Vi som temper

Nei, han mente de hadde gått til grunne, og at det var derfor den ene på venstre side tok over. Men håper det betyr at den siste inneholder gullegget :dance008 :smiley-angelic001
Åja, skjønner. Hadde et lite håp om du kanskje fikk sluppet tre egg der. Ja, håper det var gullegget som slapp til slutt. :)

Åja, skjønner. Hadde et lite håp om du kanskje fikk sluppet tre egg der. Ja, håper det var gullegget som slapp til slutt. :)
Hehe- trillinger hadde blitt heftig selv for meg! Undrer på om det var tvillinger eller trillinger som gikk til helvete sist, siden hcg var så høy uten å være blæremola igjen.

Håper inderlig på denne runden! Mannen kommer hjemom for tredje og siste aksjeinnskudd etterpå, og så får vi se om to uker.

Hehe- trillinger hadde blitt heftig selv for meg! Undrer på om det var tvillinger eller trillinger som gikk til helvete sist, siden hcg var så høy uten å være blæremola igjen.

Håper inderlig på denne runden! Mannen kommer hjemom for tredje og siste aksjeinnskudd etterpå, og så får vi se om to uker.
Haha, ja, trillinger hadde vært ekstremt. ;) Mente mer at dersom det hadde vært tre egg, hadde kanskje sjansen vært god for at minst ett egg ville vært godt nok. :)
Har for øvrig lest at eldre mødre har større risiko for tvillinger og trillinger.

Haha, ja, trillinger hadde vært ekstremt. ;) Mente mer at dersom det hadde vært tre egg, hadde kanskje sjansen vært god for at minst ett egg ville vært godt nok. :)
Har for øvrig lest at eldre mødre har større risiko for tvillinger og trillinger.
Jepp- vi har det i slekta og. Er derfor jeg mistenker at forrige kan ha vært det. Kusina mi mista en tvilling i 4.måned. Dro til legen etter noen dager for kontroll, og de bare: her er det et levende foster jo!

9EAADE27-3929-4516-908E-C7C466E7CA8D.jpeg

Ikke ned igjen da, dumme temp! Men jeg hadde sånn utvikling første tempgrafen jeg lagde, da jeg ble gravid :smiley-angelic001 Da gikk den videre oppover neste dag.

1000009788.jpg
EL testen ble positiv igår kveld :hello2 Temp på vei opp! I kveld blir det hankypanky!

Slik ser det ut her idag :) jeg vet ikke hvorfor, men har en magefølelse på at det ikke gikk denne omgangen heller.
Ingen symptomer av noe slag som jeg føler på, og magefølelsen sier bare "nei'. Andre som opplever den følelsen som reel eller prøver jeg bare å beskytte meg?:p

Vedlegg

• Screenshot_20230826-075019.png
    Screenshot_20230826-075019.png
    270,7 KB · Visninger: 37
Positiv eltest igår, fremdeles positiv idag. Men tempen stiger også? Jeg trodde ikke den skulle stige før 1 dpo? Premom sier el er idag.

1000009788.jpg

Positiv eltest igår, fremdeles positiv idag. Men tempen stiger også? Jeg trodde ikke den skulle stige før 1 dpo? Premom sier el er idag.

Vis vedlegget 413191
Jeg ser temp igår har en trekant? Det jeg ville tenkt er at el er idag. Jeg får positive tester i to dager, el kommer dag nr 2. Så jeg får negativ ila dag 2. Og da hopper temp dagen etter der igjen. Men tempen din igår forvirret meg litt, må jeg innrømme :p

Nei, jo mer jeg tenker nå, jo mer forvirret ble jeg :hilarious:

Jeg ser temp igår har en trekant? Det jeg ville tenkt er at el er idag. Jeg får positive tester i to dager, el kommer dag nr 2. Så jeg får negativ ila dag 2. Og da hopper temp dagen etter der igjen. Men tempen din igår forvirret meg litt, må jeg innrømme :p

Nei, jo mer jeg tenker nå, jo mer forvirret ble jeg :hilarious:
Ja, gårsdagen ble tatt tidligere enn jeg pleier. Om jeg justerer den så er den enda høyere :smiley-ashamed004

Var noe slikt at ff registrerer temphopp, men litt usikker på om det er nok (eller noe slikt). Jeg fikk hvertfall kryss dagen etter når temp økte enda litt mer :)
Er nesten så jeg får lyst til å begynne på progestron nå på dag 3 slik jeg pleier, og ikke vente til dag 5 slik legen i Pors sa :hilarious: Da stiger hvertfall tempen!

Har ikke veldig trua på denne pp uansett, regner med det ender med ivf fra neste syklus på oss. Det som er rart er at jeg føler meg litt sånn øm og stinn nederst i magen/livmora, det pleier jeg ikke. Ikke hatt det i verken sykluser med eller uten graviditet før, som jeg kan huske.

Er nesten så jeg får lyst til å begynne på progestron nå på dag 3 slik jeg pleier, og ikke vente til dag 5 slik legen i Pors sa :hilarious: Da stiger hvertfall tempen!

Har ikke veldig trua på denne pp uansett, regner med det ender med ivf fra neste syklus på oss. Det som er rart er at jeg føler meg litt sånn øm og stinn nederst i magen/livmora, det pleier jeg ikke. Ikke hatt det i verken sykluser med eller uten graviditet før, som jeg kan huske.
Spennende er det vel uansett :) og hvis ikke, så vet du jo at dere får hjelp neste syklus? :Heartred krysser fingrene for at det går din vei!

Så... Ff tror jeg er 3 dpo, jeg tror jeg er 1 dpo..
1000009802.jpg

Back
Topp