Vi som temper

Kan noen hjelpe meg å tolke denne? Har jeg hatt EL? Hadde positiv i går, men omtrent samme temp.
Litt vanskelig å tolke, særlig med så mange trekanter (at tempen er tatt på ulik tid). Bruker du strimler eller monitor i tillegg? Anbefaler det på det sterkeste! Evt fort deg å ta en el-test nå.

Litt vanskelig å tolke, særlig med så mange trekanter (at tempen er tatt på ulik tid). Bruker du strimler eller monitor i tillegg? Anbefaler det på det sterkeste! Evt fort deg å ta en el-test nå.
Takk for svar :) Tok en clearblue i går, og fikk fast smilefjes. Så aner ikke om jeg har hatt EL små. Hadde samleie i går. Håper i så fall det holder.

Håper det ser ut som jeg har hatt eggløsning nå? Er ganske ny på dette her.

Vedlegg

• IMG_6897.png
    IMG_6897.png
    387,9 KB · Visninger: 56
Vet noen av dere om hvor jeg kan få tak i termometer med to desimaler? Vil helst ikke bestille, for jeg er allerede på CD 5, og har vel EL rundt CD 15-17.

Vet noen av dere om hvor jeg kan få tak i termometer med to desimaler? Vil helst ikke bestille, for jeg er allerede på CD 5, og har vel EL rundt CD 15-17.

Bestilte fra billigetester. Den har stort vindu som man kan lese av. Og lagrer siste temp noe jeg synes selv er veldig genialt hvis jeg ikke klarer å lese v der og da

Begynte med vaginal temping etter TR. synes det ser bare ut som en rett strek til så langt :hilarious: Hadde skikkelig EL utflod i går så trodde EL var i går, men det er kanskje vell tidlig med syklus på 25 dager? Glemte å tempe selvfølgelig par dager :rolleyes: så håper ikke det er helt kjørt

Vedlegg

• IMG_0096.jpeg
    IMG_0096.jpeg
    572,7 KB · Visninger: 42
Godt i gang med tempingen etter MA. Føles skikkelig dritt å måtte starte på nytt :( Men er motivert for å skulle finne EL, så den skal ikke glippe denne gangen!
IMG_8918.jpeg

Begynte med vaginal temping etter TR. synes det ser bare ut som en rett strek til så langt :hilarious: Hadde skikkelig EL utflod i går så trodde EL var i går, men det er kanskje vell tidlig med syklus på 25 dager? Glemte å tempe selvfølgelig par dager :rolleyes: så håper ikke det er helt kjørt
Jeg hadde EL på CD10 når jeg hadde 26 dagers sykluser, var en sånn syklus jeg ble gravid på ;) Men spørs jo hvor lang lutealfase du har? 15 dager er jo bra det

Jeg hadde EL på CD10 når jeg hadde 26 dagers sykluser, var en sånn syklus jeg ble gravid på ;) Men spørs jo hvor lang lutealfase du har? 15 dager er jo bra det

Har pleid å få positiv EL test mellom CD 10-12. har fått krysser tidligere opp på CD13. Men siden jeg ikke tempet igår går jeg ut i fra utfloden, el var i går

Tempen er på vei oppover. Håper den går oppover så EL ikke kommer etter CD10 da aksjer ble lagt inn jevnlig rundt denne tiden :joyful: Ikke fått noe mer av el slimet som var her om dagen. Hvordan ville dere ha tolket dette som? EL har vært, eller er rett rundt hjørnet??

Vedlegg

• IMG_0105.jpeg
    IMG_0105.jpeg
    577,8 KB · Visninger: 44
Last edited:
I går kom mensen... sukk :( Nyter et glass vin og ser frem til ny syklus. Heldigvis blir syklus kortere og kortere jo lenger unna pilleslutt jeg kommer.

Tempen fortsetter oppover. Men i dag fikk jeg en rød diamant enn de blå dottene som på de andre. Hva betyr dette? :smiley-ashamed005

Vedlegg

• IMG_0108.jpeg
    IMG_0108.jpeg
    599,5 KB · Visninger: 47
Tempen fortsetter oppover. Men i dag fikk jeg en rød diamant enn de blå dottene som på de andre. Hva betyr dette?

Går du inn på chartet ditt og velger "Legend/Key" får du opp listen under. På basal body temperatur får du opp forklaring på de ulike tegnene.

Screenshot_20230708_075355_FF App.jpg

Vil tro du hadde el i går

Er det ikke dagen før tempen stiger man har EL? For på CD9 og CD11 ser jeg tempen er faktisk helt like :bag: Prøvde for moro å legge inn forskjellig på CD10 for å se om kurven endret seg og om krysset kom opp. Og det kom opp på CD10 når tempen var så så lav. Mtp utflod så tenker jo jeg EL har vært enten CD10 eller CD11.

Back
Topp