Ja, jeg tror vi har helgardert oss! Vi kjører nok en runde til idag, for å være sikker Bli spennende å se hva ff sier i morgen.Det kan hende den endrer det etterhvert, men uansett ser det ut som dere er godt dekket med aksjer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg tror vi har helgardert oss! Vi kjører nok en runde til idag, for å være sikker Bli spennende å se hva ff sier i morgen.Det kan hende den endrer det etterhvert, men uansett ser det ut som dere er godt dekket med aksjer
Sist jeg ble gravid (eller egentlig alle gangene), hadde jeg null symptomer. Trodde mensen skulle komme hvert øyeblikk. Men kjenner igjen det med å prøve å beskytte seg ved å tenke sånn. Veldig frustrerende at f.eks. mensmurringer og gravidmurringer føles så likt i starten.Slik ser det ut her idag jeg vet ikke hvorfor, men har en magefølelse på at det ikke gikk denne omgangen heller.
Ingen symptomer av noe slag som jeg føler på, og magefølelsen sier bare "nei'. Andre som opplever den følelsen som reel eller prøver jeg bare å beskytte meg?
Nå har jeg liksom INGEN murringer av noe slag, etter å ha hatt murringer halve syklusene siden jeg sluttet på pilla så tror egentlig jeg prøver å beskytte megSist jeg ble gravid (eller egentlig alle gangene), hadde jeg null symptomer. Trodde mensen skulle komme hvert øyeblikk. Men kjenner igjen det med å prøve å beskytte seg ved å tenke sånn. Veldig frustrerende at f.eks. mensmurringer og gravidmurringer føles så likt i starten.
Jeg vil tippe at det er som du sier, at temp før el er såpass høy så hvis det ikke kommer kryss, så kan du vel "overkjøre" ff og få den til å gå mer for eltestene. For det ser jo ut som el har vært (du vet det jo også), og når du har byttet måler i tilleggVis vedlegget 413301
Skjønner ingenting… hvorfor gir den ikke kryss? Er det fordi tempen før el også var høy? Jeg måtte bytte termometer fra 21.august, for glemte det jeg starta med hos mine foreldre da vi var der på besøk. Så kanskje det er det som fucker det til?
Knota dessuten med tempinga, for fikk ikke sove i natt. Klokka 0300, etter to timer søvn, var tempen 37.11 (justert fra 37.56). Nå var tempen 36.86 etter nesten tre timer søvn. Jeg gikk for den siste, men
Jeg tror jeg prøver å senke de første tempene litt bare Der ja! Det ble bedre! Og stemmer bedre med hvordan tempen min pleier å ligge, så tenker at dette stemmer. Jeg reagerte på hvor høy den var med det nye termometeret faktisk.Jeg vil tippe at det er som du sier, at temp før el er såpass høy så hvis det ikke kommer kryss, så kan du vel "overkjøre" ff og få den til å gå mer for eltestene. For det ser jo ut som el har vært (du vet det jo også), og når du har byttet måler i tillegg
Det hadde sikkert jeg også gjortJeg tror jeg prøver å senke de første tempene litt bare
Se innlegget over- nå likner den noe!Det hadde sikkert jeg også gjort
Ja, det hjalp godtSe innlegget over- nå likner den noe!
Så frustrerende! Unnskyld at jeg ler, det var knurringenVis vedlegget 413399
Hæh?! Plutselig flytta den krysset og påstår 3DPO i dag? Men jeg er jo 5dpo, det vet jeg jo. Idiot-app! Grrrrr
Jeg blir så forbanna vettu Det var de hormonene da…Så frustrerende! Unnskyld at jeg ler, det var knurringen
Hormoner er ikke til å tulle med, det er helt klart Du har litt mer sikre bevis for eggslipp enn bare temperatur, stol på legen duJeg blir så forbanna vettu Det var de hormonene da…
Legen sa jo at egget slapp cd17, og ba meg begynne på Lutinus på 5dpo, som da var i dag etter hans beregninger. Så jeg bare forholder meg til det jeg altså.
Prøvde å endre litt for å få flytta det riktig og, men det gikk ikke.