Vi som temper

Takk, jeg tempet under tungen med lukket munn sist jeg tempet, men så leser om at det går an å gjøre det vaginalt. Det har jeg ikke tenkt over at man kan.

jeg vurdert å tempe oralt, men så vet jeg jo ikke om jeg har sovet munnen oppe store deler av natten. Så derfor jeg temper vaginalt da jeg føler også kurven på FF blir nokså greie og jevne. Men ser inne her det er flere som temper oralt. Så det er kanskje også hva man føler seg komfortabel med vil jeg tro :dontknow

jeg vurdert å tempe oralt, men så vet jeg jo ikke om jeg har sovet munnen oppe store deler av natten. Så derfor jeg temper vaginalt da jeg føler også kurven på FF blir nokså greie og jevne. Men ser inne her det er flere som temper oralt. Så det er kanskje også hva man føler seg komfortabel med vil jeg tro :dontknow
Jeg får prøve meg litt frem, eller noe. Har god erfaring med å tempe fra tidligere. Jeg tror jeg sover mest med munnen igjen, ettersom kjeven min er så stram når jeg våkner- men hvem vet :laughing002

Jeg får prøve meg litt frem, eller noe. Har god erfaring med å tempe fra tidligere. Jeg tror jeg sover mest med munnen igjen, ettersom kjeven min er så stram når jeg våkner- men hvem vet :laughing002

har ingen erfaring med å tempe oralt :smiley-ashamed004

Men ville ha tempet samme gjennom hele syklusen og heller bytte metode neste syklus for å se hvilken graf som blir best å tyde *kanskje*

har ingen erfaring med å tempe oralt :smiley-ashamed004

Men ville ha tempet samme gjennom hele syklusen og heller bytte metode neste syklus for å se hvilken graf som blir best å tyde *kanskje*
Ja, det er helt klart veldig fornuftig! Godt tips!

men da ville jeg ha begynt med oralt i første syklusen, hvis du ikke tenker å kjøpe nytt termometer og brukt i hver sin kant laughing6laughing6
da kunne du jo også ha sammenlignet hvor mye forskjell det.
Jeg kjøper meg et par nye målere :knegg:

Takk, jeg tempet under tungen med lukket munn sist jeg tempet, men så leser om at det går an å gjøre det vaginalt. Det har jeg ikke tenkt over at man kan.
Jeg gjør det fordi det er enklere for min morgen med en 3 åring liggende helt oppi meg

hvor kjøper du tempmåler? Jeg selv kjøpte fra BP og er veldig fornøyd med den da det er stort display på den
Jeg kjøpte nok hos billige- tester, men det er mange år siden nå. Den fra BP så bra ut!

Ser ut som tempen er litt tilbake til «normalen» nå, 17 dager siden MA. Spent på om el dukker opp om 4-5 dager eller om jeg må vente lengre :angelic:
IMG_9239.jpeg

Også synes jeg det at den lagrer sist temp er genialt hvis man ikke orker å se på den der og da å legge inn
Ja, det gjør den jeg har fra 2015 også! At den funker fremdeles er helt utrolig- men det gjør den altså.

Prøvde å sammenligne tempingen fra jeg hadde EXU i fjor. Og ser mange likheter. Men er kanskje ikke beste å samme å sammenligne? IKM om 2-3 . Er i dag på CD23
IMG_0346.jpeg

Første fullstendige syklus jeg temper, og prøver å finne ut hvilken app jeg liker. Ser dette tålig greit ut? :)

Vedlegg

• Screenshot_20230729-072136.png
    Screenshot_20230729-072136.png
    333,1 KB · Visninger: 60
Back
Topp