Det er vel egentlig to dager til jeg skal ha el, jeg blir bare forvirret av premom som sier jeg er 1 dpo idag (predicted)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, håper detTipper du sikkert får en stigning snart!
Jeg håper det! Er masse greier som skjer nedi der nå, som om TR skal komme. Men er jo alt for tidlig. Men denne syklusen gir kun overraskelser. Så vi får se.Hurra!! Og du har sånn dip på 5 dpo, det jeg leste jeg om kunne være festedip?
Isåfall må jeg også få det til nå, for denne ikm gruppa skal nemlig inn i maitermingruppa har jeg bestemt!Jeg håper det! Er masse greier som skjer nedi der nå, som om TR skal komme. Men er jo alt for tidlig. Men denne syklusen gir kun overraskelser. Så vi får se.
Jeg snek akkurat i mai-gruppen!Isåfall må jeg også få det til nå, for denne ikm gruppa skal nemlig inn i maitermingruppa har jeg bestemt!
Jeg kom akkurat derfra jeg ogsåJeg snek akkurat i mai-gruppen!
Hurra!!Woho!
Jeg har også grafene mine fra vi prøvde på forrige, utrolig nyttig å sammenligne med nå når kroppen bare tuller fordi da har jeg en slags «mal» for normalen for meg!Jeg har akkurat begynt med temping igjen, og tenkt at jeg får se om det er noe for meg. Men set jeg ikke var klar over, er at FF lagrer alle grafene! Så da jeg endelig fikk lastet ned igjen og kommet meg inn, så lå de gamle grafene der!! Så syyykt spennende å se, og også se at det virker.
Vis vedlegget 412952
Første syklus med temping. PCO og ingen EL.Vis vedlegget 412953Første syklus med metformin! For en effekt!
Vis vedlegget 412954
Første syklus med Letrozol og Gonal-f! Gravid
Vis vedlegget 412955
Som dessverre endte i MA. Men jeg tempet likevel og ser at vi akkurat gikk glipp av EL
Jeg også har fått merkelig lav temp Tidligere har jeg dippet på 36.4. Vi må kanskje begynne å måle puls for å se at ikke den begynner å bli faretruende lavVis vedlegget 412974
Herreminhatt da- hvor langt ned har den tenkt seg?!!
Haha, ja merkelige greier Men viser denne tempen din fra i dag?Vis vedlegget 413029
Altså nå sjekker jeg snart puls @Mammakristin !! Hypotermi neste Men nå stiger lh testene og monitor er på maks, så det er digg! Veldig spent på dagens ultralyd- blir det follikler eller tomme krater jeg får se?!! Vi la aksjer i går, og har planer for i kveld og i morgen ettermiddag og, så tror vi treffer maks.
Haha, ja merkelige greier Men viser denne tempen din fra i dag?
Åh, så spennende! Det lover jo veldig godt hvis lh-testene stiger og tempen fortsatt er lav. Du må holde oss oppdatert etter dagens ul da