Jeg har også en skikkelig berg og dalbane-temp denne gangaTempen min er helt på bærtur denne gangen.
Bildet fra FF er via klokke og den fra NC er termometer i munnen.
Vis vedlegget 412872
Vis vedlegget 412873
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også en skikkelig berg og dalbane-temp denne gangaTempen min er helt på bærtur denne gangen.
Bildet fra FF er via klokke og den fra NC er termometer i munnen.
Vis vedlegget 412872
Vis vedlegget 412873
Ja, jeg tester også. Denne gangen fikk jeg positiv EL allerede på cd 9, og eggløsningssmerter på cd10. Så kanskje sikker på at den kom og har vanlige progesteron-symptomer nå. Forrige syklus viste lett forskjellen før og etter EL.Jeg har også en skikkelig berg og dalbane-temp denne gangaforhåpentligvis går tempen min bare oppover nå, og få bekreftet el. Jeg er ikke erfaren på dette med temp, andre syklus med det. Men tester du også?
når pleier el å komme?
Kan det hende at egget ikke slapp da og prøver igjen nå? Jeg vet ikke altsåJa, jeg tester også. Denne gangen fikk jeg positiv EL allerede på cd 9, og eggløsningssmerter på cd10. Så kanskje sikker på at den kom og har vanlige progesteron-symptomer nå. Forrige syklus viste lett forskjellen før og etter EL.
Jaja. Kroppen er vel ikke helt tilstede.

Takk for svar!
Ja, bruker klokke. Men den funker egentlig ganske bra, siden den melder om EL ganske nøyaktig og er ellers ganske stabil
Tror den slapp. Alle symptomer peker mot det. Merker helt vanvittig forskjell på syklusen før og etter eggløsning.Kan det hende at egget ikke slapp da og prøver igjen nå? Jeg vet ikke altså![]()
De sier så at det blir mer korrekt om man måler samme tid hver gang. Men jeg jobber turnus og for meg er det helt umulig. Jeg kan legge meg 3 en dag og stå opp 3 en annen dag. Og jeg sovner ikke igjen etter en vekkerklokke.Hei dere erfarne tempere
Jeg har bare et spørsmål. Jeg har aldri tempet før, men føler jeg burde forsøke dette også
Men problemet mitt er jo at jeg jobber 3 skift, og våkner aaaaldri til samme tid. Som jeg har forstått så er det viktig å tempe til fast tid? Blir det helt umulige grafer hvis man ikke temper til samme tid?
Synes dette virker litt spennende, men er jo ingen vits for meg om det blir veldig unøyaktig.
Som sagt er jeg helt grønn på dette, så tips og triks settes stor pris på![]()

Heia heia!Vis vedlegget 412924
Ser (ikke overraskende kanskje) ut til at fertilitetslegen får rett, og at el blir torsdag. Veldig veldig spent på om eggene slipper før jeg kommer dit, og ikke minst om begge utvikler/utviklet seg helt! Høy på monitor og superlavt på strimler i dag, så….
Dette er LITT for nervepirrende... Og jeg vet jo at sjansen for at et, eller begge, eggene skal klaffe er liten, men... tenk om da!!Heia heia!
Der kom det litt el-slim og, men veldig seigt, så dunker innpå med grapefruktjuice og hostesaft, hahaha. Gleder meg mer til dpo-dagene og ananas altså!
Har funket for meg å ikke tempe til samme tid alltid, så er bare å prøve! Men er ikke alle det funker hos, da. Poenget er jo bare å finne EL, vanligvis er jo det ganske tydeligHei dere erfarne tempere
Jeg har bare et spørsmål. Jeg har aldri tempet før, men føler jeg burde forsøke dette også
Men problemet mitt er jo at jeg jobber 3 skift, og våkner aaaaldri til samme tid. Som jeg har forstått så er det viktig å tempe til fast tid? Blir det helt umulige grafer hvis man ikke temper til samme tid?
Synes dette virker litt spennende, men er jo ingen vits for meg om det blir veldig unøyaktig.
Som sagt er jeg helt grønn på dette, så tips og triks settes stor pris på![]()
Hurra!! Og du har sånn dip på 5 dpo, det jeg leste jeg om kunne være festedip?
Bilde av tempene?Tempen min dippet enda lenger ned idag. Og jeg har vært oppblåst og kvalm i hele dag. Jeg skjønner ikke denne syklusen.
Bilde av tempene?