At ff tror el var da, men er usikkerHva betyr det at linjen er striplete?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At ff tror el var da, men er usikkerHva betyr det at linjen er striplete?![]()
Hvordan ser det ut for deg idag?Nå kan det har skjedd noe!!
Jeg håper det er lutealfasen som har meldt sin ankomst og ikke feber eller annet
Vis vedlegget 415392
Irriterende jevn temp føler jegAt ff tror el var da, men er usikkerså kan det hende at den flytter krysset etterhvert som den får flere temper å basere seg på f.eks
jeg tenker cd32 pga det er fra da at du virkelig har hoppet i temperatur
hvordan ser det ut nå?
Det murrer og stikker nedi der, men jeg har ikke helt troa denne pp. De gangene jeg har vært gravid har jeg liksom hatt skikkelig troa/følelsen på det.Alkohol kan påvirke temp,men kommer nok ann på mengdeIrriterende jevn temp føler jegDet murrer og stikker nedi der, men jeg har ikke helt troa denne pp. De gangene jeg har vært gravid har jeg liksom hatt skikkelig troa/følelsen på det.
Vet ikke om det kan ha påvirket tempen at jeg drakk alkohol forrige lørdag og sov nok ikke like godt som jeg pleier.
testet du lenge etter el?Så hyggelig at du spørHvordan ser det ut for deg idag?![]()

Oi oi, se her,ja!Så hyggelig at du spørDet ser lovende ut altså! Hååper det kommer et kryss imorgen
Vis vedlegget 415479

Ble en del den lørdagen, så det har sikkert bidratt til en høy tempAlkohol kan påvirke temp,men kommer nok ann på mengdeel har definitivt vært, men jeg holder fortsatt en knapp på cd32 altså
murringer trenger ikke å være en dårlig ting
testet du lenge etter el?
Jeg er fortsatt overbevist om cd32 hvertfallBle en del den lørdagen, så det har sikkert bidratt til en høy temp
Ja, har testet siden cd12 etter EL, gikk på dobbel dose letrozol uten særlig effekt. Har pcos, så sykluser på 50+ dager. Derfor prøver vi trippel dose letrozol neste syklus for å korte ned folikkelfasen
Legger ved bilde av ELtestene som var rundt EL![]()

Det gjelder ikke for meg ihvertfall, sliter med å i det hele tatt få en positiv testJeg er fortsatt overbevist om cd32 hvertfall
Er det med pcos at en ofte kan få sterke eltester uten at det trenger å bety noe? Eller hvordan var det, trodde jeg hadde hørt noe om det![]()
Huff da, okeyDet gjelder ikke for meg ihvertfall, sliter med å i det hele tatt få en positiv test![]()
Syns den er veldig fin, jeg!Synes grafen er utrolig kjip denne syklusen, hadde vært mer spennende med noen hopp eller dip
Krøp til korset og kjøpte VIP igår![]()
Syns og den er finSynes grafen er utrolig kjip denne syklusen, hadde vært mer spennende med noen hopp eller dip
Krøp til korset og kjøpte VIP igår![]()

Jeg ble også kjempeskuffetNå må jeg innrømme at jeg er skuffa.. Tempen sank i dag, jeg pleier ikke å få en dipp såpass tidlig i lutealfasen, så det føles ikke helt lovende.. Egget skulle jo slippe nå
Vis vedlegget 415530
Syns den er veldig fin, jeg!
Ja, håper den holder seg der oppe men har mine tvil :/Syns og den er fin![]()
![]()
Ånei..Jeg ble også kjempeskuffet![]()

Det kan jo være det som heter "fallback rise"? Det har jeg lest om etter min rare tempdrop 2dpo.Jeg ble også kjempeskuffet![]()
KanskjeDet kan jo være det som heter "fallback rise"? Det har jeg lest om etter min rare tempdrop 2dpo.
jeg var skikkelig overbevist om at el endelig hadde vært, så ble skikkelig lei meg nå