Åh nei, så kjedelig. Det var kort lutealfase på deg denne gangen. Håper du får en lengre en denne syklusen.Cd1 igjen idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nei, så kjedelig. Det var kort lutealfase på deg denne gangen. Håper du får en lengre en denne syklusen.Cd1 igjen idag
Ja,tr kom på 10dpo rekker liksom ikke å teste noenting før tr banker påÅh nei, så kjedelig. Det var kort lutealfase på deg denne gangen. Håper du får en lengre en denne syklusen.
DustekroppenJa,tr kom på 10dpo rekker liksom ikke å teste noenting før tr banker på
Jaaa så jeg lar meg få lov å furte litt idag, må bare advare samboerDustekroppen
Absolutt innafor å furte, spise sjokolade og fastfood.Jaaa så jeg lar meg få lov å furte litt idag, må bare advare samboer
Vi tenkte faktisk å ha en datekveld ikveld med film og pizzabakeren, så det passet fintAbsolutt innafor å furte, spise sjokolade og fastfood.
Perfekt!Vi tenkte faktisk å ha en datekveld ikveld med film og pizzabakeren, så det passet fint
Det er dessverre ingen måte å se på temp hvorvidt man er gravid, så lenge den holder seg innenfor tempen man vanligvis har i lutealfasen så vil ikke lav/høy temp i dette området ha noen betydning.Hei! Jeg temper ikke regelmessig men vet hva tempen min pleier å ligge på til vanlig, typ 36,4… I dag er den oppe på 37,3 og jeg er 8dpo er jeg bare på vei til å bli syk eller er det mulig at den høye tempen kan være pega graviditet? Har vurdert å begynne å teste ordentlig dersom jeg ikke er gravid denne runden
Hvilken app bruker du for å justere tempen? Jeg får ikke tempet på samme tid, for barna har vært mye våkne og da må jeg opp. Men får meg 3 timer først ihvertfall.Jeg bruker også bbt-adjuster på mine. Synes den funker fint altså.
Så deilig at du fikk kryss på rett sted!
Hvilken app bruker du for å justere tempen? Jeg får ikke tempet på samme tid, for barna har vært mye våkne og da må jeg opp. Men får meg 3 timer først ihvertfall.
Juni er også en veldig fin måned å ha terminSååå kjedelig
Lov å håpeJuni er også en veldig fin måned å ha termin
Hvordan går det med bikkja?Litt krøll med tempinga i morges, for bikkja begynte å brekke seg og måtte løpe for å slippe henne ut. Så tempen var enten 37.11 klokka 0500 (korrigert til nesten 37.5) eller 37.05 klokka 0630 etter å ha sovna igjen. Jeg gikk for sistnevnte. Pregnancy monitoren stiger stadig på early signs da!Vis vedlegget 413597Vis vedlegget 413598
Hvordan går det med bikkja?
Har du VIP eller Premium eller hva de kaller det?Litt krøll med tempinga i morges, for bikkja begynte å brekke seg og måtte løpe for å slippe henne ut. Så tempen var enten 37.11 klokka 0500 (korrigert til nesten 37.5) eller 37.05 klokka 0630 etter å ha sovna igjen. Jeg gikk for sistnevnte. Pregnancy monitoren stiger stadig på early signs da!Vis vedlegget 413597Vis vedlegget 413598
Ja, røyk på det i våres en gang. Har jo dessverre fått god bruk for denHar du VIP eller Premium eller hva de kaller det?