Vi som temper

Hormoner er ikke til å tulle med, det er helt klart :Heartred Du har litt mer sikre bevis for eggslipp enn bare temperatur, stol på legen du
Ja- det er jo helt teit å la seg stresse av det :hilarious: Men så teit er jeg jo:dance018 skulle jo ikke stresse med noe denne runden siden vi får ivf neste syklus, men her er jeg, med tempestress og på ivrig symptomjakt. Tenk så sur jeg blir når jeg tester negativt, til tross for at jeg kjenner meg mistenkelig lik forrige pp der jeg var gravid (i en hel halvannen uke før det gikk til h)…

@FruJohnsen i beat the system!! Måtte bare erstatte den ene peak-verdien på monitor (på cd18) med en high, DA ble FF og jeg venner igjen :dance008
8028AC49-9277-4A32-81D6-42D315DAAA74.jpeg

Hadde positiv el-test CD16 og antakelig eggløsning cd17. Mannen orket ikke sex disse dagene og jeg ble SÅ lei meg og redd for at denne PP går rett i dass. Er det håp for å bli gravid tror dere, da siste dag for aksjelegging var cd14? :(
IMG_3725.jpeg

Hadde positiv el-test CD16 og antakelig eggløsning cd17. Mannen orket ikke sex disse dagene og jeg ble SÅ lei meg og redd for at denne PP går rett i dass. Er det håp for å bli gravid tror dere, da siste dag for aksjelegging var cd14? :(
Vis vedlegget 413468
Sperm kan vel leve i fem dager, så det er håp!

Hva skjer med tempen liksom? Den bare stiger og stiger :hilarious: Det må vel være et godt tegn? Jeg er egentlig vant til mer jojo i dpo land også
Vis vedlegget 413487
Ser lovende ut det! Min er også på opptur- men starta progestron i går, så kan like gjerne være derfor. Har alltid gått på prog i dpo-land fra jeg starta med temping da, så det er «normalen» for meg.
A05BF8C5-DDDB-46D0-8B2C-249DD4F4059F.jpeg

Yes, der var krysset på plass akkurat der jeg ville ha det :knegg: Det eneste jeg har trikset med er å "korrigere" tempen tatt utenfor der jeg vanligvis tar den (altså brukt bbt kalkulator på helgen og den dagen jeg hadde tidligvakt på jobb.

1000009844.jpg

Yes, der var krysset på plass akkurat der jeg ville ha det :knegg: Det eneste jeg har trikset med er å "korrigere" tempen tatt utenfor der jeg vanligvis tar den (altså brukt bbt kalkulator på helgen og den dagen jeg hadde tidligvakt på jobb.

Vis vedlegget 413489
Jeg bruker også bbt-adjuster på mine. Synes den funker fint altså.

Så deilig at du fikk kryss på rett sted!

Hei! Jeg temper ikke regelmessig men vet hva tempen min pleier å ligge på til vanlig, typ 36,4… I dag er den oppe på 37,3 og jeg er 8dpo er jeg bare på vei til å bli syk eller er det mulig at den høye tempen kan være pega graviditet? Har vurdert å begynne å teste ordentlig dersom jeg ikke er gravid denne runden :nailbiting:

Hei! Jeg temper ikke regelmessig men vet hva tempen min pleier å ligge på til vanlig, typ 36,4… I dag er den oppe på 37,3 og jeg er 8dpo er jeg bare på vei til å bli syk eller er det mulig at den høye tempen kan være pega graviditet? Har vurdert å begynne å teste ordentlig dersom jeg ikke er gravid denne runden :nailbiting:
Glemte å si at jeg også har hatt unormalt mye smerter nede i magen typ venstre side og vært mye mer kvalm på kveldstid… men har nok en gang for store forhåpninger vil jeg tro… Føler bare noe er annerledes denne gangen

Back
Topp