Vi som temper

Det kan hende den endrer det etterhvert, men uansett ser det ut som dere er godt dekket med aksjer :happy:
Ja, jeg tror vi har helgardert oss! Vi kjører nok en runde til idag, for å være sikker :knegg: :smiley-ashamed005 Bli spennende å se hva ff sier i morgen.

Slik ser det ut her idag :) jeg vet ikke hvorfor, men har en magefølelse på at det ikke gikk denne omgangen heller.
Ingen symptomer av noe slag som jeg føler på, og magefølelsen sier bare "nei'. Andre som opplever den følelsen som reel eller prøver jeg bare å beskytte meg?:p
Sist jeg ble gravid (eller egentlig alle gangene), hadde jeg null symptomer. Trodde mensen skulle komme hvert øyeblikk. Men kjenner igjen det med å prøve å beskytte seg ved å tenke sånn.:) Veldig frustrerende at f.eks. mensmurringer og gravidmurringer føles så likt i starten.

Sist jeg ble gravid (eller egentlig alle gangene), hadde jeg null symptomer. Trodde mensen skulle komme hvert øyeblikk. Men kjenner igjen det med å prøve å beskytte seg ved å tenke sånn.:) Veldig frustrerende at f.eks. mensmurringer og gravidmurringer føles så likt i starten.
Nå har jeg liksom INGEN murringer av noe slag, etter å ha hatt murringer halve syklusene siden jeg sluttet på pilla :p så tror egentlig jeg prøver å beskytte meg :bag:

Nå er jeg definitivt i dpoland! Appene er fremdeles ikke enige, vi får se hva tempen sier i morgen. Premom sier 1 dpo, FF 3 dpo :knegg:
1000009808.jpg

Tatt for tidlig, men våknet med skikkelig tr-smerter, så jeg føler for å gi opp for denne pp :(

Vedlegg

• Screenshot_20230828-062413.png
    Screenshot_20230828-062413.png
    313,8 KB · Visninger: 52
EC8A1215-094D-4011-9FC8-B2DE7A0430DD.jpeg

Skjønner ingenting… hvorfor gir den ikke kryss? Er det fordi tempen før el også var høy? Jeg måtte bytte termometer fra 21.august, for glemte det jeg starta med hos mine foreldre da vi var der på besøk. Så kanskje det er det som fucker det til?

Knota dessuten med tempinga, for fikk ikke sove i natt. Klokka 0300, etter to timer søvn, var tempen 37.11 (justert fra 37.56). Nå var tempen 36.86 etter nesten tre timer søvn. Jeg gikk for den siste, men :dontknow

Vis vedlegget 413301
Skjønner ingenting… hvorfor gir den ikke kryss? Er det fordi tempen før el også var høy? Jeg måtte bytte termometer fra 21.august, for glemte det jeg starta med hos mine foreldre da vi var der på besøk. Så kanskje det er det som fucker det til?

Knota dessuten med tempinga, for fikk ikke sove i natt. Klokka 0300, etter to timer søvn, var tempen 37.11 (justert fra 37.56). Nå var tempen 36.86 etter nesten tre timer søvn. Jeg gikk for den siste, men :dontknow
Jeg vil tippe at det er som du sier, at temp før el er såpass høy :bag: så hvis det ikke kommer kryss, så kan du vel "overkjøre" ff og få den til å gå mer for eltestene. For det ser jo ut som el har vært (du vet det jo også), og når du har byttet måler i tillegg :)

Jeg vil tippe at det er som du sier, at temp før el er såpass høy :bag: så hvis det ikke kommer kryss, så kan du vel "overkjøre" ff og få den til å gå mer for eltestene. For det ser jo ut som el har vært (du vet det jo også), og når du har byttet måler i tillegg :)
Jeg tror jeg prøver å senke de første tempene litt bare :angelic: Der ja! Det ble bedre! Og stemmer bedre med hvordan tempen min pleier å ligge, så tenker at dette stemmer. Jeg reagerte på hvor høy den var med det nye termometeret faktisk.
59F3EC23-39CF-4A38-9D0D-3813E55F03AA.jpeg

Driver og tempe-nerder… tre bilder fra de tre siste graviditetene (alle endte i MA/sa), pluss en med de tre gravidgrafene og de to ikke-gravid grafene pluss denne pps graf i felles overlay. Det er jo veldig likt? Men som i at alle er like, også de to som er ikke-gravid :dontknow
CD7CCADD-F705-4DC2-AB78-0F3BF0EF083F.jpeg
7A316C51-E16E-4A33-9F39-A62776A9C6B6.jpeg
413619AF-9595-4DE9-8F84-03974EB65E1F.jpeg
4514E477-00AA-4641-AE26-6862F5C16A8C.jpeg
3471684F-1206-4C62-90D2-C35CE7D90F64.jpeg

Stusselige greier. Fikk ikke tatt temp i går pga rævva søvn som ble forstyrret hele tiden..
IMG_4701.jpeg

Jeg har justert de fleste temper som er tatt til "uvanlig" tid, og nå har ff fjernet el. Da får jeg nok kryss i morgen, og da er premom og ff enige :knegg:

1000009818.jpg

Så frustrerende! Unnskyld at jeg ler, det var knurringen :knegg:
Jeg blir så forbanna vettu :angryfire Det var de hormonene da…

Legen sa jo at egget slapp cd17, og ba meg begynne på Lutinus på 5dpo, som da var i dag etter hans beregninger. Så jeg bare forholder meg til det jeg altså.

Prøvde å endre litt for å få flytta det riktig og, men det gikk ikke.

Jeg blir så forbanna vettu :angryfire Det var de hormonene da…

Legen sa jo at egget slapp cd17, og ba meg begynne på Lutinus på 5dpo, som da var i dag etter hans beregninger. Så jeg bare forholder meg til det jeg altså.

Prøvde å endre litt for å få flytta det riktig og, men det gikk ikke.
Hormoner er ikke til å tulle med, det er helt klart :Heartred Du har litt mer sikre bevis for eggslipp enn bare temperatur, stol på legen du

Back
Topp