Vi som temper

Usj! Og jeg forventet kluss i syklus rett etter pilleslutt, ikke fire pp ut i prøvingen :p har du noe ubehag ila dagen? Jeg har ALLTID vondt (nederst) i magen når jeg står opp og starter dagen, og det er så plagsomt :(
Skulle tro kroppen stabiliserte seg etterhvert! Jeg er i pp 6, og de 2 siste pp'ene har vært som pp 1. Blir så skuffa over kroppen!!
Nei, har ikke lagt merke til det. Er det kanskje kroppen som jobber med egget?
Jeg har hatt mye murringer og ting som skjer i magen de siste dagene, særlig i dag. Så nå håper jeg det går mot el :smiley-angelic001

Skulle tro kroppen stabiliserte seg etterhvert! Jeg er i pp 6, og de 2 siste pp'ene har vært som pp 1. Blir så skuffa over kroppen!!
Nei, har ikke lagt merke til det. Er det kanskje kroppen som jobber med egget?
Jeg har hatt mye murringer og ting som skjer i magen de siste dagene, særlig i dag. Så nå håper jeg det går mot el :smiley-angelic001
Jeg måtte ta en eltest bare for å sjekke om det er grunnen til vondtene, men den var fortsatt svak. Så sikkert bare noe hormoner på avveie som gjør det :hilarious: åh, håper det går mot el for deg!!

Jeg måtte ta en eltest bare for å sjekke om det er grunnen til vondtene, men den var fortsatt svak. Så sikkert bare noe hormoner på avveie som gjør det :hilarious: åh, håper det går mot el for deg!!
Hahaha samme gjorde jeg nå nettopp :hilarious: håpte så sterkt at den skulle bli knall-positiv, så tempen går ned i morgen. Men neida, tro jeg fikk den svakeste el-testen jeg har fått denne pp'en:rolleyes:
Jeg har så sterke murringer at jeg til tider kan kalle det menssmerter, så jeg håper NOE skjer snart!!!

Hahaha samme gjorde jeg nå nettopp :hilarious: håpte så sterkt at den skulle bli knall-positiv, så tempen går ned i morgen. Men neida, tro jeg fikk den svakeste el-testen jeg har fått denne pp'en:rolleyes:
Jeg har så sterke murringer at jeg til tider kan kalle det menssmerter, så jeg håper NOE skjer snart!!!
Disse kroppene altså, det er til å bli gal av :arghh: jeg kommer også inn på tanken å bare være fornøyd med de to vi har, jeg merker at jeg blir litt humørsyk av dette trøbbelet :wacky::p

Disse kroppene altså, det er til å bli gal av :arghh: jeg kommer også inn på tanken å bare være fornøyd med de to vi har, jeg merker at jeg blir litt humørsyk av dette trøbbelet :wacky::p
Samme her. Er ofte inne på tanken på å gi opp, og bare kose meg med de 2 vi har❤️ men så ligger følelsen av at vi ikke er komplett, føler vi mangler én. Så er jeg redd jeg angrer senere om vi ikke får den siste nå...

Samme her. Er ofte inne på tanken på å gi opp, og bare kose meg med de 2 vi har❤️ men så ligger følelsen av at vi ikke er komplett, føler vi mangler én. Så er jeg redd jeg angrer senere om vi ikke får den siste nå...
Vil så gjerne ha en til, jeg også :Heartred

Jeg føler ikke jeg blir helt klok på dette, syklusen ser så annerledes ut enn hva den pleier. Tempen sank heldigvis ikke mye i dag, men lav i forhold til hva den pleier å være. Men, jeg har vanligvis trifasisk kurve, så kanskje den gjør et hopp til en av de neste dagene :smiley-angelic001

Screenshot_20230927_063529_FF App.jpg

Det var voldsomt til stigning idag! Nesten så jeg tror jeg får feber :smiley-ashamed004 Veldig spennende!
1000010364.jpg

I dag konka termometeret helt. Nødløsning ble å ta tempen oralt med makesure termometeret mitt istedenfor. Ikke det beste, men sammenliknet med tidligere temper tatt med det termometeret oralt så vil jeg påstå at tempen har holdt seg høy og potensielt ville den vært endel høyere vaginalt. Da tror jeg at jeg skal tørre å tro på at el har vært, skummelt :nailbiting:
Screenshot_20230928_115534_FF App.jpg

6 dpo

1000010368.jpg

Noen som har hatt en jevn temp i dpo land som kan sammenligne med min graf? Ble du gravid den syklusen? Som regel går min opp og ned, men nå holder den seg jevn… synes det er litt rart
IMG_1551.jpeg

Back
Topp