Vi som temper

At ff tror el var da, men er usikker :) så kan det hende at den flytter krysset etterhvert som den får flere temper å basere seg på f.eks :) jeg tenker cd32 pga det er fra da at du virkelig har hoppet i temperatur :) hvordan ser det ut nå?
Irriterende jevn temp føler jeg :wacky: Det murrer og stikker nedi der, men jeg har ikke helt troa denne pp. De gangene jeg har vært gravid har jeg liksom hatt skikkelig troa/følelsen på det.

Vet ikke om det kan ha påvirket tempen at jeg drakk alkohol forrige lørdag og sov nok ikke like godt som jeg pleier.

Vedlegg

• s_z4XQeb.png
    s_z4XQeb.png
    67,2 KB · Visninger: 41
Irriterende jevn temp føler jeg :wacky: Det murrer og stikker nedi der, men jeg har ikke helt troa denne pp. De gangene jeg har vært gravid har jeg liksom hatt skikkelig troa/følelsen på det.

Vet ikke om det kan ha påvirket tempen at jeg drakk alkohol forrige lørdag og sov nok ikke like godt som jeg pleier.
Alkohol kan påvirke temp,men kommer nok ann på mengde :) el har definitivt vært, men jeg holder fortsatt en knapp på cd32 altså :p murringer trenger ikke å være en dårlig ting :happy: testet du lenge etter el?

Alkohol kan påvirke temp,men kommer nok ann på mengde :) el har definitivt vært, men jeg holder fortsatt en knapp på cd32 altså :p murringer trenger ikke å være en dårlig ting :happy: testet du lenge etter el?
Ble en del den lørdagen, så det har sikkert bidratt til en høy temp :p

Ja, har testet siden cd12 etter EL, gikk på dobbel dose letrozol uten særlig effekt. Har pcos, så sykluser på 50+ dager. Derfor prøver vi trippel dose letrozol neste syklus for å korte ned folikkelfasen :smiley-angelic001

Legger ved bilde av ELtestene som var rundt EL :)

Vedlegg

• Screenshot_2023-09-24-10-24-23-16_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2023-09-24-10-24-23-16_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    584,6 KB · Visninger: 23
Ble en del den lørdagen, så det har sikkert bidratt til en høy temp :p

Ja, har testet siden cd12 etter EL, gikk på dobbel dose letrozol uten særlig effekt. Har pcos, så sykluser på 50+ dager. Derfor prøver vi trippel dose letrozol neste syklus for å korte ned folikkelfasen :smiley-angelic001

Legger ved bilde av ELtestene som var rundt EL :)
Jeg er fortsatt overbevist om cd32 hvertfall :)
Er det med pcos at en ofte kan få sterke eltester uten at det trenger å bety noe? Eller hvordan var det, trodde jeg hadde hørt noe om det :wacky:

Jeg er fortsatt overbevist om cd32 hvertfall :)
Er det med pcos at en ofte kan få sterke eltester uten at det trenger å bety noe? Eller hvordan var det, trodde jeg hadde hørt noe om det :wacky:
Det gjelder ikke for meg ihvertfall, sliter med å i det hele tatt få en positiv test :p

Nå må jeg innrømme at jeg er skuffa.. Tempen sank i dag, jeg pleier ikke å få en dipp såpass tidlig i lutealfasen, så det føles ikke helt lovende.. Egget skulle jo slippe nå :sad010
Screenshot_20230925_051224_FF App.jpg

Synes grafen er utrolig kjip denne syklusen, hadde vært mer spennende med noen hopp eller dip :hilarious:
Krøp til korset og kjøpte VIP igår :p

Vedlegg

• s_FuaXVy.png
    s_FuaXVy.png
    78,4 KB · Visninger: 40
Back
Topp