Vi som temper

Hei! Jeg temper ikke regelmessig men vet hva tempen min pleier å ligge på til vanlig, typ 36,4… I dag er den oppe på 37,3 og jeg er 8dpo er jeg bare på vei til å bli syk eller er det mulig at den høye tempen kan være pega graviditet? Har vurdert å begynne å teste ordentlig dersom jeg ikke er gravid denne runden :nailbiting:
Det er dessverre ingen måte å se på temp hvorvidt man er gravid, så lenge den holder seg innenfor tempen man vanligvis har i lutealfasen så vil ikke lav/høy temp i dette området ha noen betydning.
Mange opplever at tempen dropper 1-2 dager før TR, så dersom tempen holder seg forhøyet nærmere datoen for ikm så kan man jo håpe. Men for min del har jeg hatt sykluser hvor temp dropper noen dager før tr, men også sykluser hvor temp bruker noen dager inn i ny syklus på å komme tilbake til normalt nivå.
Lykke til! :)

Jeg bruker også bbt-adjuster på mine. Synes den funker fint altså.

Så deilig at du fikk kryss på rett sted!
Hvilken app bruker du for å justere tempen? Jeg får ikke tempet på samme tid, for barna har vært mye våkne og da må jeg opp. Men får meg 3 timer først ihvertfall.

Sånn gikk det denne måneden når sønnen min rotet bort termometeret :hilarious:

Vedlegg

• IMG_0345.png
    IMG_0345.png
    404,8 KB · Visninger: 43
Jeg synes streken er høy denne måneden, så jeg stresser ikke sååå med at tempen går under streken. Men det er hvertfall en dip..
1000009852.jpg

Litt krøll med tempinga i morges, for bikkja begynte å brekke seg og måtte løpe for å slippe henne ut. Så tempen var enten 37.11 klokka 0500 (korrigert til nesten 37.5) eller 37.05 klokka 0630 etter å ha sovna igjen. Jeg gikk for sistnevnte. Pregnancy monitoren stiger stadig på early signs da!
3DE5A21A-4C78-45CB-B468-074C2611BF7A.jpeg
80DB627C-F557-490D-8BFD-0A1E72DADDFE.jpeg

Litt krøll med tempinga i morges, for bikkja begynte å brekke seg og måtte løpe for å slippe henne ut. Så tempen var enten 37.11 klokka 0500 (korrigert til nesten 37.5) eller 37.05 klokka 0630 etter å ha sovna igjen. Jeg gikk for sistnevnte. Pregnancy monitoren stiger stadig på early signs da!Vis vedlegget 413597Vis vedlegget 413598
Hvordan går det med bikkja?

Litt krøll med tempinga i morges, for bikkja begynte å brekke seg og måtte løpe for å slippe henne ut. Så tempen var enten 37.11 klokka 0500 (korrigert til nesten 37.5) eller 37.05 klokka 0630 etter å ha sovna igjen. Jeg gikk for sistnevnte. Pregnancy monitoren stiger stadig på early signs da!Vis vedlegget 413597Vis vedlegget 413598
Har du VIP eller Premium eller hva de kaller det?

Back
Topp