Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan bare være en økning av østrogen som gir en dip og så skyter temp opp igjen og fortsetter å øke i morgen.. Men også mulig at egget ikke slapp - ville fortsatt å teste etter el..Hjelp. Hva skjer?!?Vis vedlegget 414571
Du fikk positiv eltest på lørdag? Jeg tenker at du bør se noen temper til for å være sikker, det kan hende at el er idag? egget slipper fra 12-48t etter positiv test legg inn aksjer for sikkerhet skyld, hvis muligJeg trodde jeg hadde eggløsning på lørdag (cd 30), men føler ikke helt at tempen stemmer overens med det? Det er jo en ørliten økning fra lørdag til søndag, men så går den rett ned igjen idag?
Kan det være at kroppen "feilet" med eggløsning?
Jeg får sjeldent helt positive eggløsningstester, men som du ser på bildet er den nesten positiv på lørdag før den er svak igjen på søndag. Okei, det kan jo hente at eggløsning kommer idag, vi la inn aksjer fredag kveld, men bør kanskje gjøre det idag også da tenkte det ikke var vits igår siden eggløsning hadde vært (trodde jeg)Du fikk positiv eltest på lørdag? Jeg tenker at du bør se noen temper til for å være sikker, det kan hende at el er idag? egget slipper fra 12-48t etter positiv test legg inn aksjer for sikkerhet skyld, hvis mulig
Forhåpentligvis hopper tempen opp imorgen igjenJeg får sjeldent helt positive eggløsningstester, men som du ser på bildet er den nesten positiv på lørdag før den er svak igjen på søndag. Okei, det kan jo hente at eggløsning kommer idag, vi la inn aksjer fredag kveld, men bør kanskje gjøre det idag også da tenkte det ikke var vits igår siden eggløsning hadde vært (trodde jeg)
Har du tatt EL tester? Så jo nesten ut som om du hadde EL på cd 16?Jeg blir gal
Jepp,tester og temper (tempen sier at jeg ikke har hatt el, da hadde den holdt seg høyere enn før el) eksempel vedlagt fra en av mine grafer vs denne grafen til nå:Har du tatt EL tester? Så jo nesten ut som om du hadde EL på cd 16?
Kanskje den dippen der var el? Har den steget idag?Jeg blir gal
Jeg pleier å få positive eltester, og ingen symptomer i det hele tatt (noe vondt i magen, men feil vondt, så tror ikke det)Kanskje den dippen der var el? Har den steget idag?
Hm, kom igjen a egget!Jeg pleier å få positive eltester, og ingen symptomer i det hele tatt (noe vondt i magen, men feil vondt, så tror ikke det)