Dere som temper, måler dere vaginalt eller oralt?
Vaginalt her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som temper, måler dere vaginalt eller oralt?
Oralt. Under tungen med munnen lukket.Dere som temper, måler dere vaginalt eller oralt?
Vaginalt her
Takk, jeg tempet under tungen med lukket munn sist jeg tempet, men så leser om at det går an å gjøre det vaginalt. Det har jeg ikke tenkt over at man kan.Oralt. Under tungen med munnen lukket.
Takk, jeg tempet under tungen med lukket munn sist jeg tempet, men så leser om at det går an å gjøre det vaginalt. Det har jeg ikke tenkt over at man kan.
Jeg får prøve meg litt frem, eller noe. Har god erfaring med å tempe fra tidligere. Jeg tror jeg sover mest med munnen igjen, ettersom kjeven min er så stram når jeg våkner- men hvem vetjeg vurdert å tempe oralt, men så vet jeg jo ikke om jeg har sovet munnen oppe store deler av natten. Så derfor jeg temper vaginalt da jeg føler også kurven på FF blir nokså greie og jevne. Men ser inne her det er flere som temper oralt. Så det er kanskje også hva man føler seg komfortabel med vil jeg tro
Jeg får prøve meg litt frem, eller noe. Har god erfaring med å tempe fra tidligere. Jeg tror jeg sover mest med munnen igjen, ettersom kjeven min er så stram når jeg våkner- men hvem vet
Ja, det er helt klart veldig fornuftig! Godt tips!har ingen erfaring med å tempe oralt
Men ville ha tempet samme gjennom hele syklusen og heller bytte metode neste syklus for å se hvilken graf som blir best å tyde *kanskje*
Ja, det er helt klart veldig fornuftig! Godt tips!
Jeg kjøper meg et par nye måleremen da ville jeg ha begynt med oralt i første syklusen, hvis du ikke tenker å kjøpe nytt termometer og brukt i hver sin kant
da kunne du jo også ha sammenlignet hvor mye forskjell det.
Jeg kjøper meg et par nye målere
Jeg gjør det fordi det er enklere for min morgen med en 3 åring liggende helt oppi megTakk, jeg tempet under tungen med lukket munn sist jeg tempet, men så leser om at det går an å gjøre det vaginalt. Det har jeg ikke tenkt over at man kan.
Den ser jeg Jeg har som regel bare gubben der, kan være han lurer litt, menJeg gjør det fordi det er enklere for min morgen med en 3 åring liggende helt oppi meg
Jeg kjøpte nok hos billige- tester, men det er mange år siden nå. Den fra BP så bra ut!hvor kjøper du tempmåler? Jeg selv kjøpte fra BP og er veldig fornøyd med den da det er stort display på den
Jeg kjøpte nok hos billige- tester, men det er mange år siden nå. Den fra BP så bra ut!
Ja, det gjør den jeg har fra 2015 også! At den funker fremdeles er helt utrolig- men det gjør den altså.Også synes jeg det at den lagrer sist temp er genialt hvis man ikke orker å se på den der og da å legge inn
Ja, det gjør den jeg har fra 2015 også! At den funker fremdeles er helt utrolig- men det gjør den altså.
Første fullstendige syklus jeg temper, og prøver å finne ut hvilken app jeg liker. Ser dette tålig greit ut?