Jeg håper for deg!Mye mer håpefull i dag! Tør ikke stole 100% på at el har vært, men virkelig mer håp i dag enn i går Kanskje jeg endelig nærmer meg slutten på denne syklusen!
Vis vedlegget 415663
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper for deg!Mye mer håpefull i dag! Tør ikke stole 100% på at el har vært, men virkelig mer håp i dag enn i går Kanskje jeg endelig nærmer meg slutten på denne syklusen!
Vis vedlegget 415663
Skulle tro kroppen stabiliserte seg etterhvert! Jeg er i pp 6, og de 2 siste pp'ene har vært som pp 1. Blir så skuffa over kroppen!!Usj! Og jeg forventet kluss i syklus rett etter pilleslutt, ikke fire pp ut i prøvingen har du noe ubehag ila dagen? Jeg har ALLTID vondt (nederst) i magen når jeg står opp og starter dagen, og det er så plagsomt
Jeg måtte ta en eltest bare for å sjekke om det er grunnen til vondtene, men den var fortsatt svak. Så sikkert bare noe hormoner på avveie som gjør det åh, håper det går mot el for deg!!Skulle tro kroppen stabiliserte seg etterhvert! Jeg er i pp 6, og de 2 siste pp'ene har vært som pp 1. Blir så skuffa over kroppen!!
Nei, har ikke lagt merke til det. Er det kanskje kroppen som jobber med egget?
Jeg har hatt mye murringer og ting som skjer i magen de siste dagene, særlig i dag. Så nå håper jeg det går mot el
Hahaha samme gjorde jeg nå nettopp håpte så sterkt at den skulle bli knall-positiv, så tempen går ned i morgen. Men neida, tro jeg fikk den svakeste el-testen jeg har fått denne pp'enJeg måtte ta en eltest bare for å sjekke om det er grunnen til vondtene, men den var fortsatt svak. Så sikkert bare noe hormoner på avveie som gjør det åh, håper det går mot el for deg!!
Disse kroppene altså, det er til å bli gal av jeg kommer også inn på tanken å bare være fornøyd med de to vi har, jeg merker at jeg blir litt humørsyk av dette trøbbeletHahaha samme gjorde jeg nå nettopp håpte så sterkt at den skulle bli knall-positiv, så tempen går ned i morgen. Men neida, tro jeg fikk den svakeste el-testen jeg har fått denne pp'en
Jeg har så sterke murringer at jeg til tider kan kalle det menssmerter, så jeg håper NOE skjer snart!!!
Samme her. Er ofte inne på tanken på å gi opp, og bare kose meg med de 2 vi har men så ligger følelsen av at vi ikke er komplett, føler vi mangler én. Så er jeg redd jeg angrer senere om vi ikke får den siste nå...Disse kroppene altså, det er til å bli gal av jeg kommer også inn på tanken å bare være fornøyd med de to vi har, jeg merker at jeg blir litt humørsyk av dette trøbbelet
Vil så gjerne ha en til, jeg ogsåSamme her. Er ofte inne på tanken på å gi opp, og bare kose meg med de 2 vi har men så ligger følelsen av at vi ikke er komplett, føler vi mangler én. Så er jeg redd jeg angrer senere om vi ikke får den siste nå...
Jeg tror den går opp i morgen ogsåDagens temp, men forventer vel egentlig at den går ned imorgen (tempet en time for tidlig og omregnet, men notert i notat)
Fantastisk!!Endelig!?!
Nydelig!!Endelig!?!
Hurra!! Kanskje det er gulleggetEndelig!?!
Får håpe det ikke er feber men bare progesteronet som er på jobbDet var voldsomt til stigning idag! Nesten så jeg tror jeg får feber Veldig spennende!
Vis vedlegget 415775
Satser på det!Får håpe det ikke er feber men bare progesteronet som er på jobb