Jeg har vurdert det, men jeg skal jo bli preggers fort Høhø..Ja, røyk på det i våres en gang. Har jo dessverre fått god bruk for den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vurdert det, men jeg skal jo bli preggers fort Høhø..Ja, røyk på det i våres en gang. Har jo dessverre fått god bruk for den
Jeg prøvde å oppgradere, men det går ikke da jeg bruker bankid-app. De har bare innlogg i forhold til bankbrikka, BankID på mobil eller ansiktsgjenkjenningJa, røyk på det i våres en gang. Har jo dessverre fått god bruk for den
Ser lovende ut per nå, blir spennende med test!Vis vedlegget 413697
Under en uke til testing!!
Ja, men progesteron holder det jo litt kunstig høyt antakelig og.Ser lovende ut per nå, blir spennende med test!
Aha, det gjør det,jaJa, men progesteron holder det jo litt kunstig høyt antakelig og.
Men jeg er også uggen og kvalm fra og til. Veldig mye som er likt juni-syklusen, hvilket er både spennende og skummelt siden jeg ble gravid da- men så mista jeg jo etter bare noen få uker.
Hadde også veldig karakteristiske (for meg) korsryggsmerter på 6DPO, og (av alle ting) ekstremt råtne promper, noe jeg også hadde sist… og ømme pupper- det har jeg aldri ellers.
Det er så slitsomt å bli så håpefull, for jeg vet jo at kroppen mest sannsynlig bare lurer meg..
Dere som justerer temp, når justerer dere? Altså, hvor stor tidsramme lar dere temp bare være.. Jeg har i utgangspunktet latt alle tempinger innenfor kl 5-6 være, og så justert dersom jeg har sovet lengre..
Har ustabile sykluser, og en temp som nå muligens viser el.. Men dersom jeg justerer temp mer - altså bare lar 30 min være tidsrammen, så jeg justerer flere temp, og de justeres mer, så blir jeg mer usikker på om el har vært.. (hvis noen skjønner hva jeg mener )
Blå graf er faktisk temp, oransje er justert. Her har jeg bare latt temp fra 05-05:30 stå, alt annet er justert til 05:30 (oransje graf)
Vis vedlegget 413724
Mens her har jeg latt flere temp stå og mindre justeringer da jeg har satt tidspunktet til 05-06, og justert alle temp til 06.
Vis vedlegget 413725
Så - hva gjør dere når dere justerer?
Og trur dere at jeg har hatt el basert på disse målingene?
(Ser dårlig ut mtp dagens temp, men akkurat nå anser jeg el og en for kort lutealfase som en seier..)
Den kan erfaringsmessig svinge en del, så jeg dropper å tempe etter positiv test.Hvordan er temperaturen i dagene etter positiv test? Vil temperaturen fortsette å være høy ut svangerskapet?
Det er på betalingsversjonen. Da kan du legge inn hvilken som helst annen verdi på «chart duo» nede til venstre for grafen. Og så har jeg lagt til egne datafelt på «custom data» hvor jeg da legger inn justert verdi på temp.Hvordan får du opp både den oransje og den blå temp kurvene? Og hva er forskjellene? Ikke fått til på min ff (kanskje fordi jeg ikke har brukt instillingen)
Det hørtes lurt ut for min var gått litt ned i dag.Den kan erfaringsmessig svinge en del, så jeg dropper å tempe etter positiv test.
Syklusen var ekstra kort denne gangen da el kom så tidlig.Hvor lang syklus pleier du å ha? Siden du fikk krysset tidlig i syklusen
Syklusen var ekstra kort denne gangen da el kom så tidlig.
Forrige syklus varte i 27 dager og denne 24.
Det er på betalingsversjonen. Da kan du legge inn hvilken som helst annen verdi på «chart duo» nede til venstre for grafen. Og så har jeg lagt til egne datafelt på «custom data» hvor jeg da legger inn justert verdi på temp.