Vi som temper

Ok, trist. :Heartred Jeg burde sikkert hverken tempet eller testet så tidlig, men vanskelig å la være.
Jeg kommer bare å teste til jeg ser at eggløsning har vært, forstår ikke helt poenget med å fortsette etter det, alle grafer er så ulike uansett om man er gravid eller ikke :dance008

Betyr tempdropp alltid at mensen kommer? Er 9dpo nå tror jeg. Fikk skyggestrek eller svak strek i går, men tempen sank fra 37.07 i går til 36.88 i dag tidlig. Det er vel ikke et godt tegn?
Det kan også være en "festedipp", hos meg sank temperaturen én dag akkurat da egget sannsynligvis festet seg da jeg ble gravid med datteren min

Feste-dip? Er 4 eller 5 dpo i dag.

Tempen 1dpo er fiktiv, prøvde å få kryss, men det kommer jeg ikke til å få pga 2 ukers opphold i tempingen.
IMG_5259.jpeg

Jeg er veldig nysgjerrig på hvordan tempen blir imorgen, hva kan jeg forvente?
Økende eltest igår kveld, positiv allerede halv 7 idag tidlig. Jeg trodde jo at jeg fikk positiv test ila dagen idag, men at tempen kom til å synke. Den ble tatt 40min før vanlig tid etter dårlig og urolig søvn. Men den økte, så vi får jo se :p uansett så er nok el idag eller imorgen, jeg regner med at den er imorgen :) masse blankt slim i hele dag *tmi*

Vedlegg

• Screenshot_20231017-210917.png
    Screenshot_20231017-210917.png
    222,1 KB · Visninger: 33
Fortsatt en stund til jeg blir med på eljakta. Håper og heier på dere som er i/straks er i dpoland :hello2
Screenshot_20231018_063827_FF App.jpg

Oi, nei, den var ikke så lett å bli klok av. Kanskje den øker i morgen :hello2
Det jeg tenker er at egget kanskje er idag (fikk negativ eltest igjen, men vanligvis øker temp to dager etter første positive eltest), og håååper temp bekrefter det om noen dager :bag::p

Back
Topp