang tid, må jeg ta på lommelykten til mobilen for å sjekke. Ofte er den av igjen Synes det er styrete. Vasker den med såpe og vann hver kveld.Hei tempere!
Jeg er ikke så god på temp ifht premom, foretrekker ff er temp den blå eller oransje? Hos meg er el-tester den oransje, så er vel det samme hos deg?Jeg er helt ny på temping, og bare målt noen dager, men synes den gikk så mye opp i dag? Jeg fikk høy på monitoren på cd7 og maks i dag på cd 12, men strimmel testen er ikke noe annet enn lav i følge Premom. Hm
Min coverline har ligget på alt mellom 36,35 (første gang jeg tempet) til 36,66ish (denne pp), så det kan jo variere litt jeg sammenligner med mine tidligere grafer og når jeg da ser at tempen følger dem temmelig bra, så mister jeg håpetSånn ser min ut. Tempene er mye lavere generelt enn sist måned (basallinjen og), noen som har erfaring med det?
Vis vedlegget 417675