Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om du trykker på legend/key under charten din får du opp forklaringer på divHva betyr det merket som kom på 3dpo? Luteal line? Det dukket plutselig opp da jeg la inn dagens temp
Fikk søkt på luteal line og fikk opp forklaring, men skjønner ikke helt hva jeg har gjort for å få opp den da jeg ikke har sett andre med slike prikkerOm du trykker på legend/key under charten din får du opp forklaringer på div
Jeg har den også. Man kan velge å ta den vekkFikk søkt på luteal line og fikk opp forklaring, men skjønner ikke helt hva jeg har gjort for å få opp den da jeg ikke har sett andre med slike prikker
Hvordan? Er rimelig nybegynner på denne appen, syns den er litt vrienJeg har den også. Man kan velge å ta den vekk
Om du åpner legend/key så står det en forklaring der hvordan man får det vekkHvordan? Er rimelig nybegynner på denne appen, syns den er litt vrien
Det går helt fint Du har jo funnet el, så sånn sett er det jo ikke nødvendig å tempe resten av syklusen, men er jo gøy å følge med på tempen frem til ikm likevelVåknet en time for tidlig og måtte på do, så da måtte jeg bare tempe, legge det inn som det var og skrive et notat håper ikke det blir heeelt galt
Liker vanen, fort at det sklir ut for meg hvis jeg tar pauseDet går helt fint Du har jo funnet el, så sånn sett er det jo ikke nødvendig å tempe resten av syklusen, men er jo gøy å følge med på tempen frem til ikm likevel
Du bør prøve å huske å bytte fane fra easy@home til Others siden du bruker Babyplan. Jeg fikk ulik avlesning på de to.
Du bør prøve å huske å bytte fane fra easy@home til Others siden du bruker Babyplan. Jeg fikk ulik avlesning på de to.
Du kan bruke denneDet ble noe kluss med tempen idag så jeg ble litt usikker på hva jeg skulle gjøre. Våknet kl 05 fordi det var sykt varmt på rommet. Tempet da (36,78) før jeg stod opp og gikk på do. Så sovnet jeg litt over to timer på sofaen i stue til kl 8 og tempet igjen (36,65). Jeg pleier å måle ca 07.30 og jeg går litt ned i temp etterhvert ut på morgenkvisten.
Jeg vet at det ikke er livsviktig nå, men hva gjør man hvis dette skjer i tiden før el?