Ser den, av og til er det fint å få begynt helt fra scratch når ting stokker seg litt tilJeg tror jeg har lest at den både kan komme tidligere og senere enn vanlig. Kan jo være el bare er forsinket her og. Merker jeg bare har lyst på ny syklus nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den, av og til er det fint å få begynt helt fra scratch når ting stokker seg litt tilJeg tror jeg har lest at den både kan komme tidligere og senere enn vanlig. Kan jo være el bare er forsinket her og. Merker jeg bare har lyst på ny syklus nå
Spennende! Har du fått testdag, eller har du egne planer for det?Aldri tempet under ivf før tror jeg. Styrt syklus i tillegg så trodde ikke det skulle være mulig egentlig. Gjør jo ikke noe annet enn å ha klokken på, og ff tar litt feil av el, men det er forsåvidt ikke noe stress å overstyre.
Hva tror dere om tempen? Sykdom på vei eller håp?
Vis vedlegget 414176
Neste fredag, da mener klinikken jeg er 4+0(de regner innsett av 5dagers som befruktning og 2+0, tullete folk) men da er jeg isåfall 4+5.Spennende! Har du fått testdag, eller har du egne planer for det?
Spennende med temphoppet da! Fester egget seg til normal tid ved innsett?Neste fredag, da mener klinikken jeg er 4+0(de regner innsett av 5dagers som befruktning og 2+0, tullete folk) men da er jeg isåfall 4+5.
Haar jo testet men foreløpig negativt
Spennende å se fremover daNeste fredag, da mener klinikken jeg er 4+0(de regner innsett av 5dagers som befruktning og 2+0, tullete folk) men da er jeg isåfall 4+5.
Haar jo testet men foreløpig negativt
Det vet jeg ikke, noen mener det kan feste seg senere fordi det har vært fryst og andre mener det er samme sammeSpennende med temphoppet da! Fester egget seg til normal tid ved innsett?
Absolutt håp min har stupt samme dag som spotting og da etterhvert tr kommer. Men andre opplever at den kan stupe 1-2 dager før, og andre igjen som opplever stup etter at tr har kommet. Så dessverre ingen fasitVis vedlegget 414236
Noe håp her? Når pleier tempen å synke før IKM, som er 6 dager til.
Det et faktisk positivt fordi kroppen bryr seg mer om forkjølelsen enn å "passe på" miljøet i livmor. Befruktede egg er jo sånnsett en "unormal" celledeling og noenganger kan immunforsvaret ta knekken på dem pga det, noe som egentlig er heelt på trynetHar prøvd å tempe de siste dagene, men lurer på om forkjølelsen gir de høye temperaturene. Hvor mye kan sykdom påvirke egget og evt implantasjon egentlig?
Haha, ja, tenkte ikke sånn på det. Sjansen er liten uansett da, men får se.Det et faktisk positivt fordi kroppen bryr seg mer om forkjølelsen enn å "passe på" miljøet i livmor. Befruktede egg er jo sånnsett en "unormal" celledeling og noenganger kan immunforsvaret ta knekken på dem pga det, noe som egentlig er heelt på trynet
Jeg var syk akkurat på eggløsning, og det vistes godt på tempen. Ble gravid likevelHar prøvd å tempe de siste dagene, men lurer på om forkjølelsen gir de høye temperaturene. Hvor mye kan sykdom påvirke egget og evt implantasjon egentlig?