Vi som temper

Det er vel egentlig to dager til jeg skal ha el, jeg blir bare forvirret av premom som sier jeg er 1 dpo idag (predicted)

Jeg håper det! Er masse greier som skjer nedi der nå, som om TR skal komme. Men er jo alt for tidlig. Men denne syklusen gir kun overraskelser. Så vi får se.
Isåfall må jeg også få det til nå, for denne ikm gruppa skal nemlig inn i maitermingruppa har jeg bestemt!

Jeg har akkurat begynt med temping igjen, og tenkt at jeg får se om det er noe for meg. Men set jeg ikke var klar over, er at FF lagrer alle grafene! Så da jeg endelig fikk lastet ned igjen og kommet meg inn, så lå de gamle grafene der!! Så syyykt spennende å se, og også se at det virker.
IMG_4464.jpeg

Første syklus med temping. PCO og ingen EL.
IMG_4465.jpeg
Første syklus med metformin! For en effekt!
IMG_4466.jpeg

Første syklus med Letrozol :happy8 og Gonal-f! Gravid :Heartpink
IMG_4467.jpeg

Som dessverre endte i MA. Men jeg tempet likevel og ser at vi akkurat gikk glipp av EL :hilarious:

1000009748.jpg

Fremdeles negativ el test også. Ikke la vi inn noen aksjer igår heller, siden jeg ikke har testet positivt i det hele tatt. Jeg lurer på om de to lave tempene kommer av lav temperatur i rommet..

Jeg har akkurat begynt med temping igjen, og tenkt at jeg får se om det er noe for meg. Men set jeg ikke var klar over, er at FF lagrer alle grafene! Så da jeg endelig fikk lastet ned igjen og kommet meg inn, så lå de gamle grafene der!! Så syyykt spennende å se, og også se at det virker.
Vis vedlegget 412952
Første syklus med temping. PCO og ingen EL.Vis vedlegget 412953Første syklus med metformin! For en effekt!
Vis vedlegget 412954
Første syklus med Letrozol :happy8 og Gonal-f! Gravid :Heartpink
Vis vedlegget 412955
Som dessverre endte i MA. Men jeg tempet likevel og ser at vi akkurat gikk glipp av EL :hilarious:
Jeg har også grafene mine fra vi prøvde på forrige, utrolig nyttig å sammenligne med nå når kroppen bare tuller fordi da har jeg en slags «mal» for normalen for meg!

IMG_4472.jpeg
Dag 4 med temping, har kun tatt en EL test. Jeg har nok alltid hatt sykluser på 31-36-39 dager, så jeg orker ikke fortsette med EL tester før lørdag eller søndag.

Dagens, godt jeg har noooe å følge med på mens jeg venter på testing :p

Vedlegg

• Screenshot_20230824-070505.png
    Screenshot_20230824-070505.png
    255,9 KB · Visninger: 36
7E2818E6-2161-41A8-9E44-5713D2E8A354.jpeg

Altså nå sjekker jeg snart puls @Mammakristin !! Hypotermi neste :hilarious: :hilarious: :hilarious: Men nå stiger lh testene og monitor er på maks, så det er digg! Veldig spent på dagens ultralyd- blir det follikler eller tomme krater jeg får se?!! Vi la aksjer i går, og har planer for i kveld og i morgen ettermiddag og, så tror vi treffer maks.

Vis vedlegget 413029
Altså nå sjekker jeg snart puls @Mammakristin !! Hypotermi neste :hilarious: :hilarious: :hilarious: Men nå stiger lh testene og monitor er på maks, så det er digg! Veldig spent på dagens ultralyd- blir det follikler eller tomme krater jeg får se?!! Vi la aksjer i går, og har planer for i kveld og i morgen ettermiddag og, så tror vi treffer maks.
Haha, ja merkelige greier :hilarious: Men viser denne tempen din fra i dag?
Åh, så spennende! Det lover jo veldig godt hvis lh-testene stiger og tempen fortsatt er lav. Du må holde oss oppdatert etter dagens ul da :D

Jeg skjønner lite av el-testinga.. Første gang jeg gjør det, og trodde at den stemte fint med at både ff og premom predikerer el til ca cd16 (er cd 14 i dag). Tidligere har syklusene mine gått som ei klokke. Mens dette er første syklus etter min første SA.
IMG_3664.jpeg
IMG_3663.jpeg

Back
Topp