Vi som temper

Har bestilt termometer som ikke kommer fø mandag, vil si jeg ikke får tempet før tirsdag. Er det for seint å starte på cd 9 når el er ca ca 14-16?
Det går helt fint, når vi prøvde på forrige og jeg visste sånn ca når el kom så startet jeg ikke å tempe før 3-4 dager før, har du et tydelig tempskifte så er det null problem å se at el har vært :)

Tempen tok et dropp på akkurat samme cd forrige syklus, er på cd 8 nå :p

Vedlegg

• Screenshot_20230815-082042.png
    Screenshot_20230815-082042.png
    205,6 KB · Visninger: 46
  • Screenshot_20230808-072140.png
    Screenshot_20230808-072140.png
    269,1 KB · Visninger: 46
Og nå har den gått opp igjen slik som sist :p temper oralt, så forventer svingninger, morsomt å følge med på fra forrige syklus da :p
Jepp, jeg har inntrykk av at jeg er en av de ytterst få som temper rektalt, så her er den ganske stabil ofte. Men ikke alltid jeg får tempet nøyaktig samme tid, så bruker adjusteren på whenmybaby, det funker fint synes jeg.

Brukte den kalkulatoren som vedkommende jeg svarte ovenfor. Da blir grafen som på bildet med bare blå prikker, mens den andre for hvordan tempen hadde vært hvis jeg la inn cirka noe som nok ikke stemte :smiley-ashamed004

Men rart hvis EL kommer nå? Da EL smerter og tegn på EL var for noen dager siden?? Da må det prøves å legges aksjer i kveld ser det ut som da de aksjene som ble lagt er sikkert ingenting å belage seg på?

Vedlegg

• IMG_0692.jpeg
    IMG_0692.jpeg
    828,8 KB · Visninger: 39
  • IMG_0691.jpeg
    IMG_0691.jpeg
    854,1 KB · Visninger: 36
Tempen er på vei oppover i dag. Så ser det som EL har vært og egentlig venter på tempen skal bekrefte det om noen dager er jo for sent med aksjelegging :arghh: Så det er jo lite håp i denne syklusen

Vedlegg

• IMG_0694.jpeg
    IMG_0694.jpeg
    758,5 KB · Visninger: 33
Neinei, jeg håpet temp skulle gå ned idag slik at el kommer... Negative eltester igår og i forgårs. De to siste tempene ble tatt 50min før tiden, og det har vært så varmt på rommet. Usikker på hvor mye dette påvirker, men tempen steg jo såpass mye :p

Vedlegg

• Screenshot_20230819-062445.png
    Screenshot_20230819-062445.png
    230,2 KB · Visninger: 32
Jeg begynte ikke å tempe fra begynnelsen, men nå er jeg igang! Når jeg temper litt sent, er det 0,2 jeg skal trekke fra pr time? Om dere skjønner hva jeg mener? :smiley-ashamed004

Vedlegg

• Screenshot_20230819_085917_FF App.jpg
    Screenshot_20230819_085917_FF App.jpg
    210,4 KB · Visninger: 28
Neinei, jeg håpet temp skulle gå ned idag slik at el kommer... Negative eltester igår og i forgårs. De to siste tempene ble tatt 50min før tiden, og det har vært så varmt på rommet. Usikker på hvor mye dette påvirker, men tempen steg jo såpass mye :p
C6634565-EB4A-428A-B8ED-F55F1936194A.jpeg

Likner på min… men jeg var til ul i går og fikk målt to follikler på 12 og 11.5mm, så legen anslo eggløsning til torsdag. Skal inn på ny måling da- spent!

Når pleier du å ha el? :) fikk nettopp en eltest som begynner å bli sterkere, så spent på tempen de neste dagene :)
Uten hormoner pleier jeg å ha el på dag 16-19 i 25dgr syklus, men får progestron for å forlenge lutealfasen da.

Jeg hadde el dag 11 en gang, ble gravid men mista.

Uten hormoner pleier jeg å ha el på dag 16-19 i 25dgr syklus, men får progestron for å forlenge lutealfasen da.

Jeg hadde el dag 11 en gang, ble gravid men mista.
Men progestron påvirker ikke når el kommer, så du kan forvente i den tiden som du pleier? Jeg har per nå ikke måttet ta noe slikt, og håper på at min lf øker litt etter litt (tredje syklus etter pilleslutt) :)

Men progestron påvirker ikke når el kommer, så du kan forvente i den tiden som du pleier? Jeg har per nå ikke måttet ta noe slikt, og håper på at min lf øker litt etter litt (tredje syklus etter pilleslutt) :)
Nei, men synes ofte jeg har fått el litt tidligere (14-15) etter en foregående syklus med progestron. Nå har jeg ikke tatt prog siden SA, så sånn naturlig sett stemmer det godt med antatt el på cd17 slik legen har anslått utifra strl på eggene. Da skal de være 23-24mm på torsdag, og egget slipper mellom 20-25mm, vet jeg har sluppet på 23 før. Men spent på om det at det kanskje kommer to på likt nå spiller inn på modningstid/størrelse totalt. Og om begge blir modne da.

Back
Topp