Ååh, det er så kjedelig å vente på el.. Håper du slipper å vente lengeVis vedlegget 416643
Åh, hvorfor kommer ikke EL? Ingen tegn verken her eller der.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, det er så kjedelig å vente på el.. Håper du slipper å vente lengeVis vedlegget 416643
Ja, vil si det Du har ikke tatt g-test i dag?Takk for utfyllende svar. Lutealfasen pleier å være ca 14 dager,så da er det altså kanskje håp? Var nok en skygge, men håper jo selvsagt det er noe mer.
Jeg kommer bare å teste til jeg ser at eggløsning har vært, forstår ikke helt poenget med å fortsette etter det, alle grafer er så ulike uansett om man er gravid eller ikkeOk, trist. Jeg burde sikkert hverken tempet eller testet så tidlig, men vanskelig å la være.
Det kan også være en "festedipp", hos meg sank temperaturen én dag akkurat da egget sannsynligvis festet seg da jeg ble gravid med datteren minBetyr tempdropp alltid at mensen kommer? Er 9dpo nå tror jeg. Fikk skyggestrek eller svak strek i går, men tempen sank fra 37.07 i går til 36.88 i dag tidlig. Det er vel ikke et godt tegn?
Håper den kommer snart! er så kjedelig med el-krøll etter mist driver å venter på min egen som drøyer her selv...Vis vedlegget 416643
Takk! Vi får satse på at den kommer snart for alle oss ex-maisløyferHåper den kommer snart! er så kjedelig med el-krøll etter mist driver å venter på min egen som drøyer her selv...
Satser på det!!Takk! Vi får satse på at den kommer snart for alle oss ex-maisløyfer
Åh! Krysser fingrene!!Feste-dip? Er 4 eller 5 dpo i dag.
Tempen 1dpo er fiktiv, prøvde å få kryss, men det kommer jeg ikke til å få pga 2 ukers opphold i tempingen.
Vis vedlegget 416695
Nå går den nok bare oppover,jaVis vedlegget 417181
Skikkelig spent på min selv, peak eggløsningstest søndag morgen, nå må den vel bare gå opp?
Oi, nei, den var ikke så lett å bli klok av. Kanskje den øker i morgenBle ikke så mye klokere, føler jeg
Min var enda mindre opp, så jeg ble ikke klokere første gang du temper nå?Hm… ikke veldig mye opp.
Vis vedlegget 417186
Det jeg tenker er at egget kanskje er idag (fikk negativ eltest igjen, men vanligvis øker temp to dager etter første positive eltest), og håååper temp bekrefter det om noen dagerOi, nei, den var ikke så lett å bli klok av. Kanskje den øker i morgen
Nei, forrige syklus var første gang jeg tempet. Da ble jeg gravid, men hadde SA nå.Min var enda mindre opp, så jeg ble ikke klokere første gang du temper nå?
Hører du til hos oss i IKM 44?Ble ikke så mye klokere, føler jeg