Vi som temper

Noen som har hatt en jevn temp i dpo land som kan sammenligne med min graf? Ble du gravid den syklusen? Som regel går min opp og ned, men nå holder den seg jevn… synes det er litt rart
Vis vedlegget 415847
Jaa, den der var veldig jevn! Jeg pleier og å ha mer opp og ned temp, men for meg så stabiliserte tempen seg veldig godt etter positiv test i noen dager sist graviditet.
Screenshot_20230929_065703_FF App.jpg

Når kom bekreftelsen jeg trengte, temperatur oppe på 37 grader! :excited001 Litt usikkert når el var, og FF flytta krysset når jeg korrigerte temperaturen i går for oraltemping med annet termometer. Jeg holder fortsatt en knapp på at el var CD37, men er nå forberedt på at det kanskje var senere og.
Screenshot_20230929_070301_FF App.jpg

Når kom bekreftelsen jeg trengte, temperatur oppe på 37 grader! :excited001 Litt usikkert når el var, og FF flytta krysset når jeg korrigerte temperaturen i går for oraltemping med annet termometer. Jeg holder fortsatt en knapp på at el var CD37, men er nå forberedt på at det kanskje var senere og.
Vis vedlegget 415852
Dpoland :happy093

Våknet kl 05 og tempet da. Sovnet kvart på 6 og våknet kl 07 av alarmen, tempet igjen da. Jeg ble usikker på hvilken jeg skulle bruke, så endte med et gjennomsnitt :) jeg sover alltid så dårlig i dpoland :p

Vedlegg

• Screenshot_20230929-073338.png
    Screenshot_20230929-073338.png
    305 KB · Visninger: 50
Våknet kl 05 og tempet da. Sovnet kvart på 6 og våknet kl 07 av alarmen, tempet igjen da. Jeg ble usikker på hvilken jeg skulle bruke, så endte med et gjennomsnitt :) jeg sover alltid så dårlig i dpoland :p
Tenk at vi omsider er i dpoland da :D Herlig :happy093

Skikkelig tempdip i dag 7dpo. Håper ikke det er MA som tuller med lutealfasen…

Måler med apple watch så vet den kanskje påvirkes av ytrefaktorer. Tror ikke jeg har hatt noe dip ved graviditet tidligere. Ikke den gangen jeg tempet med termometer og ble gravid i alle fall. Når jeg ble gravid i juni og hadde MA gikk tempen veeeldig opp og ned, så vanskelig å sammenligne med den og.

Normallinjen er forresten litt lavere enn det FF viser. Apple watch mener EL var 21 mens FF mener 22.

Noen som har erfaring med at et såpass kraftig tempdipp faktisk var implantasjon? :think005 :)

Vedlegg

• IMG_1878.jpeg
    IMG_1878.jpeg
    667,8 KB · Visninger: 47
  • IMG_1879.jpeg
    IMG_1879.jpeg
    176,6 KB · Visninger: 43
Noen som har hatt en jevn temp i dpo land som kan sammenligne med min graf? Ble du gravid den syklusen? Som regel går min opp og ned, men nå holder den seg jevn… synes det er litt rart
Vis vedlegget 415847
Jepp, irriterende jevn her etter EL. Har estet negativt så langt og venter på mensen som ikke kommer :p

Vedlegg

• s_fHdDN5.png
    s_fHdDN5.png
    81,8 KB · Visninger: 45
Tempen holder seg høy, det er jo noe

1000010411.jpg

Tempen gikk heldigvis opp igjen i dag, så mister ikke håpet enda. 9 dpo og tester blankt så langt :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_1919.jpeg
    IMG_1919.jpeg
    627,1 KB · Visninger: 40
Da starter vi med blanke ark i oktober :Heartred skal prøve trippel dose letrozol denne syklusen, ikke hatt så sterk dose tidligere så håper det bidrar til tidligere eggløsning. Mannen reiser på syklusdag 20, så vi har bare sjans frem til da :smiley-angelic001

Vedlegg

• s_BPbDtl.png
    s_BPbDtl.png
    35 KB · Visninger: 36
Jeg fikk positiv EL test og tempdip på lørdag. Ville dere stolt på at EL har vært utifra den foreløpige grafen?
Skal begynne på progestron og er redd for å starte for tidlig :banghead:

Vedlegg

• IMG_1845.png
    IMG_1845.png
    438,9 KB · Visninger: 41
Jeg fikk positiv EL test og tempdip på lørdag. Ville dere stolt på at EL har vært utifra den foreløpige grafen?
Skal begynne på progestron og er redd for å starte for tidlig :banghead:
Kommer litt an på. Har egentlig vært veldig regelmessig fram til denne syklusen med el på cd15-cd17 (oftest 15) så med positiv test da og vell vitende om at jeg ofte har klatretemper så hadde jeg nok vært ganske sikker. Men liker jo best å se at tempen er høyere enn andre normaltemper den syklusen.. ikke bsrebare. Gjør det noe om du venter en dag eller to til før du starter på progesteronet?

Kommer litt an på. Har egentlig vært veldig regelmessig fram til denne syklusen med el på cd15-cd17 (oftest 15) så med positiv test da og vell vitende om at jeg ofte har klatretemper så hadde jeg nok vært ganske sikker. Men liker jo best å se at tempen er høyere enn andre normaltemper den syklusen.. ikke bsrebare. Gjør det noe om du venter en dag eller to til før du starter på progesteronet?
Jeg aner egentlig ikke om det har boe å si. Gyn sa ikke noe konkret om det, bare at jeg skulle ta de fra dagen etter EL. Har nettopp hatt en MA, så jeg stoler ikke helt på noe som helst med denne kroppen akkurat

Back
Topp