Vi som temper

Jeg tror jeg har lest at den både kan komme tidligere og senere enn vanlig. Kan jo være el bare er forsinket her og. Merker jeg bare har lyst på ny syklus nå :smiley-ashamed004
Ser den, av og til er det fint å få begynt helt fra scratch når ting stokker seg litt til :bag:

Aldri tempet under ivf før tror jeg. Styrt syklus i tillegg så trodde ikke det skulle være mulig egentlig. Gjør jo ikke noe annet enn å ha klokken på, og ff tar litt feil av el, men det er forsåvidt ikke noe stress å overstyre.
Hva tror dere om tempen? Sykdom på vei eller håp? :hilarious:

Screenshot_20230907_090320_FF App.jpg

Aldri tempet under ivf før tror jeg. Styrt syklus i tillegg så trodde ikke det skulle være mulig egentlig. Gjør jo ikke noe annet enn å ha klokken på, og ff tar litt feil av el, men det er forsåvidt ikke noe stress å overstyre.
Hva tror dere om tempen? Sykdom på vei eller håp? :hilarious:

Vis vedlegget 414176
Spennende! Har du fått testdag, eller har du egne planer for det? :happy:

Spennende! Har du fått testdag, eller har du egne planer for det? :happy:
Neste fredag, da mener klinikken jeg er 4+0(de regner innsett av 5dagers som befruktning og 2+0, tullete folk) men da er jeg isåfall 4+5.

Haar jo testet men foreløpig negativt

Neste fredag, da mener klinikken jeg er 4+0(de regner innsett av 5dagers som befruktning og 2+0, tullete folk) men da er jeg isåfall 4+5.

Haar jo testet men foreløpig negativt
Spennende med temphoppet da! Fester egget seg til normal tid ved innsett?

Spennende med temphoppet da! Fester egget seg til normal tid ved innsett?
Det vet jeg ikke, noen mener det kan feste seg senere fordi det har vært fryst og andre mener det er samme samme

1000010035.jpg

Spotter fortsatt..

1000010049.jpg

Litt lettet over å se tempen dale, jeg har alle andre symptomer på mensen nemlig :smiley-ashamed004

Har prøvd å tempe de siste dagene, men lurer på om forkjølelsen gir de høye temperaturene. Hvor mye kan sykdom påvirke egget og evt implantasjon egentlig?

Vedlegg

• 258E037B-3D56-409B-99FC-B7518BF43F2F.jpeg
    258E037B-3D56-409B-99FC-B7518BF43F2F.jpeg
    154,4 KB · Visninger: 39
Har prøvd å tempe de siste dagene, men lurer på om forkjølelsen gir de høye temperaturene. Hvor mye kan sykdom påvirke egget og evt implantasjon egentlig?
Det et faktisk positivt fordi kroppen bryr seg mer om forkjølelsen enn å "passe på" miljøet i livmor. Befruktede egg er jo sånnsett en "unormal" celledeling og noenganger kan immunforsvaret ta knekken på dem pga det, noe som egentlig er heelt på trynet :wacky:

Det et faktisk positivt fordi kroppen bryr seg mer om forkjølelsen enn å "passe på" miljøet i livmor. Befruktede egg er jo sånnsett en "unormal" celledeling og noenganger kan immunforsvaret ta knekken på dem pga det, noe som egentlig er heelt på trynet :wacky:
Haha, ja, tenkte ikke sånn på det. :) Sjansen er liten uansett da, men får se.

Lurer på om jeg hadde fått kryss hvis jeg IKKE hadde justert temperaturene med whenmybaby de gangene jeg tok 1 time før eller 1 time senere enn jeg pleier.
Nå har jeg vært på nattevakt og derfor tatt tempen mye senere enn normalt, men har jo sovet lenge nok, så jeg lurer om jeg bare skal legge det inn som om jeg tok tempen kl 6 i morges?
IMG_4922.jpeg

Back
Topp